850 in Autovisie

Gestart door Turbobiker, 30-03-2006 20:12:27

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Bij de C1000 snel effe door de nieuwste Autovisie heen gebladerd. (Lijkt wel een Spyker reclame folder ::) ) Stond dus inderdaad de 850 in als tweedehands mobiel. Stond niet veel nieuws in, maar blijkbaar hebben ze het forum snel effe doorgespit op zoek naar mankementen. Waar dat van die tikkende klepstoters nu vandaan komt ???

Was wel geinig een stukje over de 850 te lezen, maar de echte expert zit toch bij Autoweek ;D ;D
De Tussenpaus

J a a p

sja, niets nieuws. Wat me wel opviel bij het stukje "de prijzen" is dat ze wel van erg hoge prijzen uitgaan. Zo vinden ze dat je geen goede t5 kan kopen voor mindeer dan8500 tot 10000 euri. Ben ik nou gek of is dit niet een beetje veel. Verreweg de meeste t5's die ik op internet tegenkom zijn zo rond de 3 a 6 duizend euro (sedans iig).
Wannabe C70 rijder.

Eugene

Zou iemand die de Autovisie heeft gekocht, het artikel over de 850 willen inscannen ? :-*

Van die prijzen klopt niks, ik heb voor bijna 5000 minder dan daar staat een goeie gekocht ;)

Of het is natuurlijk geen goeie ;D

If it's not blown, it sucks...

Boom

En wat te denken van een 850 T-5R Estate 2.0, weliswaar in cream yellow.... maar de vraagprijs is 19000 Euro :o Bij Schmidt Gemert met 76000 km op de teller. Toch wel erg veel geld voor een auto uit 1995 :-\
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

mehn

Citaat van: Boom op 31-03-2006 20:36:00
En wat te denken van een 850 T-5R Estate 2.0, weliswaar in cream yellow.... maar de vraagprijs is 19000 Euro :o Bij Schmidt Gemert met 76000 km op de teller. Toch wel erg veel geld voor een auto uit 1995 :-\

Dat is gekkenwerk idd. Ook nog geen originele NL T-5R...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

zweed

Citaat van: mehn op 31-03-2006 20:44:04
Citaat van: Boom op 31-03-2006 20:36:00

Nee, dan Zweed: die doet pas goede zaken. Koopt voor geen geld de mooiste R van Nederland, gewoon gezond Hollandse waar met authentieke 2.3 en 130 op de teller! Bij de dealer! Met garantie! En in fleurig rood nog wel! Wie doet hem dat na?
(Niemand!)

Een gezegende nacht, broeders en zusters!

Zweed

RobdeReus

Citaat van: eugene op 31-03-2006 10:41:10
Zou iemand die de Autovisie heeft gekocht, het artikel over de 850 willen inscannen ? :-*

Bij deze,het artikel in de autovisie.
Ik heb het ingepakt met winrar en op een server gezet,klik op de link en daarna op download artikelautovisie.rar en je kan het artikel downloaden.

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=autovisie.rar

Ik vond het artikel trouwens ook een beetje magertjes.

Schnappi

sinds wanneer heeft een volvo 850 T.5 een garret turbo ??? onder de hood volgens mij heeft volvo toch altijd mitsu turbo's gebruikt of ze bedoelen de garret van de 400 series

Groeten 8)

mehn

Citaat van: T5RED op 02-04-2006 19:03:20
sinds wanneer heeft een volvo 850 T.5 een garret turbo ???

Tsja, dat viel me ook al op ::)

XC60 D4 AWD:

Geert-Jan

Ehhh,

Er zat wel een garret in de sierra 1.8 TD die ik ooit had. :-[

Volvo850Club lidnr.0504409

Joris_Scholte

Op zich wel grappig dat ze de Italiaanse T-5R van Carlo als voorbeeldvondst hebben staan. Ja, hij is duur, maar wel in een topconditie, ken die auto. Écht een hele nette.

mehn

Citaat van: Joris_Scholte op 03-04-2006 11:23:02
Op zich wel grappig dat ze de Italiaanse T-5R van Carlo als voorbeeldvondst hebben staan. Ja, hij is duur, maar wel in een topconditie, ken die auto. Écht een hele nette.

Dat mag best, maar hij is beláchelijk duur. Zelfs als het een Nederlandse 2.3 liter was zou die nog véél te duur zijn.

XC60 D4 AWD:

TomSR

Op de pagina na dat artikel staat een '93 850 GLT met 320.000 op de klok. Ik ben geïnteresseerd in deze en heb al (puur toeval maar vandaar mijn interesse nu) met de eigenaar contact gehad. Wat zeggen jullie kenners ervan? Eventueel andere tips om een mooie 850 te vinden?

RobdeReus

Citaat van: Joris_Scholte op 03-04-2006 11:23:02

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze die auto genomen hebben, hij is in Nederland nooit in die uitvoering verkocht en komt 30 pk te kort.
Wat ik ook miste in het stukje was " wat vonden we er toen van" , normaal drukken ze dan een test af van de auto uit die tijd,maar nu alleen een opmerking.

Joo1st

Is iemand anders ook opgevallen dat het artikel te vroeg is afgebroken?? Waarschijnlijk had er niet meer moeten staan dan de prijs van een 850R estate, maar toch...