Tunen V702.4T automaat

Gestart door robbievanz, 29-03-2006 17:03:04

Vorige topic - Volgende topic

robbievanz

Heeft er iemand ervaring met het tunen door Rica van een v702.4T aut. van 2002? Ik denk zelf dat de auto behoorlijk zenuwachtig wordt en dat ik dus 2 banden per 10.000km ga verslijten. Ben benieuwd naar de reacties.

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Ricardo

Denk dat je dat nu ook al kunt als je dat graag doet.

Eugene

Als je feller en sneller onder nerveus verstaat: Ja

Banden slijten kun je nu ook. Er zijn genoeg auto's hier met veel meer pk dan jou auto en die doen ook gewoon 25000km met een setje banden.

If it's not blown, it sucks...

animalT5R

Is misschien een idee om dit topic te verplaatsten naar ''tuning Algemeen''

Gezien dit een V70N is(geen classic) is het misschien een idee om ook eens op het volvoforum te kijken?

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Turbobiker

Nee, wagen wordt niet nerveus. Alleen als je het gaspedaal echt door trapt spreek je het extra vermogen aan, moet je dus bewust oproepen. En ja, dan wordt 'ie wat wilder, maar absoluut niet minder handelbaar.

Gewoon doen dus als je er nu over twijfelt (maar het blijkbaar eigenlijk toch wel wilt ;) )
De Tussenpaus

volvos60t5

Citaat van: robbievanz op 29-03-2006 17:03:04
Heeft er iemand ervaring met het tunen door Rica van een v702.4T aut. van 2002? Ik denk zelf dat de auto behoorlijk zenuwachtig wordt en dat ik dus 2 banden per 10.000km ga verslijten. Ben benieuwd naar de reacties.

Auto is zo zenuwachtig als de bestuurder. Ik heb ook lang lopen twijfelen over de voordelen (sneller, zuiniger alerter etc) en de nadelen (meer slijtage en onzekerheid etc.) maar heb geen moment spijt gehad. Het tegendeel, ik wou dat ik het eerder had gedaan (weliswaar geen 2.4T maar denk niet dat dit een wereld van verschil is).
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.