Wilt u uw 850 verkopen?

Gestart door Geert-Jan, 04-04-2006 20:20:15

Vorige topic - Volgende topic

Geert-Jan

Dat is me nog niet eerder overkomen. ???

Sta ik vanmiddag met m'n K.. onder de motorkap, stopt er een dikke auto van een Duits merk M... achter me.
Stap er een kereltje uit en vraagt mag ik u iets vragen?

Ehh... Ja, Is dit een club auto? (is toch duidelijk met die kentekenplaathouders dacht ik). :-\

Ja,.... Is hij te koop? :o

Waarop ik toch even moest nadenken... Nee sorry hij is niet te koop.

Zou hem wel willen verkopen maar alleen als ik centjes genoeg zou hebben om een R te kopen. ;D

Er zullen zeker mensen zijn met dit soort ervaring hebben maar ik moest het toch even met jullie delen.

M'n Roffel verkopen... wat denken ze wel. ;)

Gr. Geert-Jan

Volvo850Club lidnr.0504409

Vulk

Zie het als een mooi compliment. :)

Geert-Jan

Citaat van: Vulk op 04-04-2006 20:21:47
Oh.. dat zeker. ;D

Ik ben er nog steedt een beetje van geschockeerd. :o ??? dat schrijf ik niet goed geloof ik.

Vertigo

Citaat van: GP64 op 04-04-2006 20:20:15
Zou hem wel willen verkopen maar alleen als ik centjes genoeg zou hebben om een R te kopen. ;D

Alles is te koop, als de prijs maar juist is....

Zeg nou zelf, als die man nou 8.000 euro voor jouw club-auto geboden had, was je dan niet ernstig gaan twijfelen om kouw auto te verkopen????

Op deze manier heb ik ooit mijn Fiat Croma verkocht (beviel goed en had totaal geen plannen om hem weg te doen). Die man was specifiek op zoek naar zo'n Croma. En toen had ik dus ineen keer wel genoeg geld om een 850 te kunnen kopen ;D

The Saint

Tuurlijk kun je het zien als een mooi compliment, maar IK zou direct kijken of zijn maatje ondertussen niet probeert om mijn auto leeg te jatten.

The Saint, die niemand de stuipen op het lijf wil jagen, maar wel iets teveel slechte hufters heeft ontmoet.
No shirt no shoes, no pinball

Geert-Jan

Citaat van: Vertigo op 04-04-2006 20:38:28
Citaat van: GP64 op 04-04-2006 20:20:15

Alles is te koop, als de prijs maar juist is....

Zeg nou zelf, als die man nou 8.000 euro voor jouw club-auto geboden had, was je dan niet ernstig gaan twijfelen om kouw auto te verkopen????

Op deze manier heb ik ooit mijn Fiat Croma verkocht (beviel goed en had totaal geen plannen om hem weg te doen). Die man was specifiek op zoek naar zo'n Croma. En toen had ik dus ineen keer wel genoeg geld om een 850 te kunnen kopen ;D
Ja.....

Bij nader inzien had ik beter kunnen vragen wat hij er voor over had. :-[

Bij mij om de hoek staat nog een prachtige R van 96 te koop.

En ik zeg lekker niet waar ik woon tenzij ik weer niets heb met de staatsloterij. :P

Maar je hebt gelijk, alles is te koop als je de juiste prijs er voor kan krijgen. (behalve mijn vrouw dan)

Geert-Jan

Citaat van: The Saint op 04-04-2006 20:47:47
Tuurlijk kun je het zien als een mooi compliment, maar IK zou direct kijken of zijn maatje ondertussen niet probeert om mijn auto leeg te jatten.

The Saint, die niemand de stuipen op het lijf wil jagen, maar wel iets teveel slechte hufters heeft ontmoet.
Is riskant, maar zijn maat bleef in de auto zitten en ik had ze al aan zien komen.
Alleen nooit verwacht aangesproken te worden.

Jimbo

Is er geen automarkt in Utrecht op dinsdag. Kwamen ze daar misschien net vandaan?

Geert-Jan

Citaat van: Jimbo op 04-04-2006 20:56:49
Is er geen automarkt in Utrecht op dinsdag. Kwamen ze daar misschien net vandaan?
Dan zijn ze daar om een uur of elf al vertrokken gezien de afstand en het tijdstip dat ik met de 850 bezig was. ;D

Jimbo

Citaat van: GP64 op 04-04-2006 20:59:38
Dan zijn ze daar om een uur of elf al vertrokken gezien de afstand en het tijdstip dat ik met de 850 bezig was. ;D

ik ben er wel eens om 07.00 uur langs gereden. Een drukte van jewelste. En ook veel mensen die langs de weg lopen om te kijken wat er binnen komt. Ik vind het een beetje een raar sfeertje, maar ben nog nooit daar op het terrein geweest. Misschien is het best mooi.

Volgende keer maar gelijk een aardig bedrag vragen. Ik kan me voorstellen dat je wel een beetje overvallen was door die vraag.

Vulk

Citaat van: GP64 op 04-04-2006 20:28:22
Oh.. dat zeker. ;D

Ik ben er nog steedt een beetje van geschockeerd. :o ??? dat schrijf ik niet goed geloof ik.

"gechoqueerd" dacht'k.

busje komt zo

Citaat van: Vulk op 04-04-2006 21:24:23
Citaat van: GP64 op 04-04-2006 20:28:22
Oh.. dat zeker. ;D

"gechoqueerd" dacht'k.

Inderdaad. De Dikke van Dale is het met je eens.

Gr. Remo

Geert-Jan

Dank voor de juiste spelling.
Normaal gebruik ik altijd de spellingscheck.

hansiepansie

Ik moet toegeven dat ik dit ook is gedaan heb.Bij mij in het dorp staat volgens mij de laatste 850 die op kenteken is gezet RR-ZJ-**.Een pracht exemplaar en de compleetste die er toen te krijgen was en daadwerkelijk in juni'97 op naam gezet dus eerste eigenaar.Het was een oudere man en ik belde gewoon aan met de vraag of zijn auto te koop was.Tot mijn verbazing zei de man "misschien over 2 maanden want ik moet van het CBR opnieuw afrijden omdat ik een beroerte heb gehad ".Afijn na telefoonnummers en adressen uitgewisseld te hebben heb ik na thuiskomst de man nog een brief geschreven(dat valt altijd goed bij oudere mensen).Na 4 weken belde de man mij op en bedankte mij alsnog voor de brief maar zei ook dat hij de volvo zou houden,even goede vrienden natuurlijk maar ik kon het niet nalaten om te vragen wat hij eigenlijk gelopen had en toen kwam het onvoorstelbare antwoord van 75.000 km en altijd op tijd z'n beurten gehad bij de dealer.Deze auto was dus echt van een "oud vrouwtje c.q. oud opaatje"geweest".Het ging dus jammer genoeg niet door maar als je zo'n auto kan krijgen rij je je leven lang in een 850 want die krijg je dus nooit stuk.

Ik heb een kwartet eerst een amazone toen een 460 een 850 en nu een s70

IRH

En geloof me, die brief wordt bewaard door deze man en wellicht dat ie je ineenst toch opbelt..... :P