Veranderingen aan een alter 1.......en de V70NN

Gestart door big ben, 23-03-2006 19:35:04

Vorige topic - Volgende topic

fbm

Weer puik werk Ben! Had origineel kunnen zijn. 8)

Maar Ben ga je nu ook naar Japstyle meetings? Kan je ze nog is een poepie laten ruiken qua styling!  :eusa_clap:

big ben

Citaat van: fbm op 19-09-2013 21:45:10
Weer puik werk Ben! Had origineel kunnen zijn. 8)

Maar Ben ga je nu ook naar Japstyle meetings? Kan je ze nog is een poepie laten ruiken qua styling!  :eusa_clap:

:D  Remco,

Complimentjes zijn leuk!
Wbt de jap meetings laat ik dat maar niet doen  ;D,  "doe gewoon een beetje voor mezelf"   ;)

hertogjan6

gewoon omdat het kan en past!  ;D

ziet er goed uit!   :eusa_clap:
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

big ben

Vandaag de `winter` velgen opgehaald, voor dat het zover was heb ik de velgen eerst opgehaald van Dirk  ;D,

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,12542.msg1318112.html#msg1318112

daarna schuren, schuren etc, etc  :P.

De kleur is gekozen van VW

Toch te ruw geweest met het staalborsteltje  :eusa_shhh:

Mille Miglia Evo 5 Sport

Voor één keer mogen `ze` in de kamer staan  :angel:

En zo zou het er ongeveer uitgaan zien±

Ik vind de kleur zeer geslaagd, en als band ga ik denk ik voor de Hankook Winter I-Cept Evo W310
215/45 R17 91V met velgrand bescherming. Voor 80 euro meer in vergelijk met de Nexen WINGUARD-SPORT
215/45 R17 91V kan ik de velgen niet overnieuw laten spuiten  :).

Wat nog meer gedaan vandaag.............. APK keuring, voor 30 oktober moest de 20v gekeurd zijn.
Vanmiddag eigenlijk niet zo heel veel tijd, maar toch maar gedaan.

Om 13.30 uur op de brug, en mijn `prive` monteur , was er wel gerust op omdat hij de 20v goed kent. Vlug even afmelden en gaan. Want ik moest nog diverse huishoudelijke karweitjes doen  :eusa_whistle:. ¨
Dat ging dus mooi mis.............. steekproef  :eusa_wall:, 3 kwartier later de RWD op bezoek en de beste man was meteen was van het uiterlijk van de 20v.

`Deze is van een liefhebber`, ik zat toch wel te gniffelen achter in de garage en van een herkeuring was nog geen sprake. Even later had hij snel door dat de 20v van mij was, en geen enkele problemen geconstateerd. Eigenlijk best mooi om te horen  ;D.

Nu nog van de 4 gaats Cetus af........., jammer om deze in de oud ijzer bak te gooien  :-\

pwberg

Citaat van: big ben op 02-10-2013 20:18:25
Nu nog van de 4 gaats Cetus af........., jammer om deze in de oud ijzer bak te gooien  :-\

http://i41.photobucket.com/albums/e271/bigbigbenn/2013-10-02083641_zps7bf2ed60.jpg

2 op elkaar met een glasplaat maakt een mooie bijzettafel  :eusa_clap: :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

big ben

Jack v

Das idd een heel mooi kleurtje, netjes gedaan Ben :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

pwberg

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jack v

Dan moet je ze aan elkaar verbinden zoals ze onder de auto staan en dan een glasplaat erop ;D

pwberg

Citaat van: Jack v op 02-10-2013 20:32:12
Dan moet je ze aan elkaar verbinden zoals ze onder de auto staan en dan een glasplaat erop ;D

Jij maakt er helemaal een circus van.........  :eusa_clap: :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)

)()()sT

san

Mooi hoor,ben benieuwd hoe het totaalplaatje zal zijn. ;)

peteRRR

Gave velgen Ben ( wat een vlijt  :eusa_clap: ),gaat netjes staan onder jou wagen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jack v

Citaat van: pwberg op 02-10-2013 20:34:31
Citaat van: Jack v op 02-10-2013 20:32:12

Jij maakt er helemaal een circus van.........  :eusa_clap: :eusa_clap:
ideetje toch?