Veranderingen aan een alter 1.......en de V70NN

Gestart door big ben, 23-03-2006 19:35:04

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Zo één als deze ontbreekt nog  ;)

Vulk

elianmars

Komt er nog een beetje licht van die leds af? Ik heb pas ook zulke leds aangeschaft, maar die wil ik gaan gebruiken als dagrijverlichting. Om de H1 lampjes te vervangen als mistlamp geven ze veel te weinig licht.

big ben

Marcel,

Ik zal straks als het donker is even een foto maken van de led's  :).......

Citaat van: elianmars op 08-01-2012 15:20:04
Ik heb pas ook zulke leds aangeschaft, maar die wil ik gaan gebruiken als dagrijverlichting. Om de H1 lampjes te vervangen als mistlamp geven ze veel te weinig licht.

Dat was mijn "probleem"  ook , ik vind het altijd mooi staan wanneer de mistlampen aan zijn, vandaar de led lampen geplaatst.

razorx

Heb je weer net gedaan Ben.
Wat heb je toch een schunnig mooie wagen.

De donkerder hout variant maakt het dashboard helemaal af. Kan me voorstellen dat je dat wilt.
Ik zou verwachten dat je de steker van de airbag zo over kan solderen.

big ben

Citaat van: razorx op 08-01-2012 15:36:00
Heb je weer net gedaan Ben.
Wat heb je toch een schunnig mooie wagen.

De donkerder hout variant maakt het dashboard helemaal af. Kan me voorstellen dat je dat wilt.
Ik zou verwachten dat je de steker van de airbag zo over kan solderen.

Dat zou een mooi klusje zijn voor de achterhoek meeting  :eusa_dance:

razorx

So it is written and so it shell be done!

Chris

Stuurtje ziet er strak uit Ben! Ik had er ook zo een in de T-5.. echt top! Stuur ze ;).

UserID6342

Netjes Ben en kijkt meteen al veel frisser.

big ben

Citaat van: big ben op 08-01-2012 15:25:33
Marcel,

Ik zal straks als het donker is even een foto maken van de led's  :).......

Citaat van: elianmars op 08-01-2012 15:20:04
Ik heb pas ook zulke leds aangeschaft, maar die wil ik gaan gebruiken als dagrijverlichting. Om de H1 lampjes te vervangen als mistlamp geven ze veel te weinig licht.

Dat was mijn "probleem"  ook , ik vind het altijd mooi staan wanneer de mistlampen aan zijn, vandaar de led lampen geplaatst.

Ook nog weer het stuur van de naaf gehad, tijdens het proefrijden kwam ik er achter dat er " speling"  tussen het stuur zat  (het nieuwe stuur is een fractie dunner dan het alter 1 stuur) :eusa_think:.
Natuurlijk moest dat direct na het eten gebeuren........ in het donker dus, met de bouwlamp erbij aan de slag.
Oplossing: stukje van de stuurnaaf afgeslepen, stuurtje weer terug op de plek, en het voelt een stuk beter aan  :D

ulkeman

ziet er goed uit dat stuur ben :eusa_clap:

de mooiste alter 1 word mooier en mooier  :D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

razorx

Citaat van: ulkeman op 08-01-2012 20:06:40
ziet er goed uit dat stuur ben :eusa_clap:

de mooiste alter 1 word mooier en mooier  :D
Zeker, en die led lampen zijn erg mooi en hebben de goede kleur.

razorx

@Ben: Wat heb je aan lichten gebruikt, ik bedoel de parkeer lichten en die onder?
Heb zoiets van hebben hebben hebben. ;)

-edit- hm 5* het woord heb in één post  :eusa_think:

EdenAli

big ben

Citaat van: razorx op 08-01-2012 20:39:59
@Ben: Wat heb je aan lichten gebruikt, ik bedoel de parkeer lichten en die onder?
Heb zoiets van hebben hebben hebben. ;)

-edit- hm 5* het woord heb in één post  :eusa_think:

Parkeerlicht is een normale led bajonet lamp kleur: white van Auto style  :eusa_shhh:

Ebay is op dit moment zo traag  :eusa_wall:, maar dit was de produkt omschrijving:

2 x Car 24 SMD + 1.5W power LED H3 Fog Light White Bulbs 12V  

Grt :D