claxons...etc.

Gestart door san, 28-03-2006 14:40:56

Vorige topic - Volgende topic

san

Heb vandaag een poging gedaan om de claxons te verplaatsen naar een andere plek, dacht eerst aan de onderkant van de accuplaat (gelezen op het forum).Dit ivm een betere luchttoevoer...zeggen ze, het staat ook wel beter.
Helaas geen plek, er zat een soort pomp met slangetjes eraan? Wat is dit?
Waar kan ik nu eventueel de claxons monteren?

Nog een vraag...heb ook de achterste deurgrepen losgehaald deze heb ik een kleurtje gegeven.Nu alleen de voorste nog, deze krijg ik niet zo 1.2.3 los. Volgens mij zit het deurcontactslot? in de weg.Hoe krijg ik dit los om de grepen te verwijderen?

De clipjes waarmee de grill vastzit en de borgringetjes voor de "volvo diagonaal" kun je die gewoon bij elke willekeurige garage halen?

Het betreft een '92 850

Eugene

Ik heb de claxons ook ergens onder de accu hangen. Gewoon gekeken waar een bout zat, de steuntjes aan de claxon verbogen zodat het goed pastte en toen gemonteerd. Dan even de kabelstjes omleggen en klaar.

Zorg wel dat de horns omlaag hangen, zodat water wat er in komt weer eruit kan lopen.

Met de handgrepen kan ik je niet helpen.....

If it's not blown, it sucks...

mehn

Citaat van: san op 28-03-2006 14:40:56

Cruise Control  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

san

Citaat van: mehn op 28-03-2006 15:09:47

Cruise ControlĀ  ;)

Aha, maar nu weet ik nog niet waar ik de claxons kwijt kan.

Eugene

Beetje creatief zijn. Zoek een bout, ergens daar in de buurt en hang ze op...

(zie mijn eerdere post)

If it's not blown, it sucks...

ThomasGLT

Heb vandaag een poging gedaan om de claxons te verplaatsen naar een andere plek, dacht eerst aan de onderkant van de accuplaat (gelezen op het forum).Dit ivm een betere luchttoevoer...zeggen ze, het staat ook wel beter.
Waar kan ik nu eventueel de claxons monteren?

Nog een vraag...heb ook de achterste deurgrepen losgehaald deze heb ik een kleurtje gegeven.Nu alleen de voorste nog, deze krijg ik niet zo 1.2.3 los. Volgens mij zit het deurcontactslot? in de weg.Hoe krijg ik dit los om de grepen te verwijderen?

De clipjes waarmee de grill vastzit en de borgringetjes voor de "volvo diagonaal" kun je die gewoon bij elke willekeurige garage halen?

Het betreft een '92 850

Bij mij zit daar de lpg verdamper.