knorrend geluid onder achterbank

Gestart door Nunki, 03-04-2006 20:50:06

Vorige topic - Volgende topic

Nunki

Nieuwe wagen, nieuwe geluiden...
Wanneer ik stil sta is er een (constant) 'knorrend' geluid hoorbaar ergens achterin, onder de achterbank. Ik vermoed dat dit de benzinepomp is? Ik weet niet of dit zo hoort, of dat het op een probleem duidt. Ik las hier dat een defecte benzinepomp juist een fluittoon geeft...
Bij mijn GLT heb ik dit geluid namelijk nooit gehoord.

Heeft iemand een idee?

Hen3

Weet je zeker dat er geen varkenspestontvluchtend varken in je achterbak ligt?

Esveldt

Gegege, weet je zeker dat het de Volvo is!

Hoor net dat er veel everzwijnen worden aangereden.

Paul

elianmars

;D ;D

Ik denk: ik zal maar niet zo'n flauw antwoord neerzetten hier, doen anderen het toch.....  ::)

Hen3

Citaat van: elianmars op 04-04-2006 00:03:27
;D ;D

Ik denk: ik zal maar niet zo'n flauw antwoord neerzetten hier, doen anderen het toch.....  ::)
ik had ook ff getwijfeld... maar kon de verleiding toch niet weerstaan  ;D

Nunki

;D ;D haha
Nee dat varken heb ik er laatst al uitgesmeten.
Het is een brommend geluid dan...
Zegt dat iemand wat?

"Maar graag technische expertice en geen larie koek ik wil er graag zelf achter komen en niet naar de dealer brengen"  ;D

mehn

Je benzinepomp zou een zoemend geluid moeten maken. Dit is ook hoorbaar als je de auto op contact zet. De pomp draait dan een paar seconden.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Nunki

Citaat van: mehn op 04-04-2006 07:29:53
Je benzinepomp zou een zoemend geluid moeten maken. Dit is ook hoorbaar als je de auto op contact zet. De pomp draait dan een paar seconden.

Zoemend, da's het juiste woord! Ik zal er eens op letten als hij op contact staat.
Ik vind het wel een redelijk hard geluid wat ik niet ken van m'n vorige 850, vandaar mijn vraag.

mehn

Citaat van: Nunkidunki op 04-04-2006 07:40:45
Citaat van: mehn op 04-04-2006 07:29:53
Zoemend, da's het juiste woord! Ik zal er eens op letten als hij op contact staat.
Ik vind het wel een redelijk hard geluid wat ik niet ken van m'n vorige 850, vandaar mijn vraag.

Hij zoemt alleen een paar seconden als je m op contact zet, daarna stopt het zoemen ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Eugene

Gaat een benzinepomp niet meer geluid maken als hij ver op z'n eind is?

If it's not blown, it sucks...

elianmars

Citaat van: Nunkidunki op 04-04-2006 07:26:10

"Maar graag technische expertice en geen larie koek ik wil er graag zelf achter komen en niet naar de dealer brengen"  ;D

;D ;D ;D ;D ;)