Inbouwschema Cruisecontrol?

Gestart door johnnybt, 05-04-2006 13:56:52

Vorige topic - Volgende topic

johnnybt

Heeft iemand toevallig een inbouwschema voor Cruise Control?

Ik heb een '94 850 Estate (2.5 20V) en kan heel goedkoop aan een complete set komen.... helaas kost het inbouwen bij de Volvo dealer 300 euro waardoor het niet aantrekkelijk meer wordt. Zelf inbouwen zou een optie zijn maar niet zonder schema....

Ik hoop dat iemand me kan helpen......

John

RonnieDuck

volgens mij staat het echt wel hier ergens op het forum,..heb ik 2 jaar geleden namelijk ook zelf ingebouwd en hier vandaan getrokken.

ik denk dus even zoeken!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

johnnybt

Citaat van: RonnieDuck op 05-04-2006 16:51:36
volgens mij staat het echt wel hier ergens op het forum,..heb ik 2 jaar geleden namelijk ook zelf ingebouwd en hier vandaan getrokken.

ik denk dus even zoeken!

ik heb alles nagezocht en ondanks dat ik diverse nuttige info heb gevonden heb ik nog niet echt een beschrijving gevonden...

ik zou degene die zo'n beschrijving heeft eeuwig dankbaar zijn......

René

Ik heb een CD-rom waar dat opstaat ( elektrisch schema, geen handleiding)
maar ben nu nog aan het werk. Vanavond ga ik wat proberen.
Hebt hoop!!

René

De CD die ik heb is een Kluwer Auto Technisch Handboek. Het schema staat er inderdaad op, maar nu heb ik in mijn garage een pc met Win XP erop en daar draait-ie goed op en op mijn pc op zolder (ook met XP) doet-ie het niet. In de garage geprobeerd een kopie te maken op floppy maar het is blijkbaar beveiligd dus dat lukte niet. Er is alleen een printfunctie; ook goed, ware het niet dat ik geen printer in mijn garage heb. Ik kan van de week nog op mijn werk proberen een print te maken en die dan naar je opsturen. (daar doet-ie het ook, heb ik vandaag geprobeerd)

Dus afwachten maar even.

René

johnnybt

Man dat zou fantastisch zijn Rene..... bedankt alvast voor de moeite...

Momenteel staat mijn Volvo bij de spuiter (paar weken geleden is er iemand achterop gereden  >:() dus ik hoop em eind van de week terug te hebben... ik denk dat ik volgend weekend ga proberen de cruise control in te bouwen

René

johnnybt

René

Vanmiddag op de post gedaan, misschien heb je het voor Pasen nog in huis. Heb je wat te bestuderen dit weekend!
Veel succes ermee.

johnnybt

Fantastisch!!!!! perfect man... dank je wel....

;D ;D ;D

johnnybt

Nou... met de paasdagen is het er helaas niet van gekomen om de cruisecontrol in te bouwen... vanmiddag heb ik vrij genomen en ga ik er maar eens met mijn broer aan beginnen....

;D

johnnybt

yeah baby.... cruise control zit erin en het werkt perfect!!!!!!!

Met dank aan Rene!!!!!!!

kramer

Ben jij in staat om het inbouwschema evt. hier op de site te posten?
Ik heb namelijk ook interesse. Onze V70 komt uit luxemburg (geimporteerd) en is niet uitgerust met CC.

Ben benieuwd.

Kramer

johnnybt

Citaat van: kramer op 19-04-2006 22:36:52
Ben jij in staat om het inbouwschema evt. hier op de site te posten?
Ik heb namelijk ook interesse. Onze V70 komt uit luxemburg (geimporteerd) en is niet uitgerust met CC.

Ben benieuwd.

Kramer

je kunt me ook je adres sturen en dan kan ik em via de post sturen.....

kramer

Nou dat zou heel erg fijn zijn!
Ik heb je een PB gestuurd.

Alvast hartelijk dank daarvoor!

Kramer