Chromen kentekenplaathouder

Gestart door The Saint, 03-04-2006 19:21:26

Vorige topic - Volgende topic

mariah

Citaat van: Joris_Scholte op 04-04-2006 13:01:48
Je ziet het vaak bij sommige Mercedes-rijders: chromen randjes om de achterlichtunits, chromen spatbordrandjes, chromen kentekenplaathouder....  :-X

Ik wil niet discrimineren, maar dan hebben ze ook vaak Gordijnen, Trekhaak en een Imperial.  ;D

Joris_Scholte

Citaat van: mariah op 04-04-2006 18:51:02
Citaat van: Joris_Scholte op 04-04-2006 13:01:48
Je ziet het vaak bij sommige Mercedes-rijders: chromen randjes om de achterlichtunits, chromen spatbordrandjes, chromen kentekenplaathouder....  :-X

Ik wil niet discrimineren, maar dan hebben ze ook vaak Gordijnen, Trekhaak en een Imperial.  ;D

Of een Ford Transit.....  8)

v70classic2000

Voor de liefhebbers (van de chromen kentekenplaathouder) ik zag dat Lidl deze in de aanbieding heeft vanaf 18 april a.s.
V70classic2000

why-not

nummerplaathouder met chromen rand volgende week in de aanbieding bij de LIDL voor slechts 5,95 euri!!!!! ;)

Ben

Eh... 5,99 en het plaatje wat er bij hoort:

en de LINK

Het sportgaas is trouwens ook in de aanbieding, ook voor 5,99

http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20060418.p.Sportgaas

Frans Harkema

Materiaal: kunststof in chroomkleur

Kunststof in chroomkleur?   :P

Zippo

The Saint

Nou jullie bekijken het allemaal maar, ik heb het TOCH gedaan  :D

Niet van de Lidl overigens, maar van de MB dealer  ;D ...

No shirt no shoes, no pinball

fearless

Ik moet zeggen dat het op jou auto wel erg netjes staat.

Wat die houders van MB betreft, ze zijn niet goedkoop maar wel erg mooi en kwalitatief erg goed.  :)

Rudy-M

Ach, ze moeten die hele plaat afschaffen. Gewoon een chip in de auto plaatsen, haha ;D

850Tim

Gister met eigen ogen aanschouwd.....
Misstaat niet hoor, Ruud

Sowieso een prachtige wagen ;D
Simply the best.......

)()()sT

Ik vind het ook wel mooi...

Je ziet het verschil trouwens wel... Dit is een hele beschaafde houder, die Halfords-achtige dingen hebben zo'n onderrand van 10 mm. in glimmend chroom (lees plastic;))  8)

why-not

flap

Citaat van: Claudia op 28-05-2006 21:09:27

(ze moeten alleen dat geel van de kentekenplaat maar eens veranderen. Ziet er níet uit!) :-X

moet je er een taxi van maken, blauw is inderdaad mooier. ;)

Hylco

Ik heb dezelde kleur roffel, maar ondanks dat die van jou best beschaafd zijn komen ze er bij mij toch ECHT NIET op. Op de 960 daarentegen hadden ze het waarschijnlijk wel goed gedaan, die had toch al glimrandjes.