Zit mijn roffel hier tussen??

Gestart door jjbakker, 13-04-2006 08:06:53

Vorige topic - Volgende topic

Hen3

Ik vind de eerste erg prijzig moet ik zeggen... vooral in vergelijking met de 3e...

Ik heb voor die van mij 2,5 jaar geleden 10.950 betaald, met 260 dkm (uit 1998). Veel opties, beige leder etc. Onderhoudshistorie bekend, maar zonder garantie.

Bekijk in ieder geval de onderhoudshistorie.
Bij de tweede is bv de distributie onlangs vervangen (dat moest ook bij 240 dkm), maar is toen bv ook de waterpomp vervangen?

jjbakker

Helaas is optie 3 zojuist komen te vervallen. (verkocht)

Optie 1 heb ik nog wat extra informatie:

Het is een Nederlandse auto, altijd onderhouden in Zeist en daar ook gekocht bij de off. Dealer.
De riemen zijn net vervangen.
De auto is schade vrij.

Als opmerking gaf de dealer: Wij hoeven om dit alles niet te liegen, want we hebben normaal alleen ex demo's in de hogere prijsklasse

Hen3

Ik kan me vergissen, maar de 1e is een automaat als ik het interieur bekijk (positief dus, wat mij betreft)
Ik moet bekennen dat de 1e er het best uit ziet, vooral door het beige interieur, da's gewoon erg mooi (heb ik ook)

Toch vind ik m prijzig. Ik weet niet hoe anderen hier over denken?

jjbakker

Even wat aanvullende informatie voor optie 1:

Dit zijn niet de daadwerkelijke foto's, die krijg ik a.s.a.p.

Is er eventueel iemand die in de buurt van veldhoven woont? En die eens een blik wil werpen op deze auto?

Jur

De eerste heeft ook nog een leuke diesel staan: ;D

- Audi A8 L 4.0 TDI Quattro van 2005....

Wazige routebeschrijving zeg, lijkt wel of ze niet gevonden willen worden.

Ze hebben wel erg mooi speelgoed daar.

Jurjen

Edj

Ik ben ook op zoek naar een andere roffel en volgens mij wel meerdere forum-leden.
Vaak kijkt men naar dezelfde auto's dus zou het handig zijn om daar een soort data-baseje van ervaringen van te hebben. Dus een verslagje van iemand die daadwerkelijk langsgeweest is en evt een proefrit gemaakt heeft.

Ideetje voor het forum?

Ben jij zelf al ergens wezen kijken ?

Zelf vind ik deze errug mooi, maar kan ik niet betalen :-\.....of hij is gewoon te duur natuurlijk. >:(

http://www.dealer.volvocars.nl/nl/nl/grouppages/59/

grt edj

Ex '97'98 V70tdi    Ex V70d5 black sapphire   Ex XC90 D5

jjbakker

Citaat van: Edj op 13-04-2006 11:42:28
Ik ben ook op zoek naar een andere roffel en volgens mij wel meerdere forum-leden.
Vaak kijkt men naar dezelfde auto's dus zou het handig zijn om daar een soort data-baseje van ervaringen van te hebben. Dus een verslagje van iemand die daadwerkelijk langsgeweest is en evt een proefrit gemaakt heeft.

Ideetje voor het forum?

Ben jij zelf al ergens wezen kijken ?

Zelf vind ik deze errug mooi, maar kan ik niet betalen :-\.....of hij is gewoon te duur natuurlijk. >:(

http://www.dealer.volvocars.nl/nl/nl/grouppages/59/

Lijkt mij idd een goed idee. Bedoel je met bovenstaande die V70Tdi met 316dkm op te teller? In deze wil ik a.s. zaterdag even een proefrit gaan maken. Alhoewel ik zelf de km's wel een min puntje vind ten opzichte van de prijs

Edj

nee, het is een bloedmooie black/stone, 211.000 km,creme-leer,hout,aut.

en...14.950E

en dan moeten er nog 16" op en een spoiler is ie helemaal af!

Jur

http://www.marans.nl/occasions/default.asp

staan ook twee diesels, ik denk niet dat het automaten zijn. De grijze schijnt volgens de verkoper erg goed te rijden, hij was er net mee naar het buitenland geweest. Laag verbruik.

Kan me voorstellen dat je de term MEENEEMPRIJS tegen de borst stoot maar ik krijg geen verkeerde indruk van Marans. Iemand andere ervaringen?

Feit blijft dat ie 5000,- onder de door Edj genoemde auto zit en minder kilometers heeft.

Jurjen (die best een V70 TDI zou willen hebben ipv zijn leasewagen)

M a r c

Citaat van: Edj op 13-04-2006 11:54:43

en...14.950E

en dan moeten er nog 16" op en een spoiler is ie helemaal af!

Maar ja, hij is te duur.... dagdromen is ook leuk toch  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Edj

Marans krijg ik inderdaad door de MEENEEMPRIJS geen goed gevoel..zo van je mag 'm meenemen maar als ie op de hoek in mekaar pleurt is 't jammer. Geen blijk van vertrouwen in hun product.ook het feit dat ze altijd maar 1 fotootje tonen, is ook net alsof ze de rest niet willen laten zien.
Cursusje hoe-kom-ik-betrouwbaar-over zal ze goed doen.
Staat wel bovenaan dat anwb-keuring mogelijk is.

Weet ook wel dat die zwarte 5000,- duurder is en dat dat best te veel gevraagd is. Voor dat geld heb je zelfs een heel knap nw model V70. Zoek zelf ook meer in de <10.000range.
Maar ja daar vind je geen zwarte met creme int en hout... :'( dusssss sparen of dromen.....

Esveldt

jjbakker

Citaat van: Edj op 13-04-2006 11:54:43

en...14.950E

Om half 5 vanmiddag draai ik de sleutel om, om de motor te starten voor een proefrit :-)

Meer info volgt.

jjbakker

Citaat van: Esveldt op 13-04-2006 12:49:36
www.mobile.de

Ja importeren uit Duitsland is mooi, vooral als je er mee bekend bent. Helaas ben ik dat niet, dus ik zou ook niet weten wat er allemaal bij komt kijken.