Johann geet met de neuse omhoog!!!

Gestart door Zippo, 05-12-2002 17:59:13

Vorige topic - Volgende topic

Zippo

Wie kent hem niet! Johann.............
Hij heeft z'n ex-KLPD auto nu zo getuned dat de koppeling er bij elke versnelling doorgaat!! (koppeling bij 5000km geleden vervangen)
Een andere turbo erop 19T,3inch downpipe,turboslangen verandert ect........en morgen 18inch velgen.                   Ben niet snel onder de indruk maar deze 850 T-5 gaat echt van de plek.
Dacht dat mijn zippootje snel was maar ik geef het op!!!

Greetz Maarten(zippo)

Mellow_yellow

Tja, ik moet de mouwen maar weer eens opstropen...   ;) Als hij het interieur ook nog eens stript en die KW schroefverenset er onder heeft dan weet ik al wie de Elandrun 2003 gaat winnen. Het zij hem gegunt. Zippo, wist je overigens dat je 2 startnummers op 1 auto kunt krijgen? Dan kun je beide onafhankelijk van elkaar meerijden in dezelfde auto, je rijdt toch je eigen tijden.

MARC

[smiley=cwm30.gif]Nou dan ga ik maar voor een schoonheids prijsje,ik ben wel erg nieuwsgierig naar de prestaties van de T-5 en eh ZIPPO kun je toch nog een beetje 850 rijden he.

marc*

Zippo

Marc bedankt voor de tip!!!!!
Moet wel eerst effe overleggen met Johann?!?!?!?!?!
En daarbij moet ik een extra zet banden meenemen+remschijven en blokken.
Alles komt goed!!:-)

Zippo

HaRdCoRe-WeZ

Jah, een schoonheidsprijsje bij elke meeting ofzo. Is dat geen id, gewoon een kleinigheidje ofzo, is leuk toch?

Schoondheidsprijs voor diegene die zijn Volvo het netst erbij heeft staan, ja, lijkt mij wel een goed id.

BTW, ik denk/hoop dat Johan hoge ogen gaat gooien tijdens de elandproef, als dat ding helemaal kaal wordt, en dik opgevoerd, dan zou dat idd wel eens heel rap kunnen worden. Maar ja, zoals we dit jaar al gezien hebben, maakt vermogen niet zo heel erg veel uit op dit mini-circuitje... ;)

DUH M@ZZOL$$

Paco

Tja, stel dat iemand sneller is dan hij, dan lach ik me de ballen uit de broek  ;D ;D ;D

Groet paco

Zippo

Heb jij ballen in de broek dan? :o

Greetz:Maarten(zippo) :-*

Johann

Ik voel me nu al net als Jos....

Die druk... zucht.. AAAAArgh ::) :P

Mellow_yellow

CiteerSchoondheidsprijs voor diegene die zijn Volvo het netst erbij heeft staan, ja, lijkt mij wel een goed id.

Dit idee wordt al uitgewerkt...... Het bestuur en de activiteiten commissie proberen komend jaar nog een soort 'concours d'elegance' te realiseren.  :)

Walter

CiteerIk voel me nu al net als Jos....

Die druk... zucht.. AAAAArgh ::) :P

Ik zou alvast een carterbeschermplaat bestellen, voor als je à la Jos in de grint bak komt  :P

Maar pk's zeggen niet zo veel. Als ik mijn deux litre stugger maak kan ik op dat korte en meestal natte (we zijn tenslotte in Nederland) circuit gewoon sneller zijn ! tenminste, met mijn rij kwaliteiten wel  ;D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Johann

CiteerMaar pk's zeggen niet zo veel. Als ik mijn deux litre stugger maak kan ik op dat korte en meestal natte (we zijn tenslotte in Nederland) circuit gewoon sneller zijn ! tenminste, met mijn rij kwaliteiten wel  ;D

Nou, voor mij de laatste keer wel.
Het is niet zo dat ik mijzelf snel een goede rijder zal noemen en op Lelystad was dat ook niet echt 't geval maar de hoofd reden dat ik in de top 10 kon rijden met mijn ~150 KG zwaardere auto met 2 personen er in waren de PK's.
Ik heb het grote vermoeden dat de S60 op 't achterste stuk met alle pionnen op de plek de, of een van de, hoogste topsnelheden haalde en dat ik daarmee veel heb kunnen goedmaken.
Ik had veel tractie problemen, zoals zovelen denk ik, en de grote draaicirkel van de S60 speelde mij ook een beetje parten.
Mijn bijrijder heeft zowiezo 145 KMH op de teller zien staan.
Ik hoop bij een eventueel volgende keer iets vaker alleen te kunnen rijden.
De laatste ronde die naar mijn gevoel de snelste was heb ik alleen kunnen rijden maar toen kregen de banden bij het "pionnen poortje" voor 't middenveld ineens wel grip terwijl ik op wielspin rekende. De auto maakte een mooie jump en toen was ik 't rem punt al voorbij, jammer.
Misschien zit op tijd de AWD er onder.......... ???

Mellow_yellow

CiteerIk zou alvast een carterbeschermplaat bestellen, voor als je à la Jos in de grint bak komt  :P

Maar pk's zeggen niet zo veel. Als ik mijn deux litre stugger maak kan ik op dat korte en meestal natte (we zijn tenslotte in Nederland) circuit gewoon sneller zijn ! tenminste, met mijn rij kwaliteiten wel  ;D

Punt 1. Niemand van ons houd zijn broek droog als ie met Jos mee zou kunnen rijden, dus dat grintbak-geziek moet maar eens afgelopen zijn. Hij is wel Nederlands succesvolste F1 coureur allertijden!

Punt 2. Stugger maken Walter... Toch niet met Powerflex bussen? Hahaha  ;D

Dennis

CiteerPunt 1. Niemand van ons houd zijn broek droog als ie met Jos mee zou kunnen rijden, dus dat grintbak-geziek moet maar eens afgelopen zijn. Hij is wel Nederlands succesvolste F1 coureur allertijden!

Punt 1 helemaal met je eens.

Walter

CiteerPunt 1. Niemand van ons houd zijn broek droog als ie met Jos mee zou kunnen rijden, dus dat grintbak-geziek moet maar eens afgelopen zijn. Hij is wel Nederlands succesvolste F1 coureur allertijden!

Hmmm, mijn cynisme moet ik volgende keer toch iets meer benadrukken. :-/

'tuurlijk, alle respect voor Jos en wat hij bereikt heeft!! Sturen en gas geven kan hij zeker, als je met een mindere auto tussen de top kan rijden word je zeker ondergewaardeerd! En, toe geven, ik zal het best lastig hebben met drooghouden...

Met stuggermaken heb ik het over verlagen, stuggere T5 stabilisatoren, stuggere dempers en een veerpootbrug. Lijkt me voor de wegligging relevanter dan die powerflex dingen. Ik geloof dat mijn eerlijke reactie nu wordt afgestraft :'(

Wat ik wilde zeggen (en daar blijf ik bij!) dat pk's niet alles betekent. Je moet het wel op de weg kunnen zetten... En jij weet ook dat je met nat weer zo staat te glijden met een T5R  :-* En dan heb ik wel grip. Je kan op een bochtig circuit met een betere wegligging het lagere vermogen compenseren door een hogere bochtsnelheid te realiseren. Op langere stukken en tussen sprints ben je dat weer kwijt. En iemand met heeele dikke pk's en de rijkwaliteiten van een kanarie maakt nix klaar.
Maar jullie weten dat zelf ook wel, is nix nieuws.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Johann

Daarvoor heb je een gaspedaal..... ;D