Veranderingen aan een alter 1.......en de V70NN

Gestart door big ben, 23-03-2006 19:35:04

Vorige topic - Volgende topic

t_w

Ziet er goed uit, als nieuw!

Is dat nieuwe uitlaatspruitstuk een 'verbeterde versie' of zo, aangezien er wat veranderingen aan de flens waarmee je 'm aan het blok monteert zitten?

big ben

Citaat van: t_w op 13-02-2013 21:01:14
Ziet er goed uit, als nieuw!
:D

Citaat van: t_w op 13-02-2013 21:01:14
Is dat nieuwe uitlaatspruitstuk een 'verbeterde versie' of zo, aangezien er wat veranderingen aan de flens waarmee je 'm aan het blok monteert zitten?

Geen idee Thys  :eusa_think:, ik heb deze ooit van Boeijke overgenomen en het nummer wat erop staat klopt met het oude (eigenlijk op goed geluk) :eusa_shhh:

@ t_w Je hebt PB  :)

dopie

Ziet er erg schoon/netjes uit onder de kap  :eusa_clap:

UserID6342

Zoals altijd weer helemaal perfect  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

peteRRR

Nog mooier zonder stikkers. :D

En even je luchtfilter omgedraaid Ben. ;D

Groet.

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

big ben

Citaat van: peteRRR op 14-02-2013 11:34:42

Groet.

Strak plan    
(luchtfilter was me nooit opgevallen ), ik moet er vanmiddag toch weer bij om oranje lampen te plaatsen voor in het knipperlicht.

MikeyQR

Citaat van: big ben op 14-02-2013 11:51:18
Citaat van: peteRRR op 14-02-2013 11:34:42

http://i47.tinypic.com/n30z1t.jpg

Groet.

Strak plan   
(luchtfilter was me nooit opgevallen ), ik moet er vanmiddag toch weer bij om oranje lampen te plaatsen voor in het knipperlicht.

Aaahh, je hebt ze al binnen de lampjes :D

Ewout Schalkwijk

Tsjeemig de peemig zeg, als iemand hier op het forum denkt dat zijn motor-ruim in de buurt komt van deze, dan mag die zich hier melden. Ik geloof serieus dat ik dit nog niet eerder heb gezien. Ik houd mijn XC ook echt bij onder de kap, maar dat haalt het niet bij deze.

Als jij net zo kookt, dan weet ik nu jouw echte naam: Jonnie Boer!!! ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

big ben

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-02-2013 18:07:33

Ewøut

;D

Bedankt mannen voor de complimenten,  :eusa_clap:

Maar Jack V heeft daar ook een groot aandeel in, hij is de man van het gepolijste inlaatspruitstuk, en van Remco (FBM) heb ik het idee van het gespoten kleppendeksel  :D .
Ik vind het gewoon superleuk om het te verfraaien op mijn manier, en elke keer denk ik dat ik "klaar" ben.  ;)

"What next"  :)

Ewout Schalkwijk

Ik rijd nu alweer twee jaar met een ShortShifter van Jack (geleverd indertijd met een prachtig handgeschreven installatie instructie) aan beide was erg veel zorg besteed en ik geniet er nog iedere keer van als ik in 'Old Faithful' rijd.

Mensen met zulk oog voor detail (gelukkig zijn er nog best een aantal te vinden op dit forum)... respect!

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Jack v

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-02-2013 19:00:48
Ik rijd nu alweer twee jaar met een ShortShifter van Jack (geleverd indertijd met een prachtig handgeschreven installatie instructie) aan beide was erg veel zorg besteed en ik geniet er nog iedere keer van als ik in 'Old Faithful' rijd.

Mensen met zulk oog voor detail (gelukkig zijn er nog best een aantal te vinden op dit forum)… respect!

Ewøut
Citaat van: big ben op 14-02-2013 18:44:30
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-02-2013 18:07:33

Ewøut

;D

Bedankt mannen voor de complimenten,  :eusa_clap:

Maar Jack V heeft daar ook een groot aandeel in, hij is de man van het gepolijste inlaatspruitstuk, en van Remco (FBM) heb ik het idee van het gespoten kleppendeksel  :D .
Ik vind het gewoon superleuk om het te verfraaien op mijn manier, en elke keer denk ik dat ik "klaar" ben.  ;)

"What next"  :)
dank voor de complimenten jongens ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

er is toch wel een kleine overeenkomst
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

big ben

Goed voorbeeld doet goed volgen!  ;D

Ewout Schalkwijk

Hmmmm. :eusa_think:

Er is er dus toch een die in de buurt komt. ;D

Boeijke

Die van Ben ziet er idd prachtig uit.  :eusa_clap:
Zowel onder de kap als erboven.

En de short-shifter van Jack ben ik ook nog steeds erg gelukkig mee.
Goede ruil geweest tegen een paar lampjes  :eusa_dance: