Veranderingen aan een alter 1.......en de V70NN

Gestart door big ben, 23-03-2006 19:35:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Taranis

Dat uitlijnen was niet voor niets.

Dit moet je toch al wel een tijdje gemerkt hebben? :)

big ben

Citaat van: Taranis op 20-01-2014 08:42:20
Dat uitlijnen was niet voor niets.

Dit moet je toch al wel een tijdje gemerkt hebben? :)

:eusa_shhh:  Moeders rijd er 9 1/2 van de 10 keer in  ;D..........maar iid bij de wielenwissel was wel een kleine slijtage te zien  :-\

big ben

Heb weer wat meegemaakt  ;D

Gisteren PB gehad van Ewout, of ik evt de gekochte  Titans wilde ophalen in Enschede. Zo gezegd zo gedaan....... daar aangekomen bij het pand van Volsa vervolgens kennis gemaakt met een zeer enthousiaste auto liefhebber. Deze Volvo/Saab club klust samen in een garage en organiseert ook oltimer/youngtimer events.

De titans bekeken en in de 20v gelegd, natuurlijk nog bijpraten over van alles en nog wat.
Onderwerp was natuurlijk ook de 20v, zeer enthousiaste reactie's en de foto's die gemaakt zijn komen op de Volsa-site erg leuk  :D.

Maar even later komt er een 2e koper (miscommunicatie) binnen voor dezelfde titans  ::)........... sorry maar deze zijn dus nu van mij. Knappe kerel als je ze uit de 20v haalt  :evil:, vervolgens nog een zwarte SC 805 PSS gekocht voor mezelf.

Ook stond er een Volvo 760   '85 een ex-arrestatie uit Amsterdam........  super gaaf om dit te zien en te horen. Alles is weer werkend gemaakt en is ook aanwezig van gordijntjes achterin, diverse telefoons/schermpjes enz. 3300 kg schoon aan de haak  :eusa_whistle:. een kinetic motor in het vooronder en wat zit er niet op zullen we maar zeggen.

1) Autoweek

2)

3)

Vandaag nog even de 17 inch bekeken bij de spuiter, erg mooi geworden zijn gespoten in Volvo 477   :D, deze week leggen ze de Nokian's G2 erop.

To be continued  ;)

Ewout Schalkwijk

Mooi verhaal Ben en nog een keer super bedankt voor het halen. Ik zie je over een week of vier. :laugh:


Groet,


Ewøut.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

fbm

Citaat van: big ben op 19-03-2014 21:18:17
Knappe kerel als je ze uit de 20v haalt  :evil:,

Jij bent toch niet meer zo big! :eusa_whistle:


Gave 760  8)

big ben

Citaat van: fbm op 19-03-2014 21:27:32

Jij bent toch niet meer zo big! :eusa_whistle:
Gave 760  8)
:P

Hij rijd zelf een erg mooie S90  full option, paars/bruin van kleur.

fbm

Citaat van: big ben op 19-03-2014 21:33:59
Hij rijd zelf een erg mooie S90  full option, paars/bruin van kleur.

Er is altijd weer iemand baas over baas! Ik moet het maar met een 960 doen. ;)

big ben

Nu breng je me aan het twijfelen??






fbm


big ben

Citaat van: fbm op 19-03-2014 21:53:20
Dorpel zegt 960.  :P

:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_silenced: :eusa_silenced:

Zo zie je maar jij hebt oog voor detail  :angel:

wilde even weten of je het wist

  :angel: ;D ;D

elianmars

Citaat van: big ben op 19-03-2014 21:56:58


wilde even weten of je het wist

  :angel: ;D ;D

;D ;D


Leuk dat je bij zo'n liefhebber bent terecht gekomen. En mooi dat je net even wat eerder binnen was  ;D

Taranis

Citaat van: big ben op 19-03-2014 21:18:17
Ook stond er een Volvo 760   '85 een ex-arrestatie uit Amsterdam........  super gaaf om dit te zien en te horen. Alles is weer werkend gemaakt en is ook aanwezig van gordijntjes achterin, diverse telefoons/schermpjes enz. 3300 kg schoon aan de haak  :eusa_whistle:. een kinetic motor in het vooronder en wat zit er niet op zullen we maar zeggen.

1) Autoweek

2)

Een deel van de opsmuk is niet origineel neem ik aan? Wat een kermisbak ;D

Is ie trouwens omgebouwd naar Amerikaanse uitvoering of reed de 'pliesie' daar vroegah mee? (beetje voor mijn tijd)

En ach, Ewout had het niet zo erg gevonden als je net te laat geweest was hoor... :eusa_whistle:

UserID6342

#762
Volgens Vida is het er eentje met een standaard 230K blokje, maar dat zal wel goed aangepast zijn .  ;D Overigens hadden ze in die tijd absoluut geen Kinetic motoren oid, Kinetic slaat op bepaalde uitvoeringen (niet motorisch) die pas vele jaren later op de markt zijn gekomen.

Over de diverse aanpassingen kan en mag iedereen zelf een oordeel hebben natuurlijk, maar het ornament op de kap vind ik echt afschuwelijk, terwijl ik de rest nog wel kan waarderen  ;D

big ben

#763
Citaat van: Taranis op 20-03-2014 08:26:12
Een deel van de opsmuk is niet origineel neem ik aan? Wat een kermisbak ;D

Is ie trouwens omgebouwd naar Amerikaanse uitvoering of reed de 'pliesie' daar vroegah mee? (beetje voor mijn tijd)

En ach, Ewout had het niet zo erg gevonden als je net te laat geweest was hoor... :eusa_whistle:

Wat ik mij heb laten vertellen is dat deze in Amsterdam en omstreken gereden heeft voor het  arrestatieteam , en  alles is "orgineel"  :)

Klein stukje Autoweek

Citaat van: Dirk342 op 20-03-2014 09:25:58
Volgens Vida is het er eentje met een standaard 230K blokje, maar dat zal wel goed aangepast zijn .  ;D Overigens hadden ze in die tijd absoluut geen Kinetic motoren oid, Kinetic slaat op bepaalde uitvoeringen (niet motorisch) die pas vele jaren later op de markt zijn gekomen.

Ik vond het in het "eggie" wel een imposante verschijning, met zwarte gordijntjes achterin  ;D, een kofferbak geheel aangepast voor de wapens, in de deksel allerlei kleuren zwaailampies  8).

En over het kinetic verhaal......  ??? het was wel iets "speciaals" maar dat soort dingen neem ik slecht in me op. Ben meer van het uiterlijk  :P

big ben

Een preview van de spuiter, heeft ook de banden erop gelegd :eusa_clap:
(Nokian G2 215/45/17)

"Oud":




Kleur 477 Electric Silver Metallic :

:eusa_dance:

Ik vind de "winter" uitvoering erg goed gelukt en vooral de kleur het past erg mooi bij 412.  Alleen voor de zomer uitvoering heb ik een lichtere variant gekozen  :eusa_think:  kleur 477