Wilt u uw 850 verkopen?

Gestart door Geert-Jan, 04-04-2006 20:20:15

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

Citaat van: Jimbo op 04-04-2006 20:56:49
Is er geen automarkt in Utrecht op dinsdag. Kwamen ze daar misschien net vandaan?

Dinsdag is meestal exportdag....  ;)  ;D  8)

fbm

is mij ook gebeurd met de gle toen ik hem wat "sneller" uiterlijk gegeven had. stond bij de Mcdon...... natuurlijk! weer geen zin om te koken, komt er een 740 sedan aan STOPT ik denk wat moet hij? raam gaat naar beneden en vraagt; is dit zo'n T?????-5??????R en is hij tekoop? Nee man dit is maar een GLE met 140pk maar hij lijkt wel R, En NEEEEE hij is zeker niet tekoop! had hem pas 3 dagen terug van de garage waar ze de 17" en verlagings veren gemonteerd hadden, de rest heb ik zelf omgebouwd.
MAN WAT WAS IK BLIJ MET DIE WAGEN! helemaal trots dat iemand hem zo mooi vond . Hij vertelde dat hij opzoek was naar een 850,ik zei MOET je zeker DOEN krijg je GEEN spijt van. Heb de man nog een paar keer gezien in zijn 740 even zwaaien en zag hem voor kort( ik helemaal STOM-verbaasd ??? ??? )in een 940 . wie niet luisteren wil moet maar voelen :P

hansiepansie

Citaat van: hansiepansie op 05-04-2006 07:29:52
Ik moet toegeven dat ik dit ook is gedaan heb.Bij mij in het dorp staat volgens mij de laatste 850 die op kenteken is gezet RR-ZJ-**.Een pracht exemplaar en de compleetste die er toen te krijgen was en daadwerkelijk in juni'97 op naam gezet dus eerste eigenaar.Het was een oudere man en ik belde gewoon aan met de vraag of zijn auto te koop was.Tot mijn verbazing zei de man "misschien over 2 maanden want ik moet van het CBR opnieuw afrijden omdat ik een beroerte heb gehad ".Afijn na telefoonnummers en adressen uitgewisseld te hebben heb ik na thuiskomst de man nog een brief geschreven(dat valt altijd goed bij oudere mensen).Na 4 weken belde de man mij op en bedankte mij alsnog voor de brief maar zei ook dat hij de volvo zou houden,even goede vrienden natuurlijk maar ik kon het niet nalaten om te vragen wat hij eigenlijk gelopen had en toen kwam het onvoorstelbare antwoord van 75.000 km en altijd op tijd z'n beurten gehad bij de dealer.Deze auto was dus echt van een "oud vrouwtje c.q. oud opaatje"geweest".Het ging dus jammer genoeg niet door maar als je zo'n auto kan krijgen rij je je leven lang in een 850 want die krijg je dus nooit stuk.

Citaat van: IRH op 05-04-2006 10:08:31
En geloof me, die brief wordt bewaard door deze man en wellicht dat ie je ineenst toch opbelt..... :P

Hallo lui,
Meer dan een jaar na dato werd ik ineens gisterenmiddag door bovengenoemde man,
hij ging alsnog zijn volvo verkopen en had mijn brief met telefoonnummer bewaard en bied me de kans om zijn auto te kopen.
Ben zeer benieuwd en ga er donderdagavond even langs.
Ik hou jullie op de hoogte.

groetjes Hans
Ik heb een kwartet eerst een amazone toen een 460 een 850 en nu een s70

cees-s70

wat zal jij lekker slapen ;)
spannend

hansiepansie

Slapen? ik doe geen oog dicht en me vrouw kijkt me alweer bedenkelijk aan.

animalT5R

Citaat van: hansiepansie op 24-07-2007 20:25:46
Slapen? ik doe geen oog dicht en me vrouw kijkt me alweer bedenkelijk aan.
Ken er nog 1  :D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

T-greydelicious-5

Lijkt mij een buitenkansje...nu nog een goeie prijs  ;)
Succes.

Geert-Jan

Wat een brief al niet te weeg kan brengen. :eusa_clap:

Ik zou zeggen suc6 en laat even weten of je tot aanschaf over bent gegaan.

Geert-Jan

Volvo850Club lidnr.0504409

hansiepansie

Ik ben alweer wat meer te weten gekomen, het is een 850 R uit '97.
Slechts 75000 km gelopen, alleen de prijs valt me een beetje zwaar nl.8000 euris.

RRRRR_Ramon

Ja, als er vraag naar is gaan de prijzen omhoog...........  :evil:

Is het een sedan of estate?
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Nunki

Citaat van: hansiepansie op 24-07-2007 22:04:55
Slechts 75000 km gelopen, alleen de prijs valt me een beetje zwaar nl.8000 euris.

Volgens mij is dat wel een mooie prijs voor een R met zo'n km stand? Niet dat ik het heb liggen, maar lijkt me zeker niet verkeerd.

elianmars

Citaat van: hansiepansie op 24-07-2007 22:04:55

8000 euro is veel geld, maar die km. stand...........  :o :eusa_drool:

hansiepansie

Het is een sedan,volgens de man de meest compleetste uitvoering met alle toeters en bellen.

Geert-Jan

Als ik het had liggen kocht ik hem meteen. ;D

Keurig onderhouden neem ik aan en met een hele mooie kilometerstand. :o
Zo vind je ze niet veel.

Een exemplaar met veel meer kilometer heb je inderdaad wel goedkoper. :eusa_think:

Volvo850Club lidnr.0504409

WYD

Met de feiten die je zojuist allemaal opnoemt, is hij dat geld dubbel en dwars waard!
Als ik het had liggen en het aanbod had gehad, zou ik niet lang twijfelen.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?