Upsolute?

Gestart door Boom, 08-01-2003 18:34:20

Vorige topic - Volgende topic

Boom

Mijn eerste bericht op deze site, maar ik kom hier al ruim een jaar. Nu toch een vraagje:

Heeft iemand ervaring met het tunen van zijn R bij www.upsolute.com.
Zij beloven een vermogens toename van 34 pk (284 pk) bij een V70R en 430 nm. Bij hoeveel tpm wordt helaas niet vermeld. Leuke is wel dat deze chip 290 euro kost en de installatie 75 euro. Voor 365 euro een goede concurrent voor rica? Of heeft iemand negatieve ervaringen hiermee?
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Mellow_yellow

Hmmm  :-/

Heb je dat stukje gelezen over die Golf TDI? Een Golf TDI met pompverstuivers en standaard al 150pk had na tuning door UPSolute al zeker 145,8pk op de rollenbank...... De-tuning? Volgens UPSolute kwam dit omdat de auto pas 2000 km gelopen had. Wie zal het zeggen.

quote: "Thanks to the pump nozzle technology and Upsolute's chip the Limited Golf Edition is converted to a powerful model with 182 hp and over 420 Nm. Unfortunately, Upsolute's Golf achieved only 145.8 hp during the performance test stand; This is probably a result of his speedometer position, which is at 2000 KM"

PieT111

Lijkt me een typische geval van goedkoop = duurkoop  :(
Busje komt zo!

Johann

Ik heb dit bij RICA ook gezien met een TDi bus.

Voor de tuning zou ie ongeveer 112 PK op de bank doen.
Na de tuning deed ie 106 PK :-) Auto was dus in de tussentijd niet van de bank af geweest.
Leuk om de heren techneuten dan achter de oren te zien krabben.
Na lang zoeken bleek dat de variabele turbo z'n werk niet deed en op 1 stand vast stond.
Met standaard software kon ie dus wel z'n PK's halen maar de klacht van de eigenaar was dat ie slecht trok maar wel z'n topsnelheid haalde, dat klopt dan achteraf ook wel.
Dat ie later minder PK's haalde kwam omdat er dus meer brandstof in ging dan dat de turbo kon bijhouden.
Auto heeft later 138PK gedaan...
Misschien is dat bij deze golf ook wel zo geweest.

Upsolete heb ik wel vaker gezien op 't net en over 't algemeen zijn de reacties positief.
De winst is bescheiden te noemen maar daar is de prijs dan ook naar denk ik.

s©ub@

kweetnie... maar als ik kijk bij de "distributeur" in mijn regio kom ik bij een beun de haas uit...

Netherlands UPSOLUTE Holland
HCR J.A Hoogdrop
Reggenstraat 24
5704 MT Helmond
Holland

da's gewoon een woonhuis practisch bij mij om de hoek???

bezoemd me nou niet echt veel vertrouwen in  :-/
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Joris_Scholte

Citeerkweetnie... maar als ik kijk bij de "distributeur" in mijn regio kom ik bij een beun de haas uit...

Netherlands UPSOLUTE Holland
HCR J.A Hoogdrop
Reggenstraat 24
5704 MT Helmond
Holland

da's gewoon een woonhuis practisch bij mij om de hoek???

bezoemd me nou niet echt veel vertrouwen in  :-/

Misschien moet je je daar niet door laten misleiden. Henny v. Doorn, de officiële Hartge-Tuner voor BMW, zit ook in een onooglijk klein pandje in Lent (Nijmegen-Noord heet het trouwens tegenwoordig).

850Joris

op het volvospeed forum is er ook een thread gaande over upsolute:
http://forums.volvotuning.com/viewtopic.php?t=801

s©ub@

even stoute schoentjes aangetrokken en gebeld met de upsolute provider hier...

31 pk en 80 nm winst en dan 475,- pleuro's armer... realistisch??
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!