Hallo 850 guru's

Gestart door jodam, 12-04-2006 16:20:08

Vorige topic - Volgende topic

jodam

Ik ben JODAM en nieuw dus. Al een tijd zo'n beetje op zoek, maar sinds vrijdag de trotse bezitter van een 850 T5R Estate Automaat. Donkergroen. Wat een feest!
Gelijk al gedonder met de TURBO, maar dat lossen we wel weer op ;-(
Geen foto's nog. Volgt!

Greetz!

IRH

Een hartelijk welkom hier JODAM.
Ben heel benieuwd naar de foto's en je ervaringen, met name over wat er aan de hand is met de turbo.... ;)

b0nkolok

Citaat van: jodam op 12-04-2006 16:20:08
Ik ben JODAM en nieuw dus. Al een tijd zo'n beetje op zoek, maar sinds vrijdag de trotse bezitter van een 850 T5R Estate Automaat. Donkergroen. Wat een feest!
Gelijk al gedonder met de TURBO, maar dat lossen we wel weer op ;-(
Geen foto's nog. Volgt!

Greetz!

Tjee zeg, welkom. Maar wat is er met je turbo? Doet ie het niet of juist veel te veel power? Sloeg het stuur uit je handen?
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

The Saint

Hey Jodam, welkom op HET forum en gefeliciteerd met je T-5R!

Ben benieuwd naar de foto's!

No shirt no shoes, no pinball

jodam

Citaat van: b0nkolok op 12-04-2006 17:17:28
Tjee zeg, welkom. Maar wat is er met je turbo? Doet ie het niet of juist veel te veel power? Sloeg het stuur uit je handen?

:-D
Nee. Blauw rookgordijn achter me bij het wachten voor een stoplicht ofzo. Kortom: turbo vervangen waarschijnlijk.
Maar, desalnietemin een enorme fijne auto! Ik geniet (behalve bij het stoplicht dan, maar wie geniet daar wel bij?) elke meter die ik rij!

Frans Harkema

Citaat van: jodam op 12-04-2006 20:18:45
Kortom: turbo vervangen waarschijnlijk.

That is an affirmative, sir!  Annihilation of your savings-account!

(Maar het is wel lekker rijden, toch?!   ;) )

DerWeis

Jammer dat je gelijk al pech hebt! Maar je hebt een groot voordeel, er zijn maar weinig wagens die het rookgordijn zo snel achter zich kunnen laten als het licht op groen springt ;D
Hoe kun je nou rechtlijnig denken in een ronde schedel?

THOR

Toch geen blauw rookgordijn van je banden zeker bij dat stoplicht?!!!? ;)
Welkom!!!

Eugene

Welkom,

Als je toch aan een nieuwe turbo erop moet zetten, ga dan voor een grotere. Dan heb je nog meer plezier ;D

If it's not blown, it sucks...