Herkenbaarheid club en forum leden

Gestart door Geert-Jan, 13-04-2006 21:41:54

Vorige topic - Volgende topic

Geert-Jan

Citaat van: Frans Harkema op 14-04-2006 00:05:25
Daarentegen heb ik wel een forumstickertje op m'n achterruit zitten. Dat heeft naar mijn mening net iets meer. Binnenkort m'n auto maar weer eens even flink poetsen en dan de magnetische "Leaping-elk" stickers van ESVELDT op de spatschermen plaatsen.  ;)
Ja forum sticker..mmm, als je bij mij achter op komt zit de onlangs geplaatste spoiler in het zicht :-[

Magnetische "leping elk" stickers.

Die wil ik ook wel :) leuk.

Volgens mij heb ik die foto nog gemaakt ;D

Volvo850Club lidnr.0504409

Hen3

Citaat van: Remond op 13-04-2006 22:00:11
Citaat van: mehn op 13-04-2006 21:58:03
Citaat van: Rayman op 13-04-2006 21:56:45
Klopt! Zo ben ik Johan (AnimalT5R) ook tegengekomen! ;D
Tsja, daar heb je nu vast nóg spijt van ;D
Dat zijn jouw woorden Maikel!  ;D

Ik vind het wel opvallend dat je nu ineens je forumnaam hebt veranderd... ben je incognito tegenwoordig Rayman?!

Op de massaal bezochte bosmeeting van vorig jaar had BartT5R stickers gemaakt met de forumnaam van iedere bezoeker. Was erg handig moet ik bekennen....

Geert-Jan

Citeer

Ik vind het wel opvallend dat je nu ineens je forumnaam hebt veranderd... ben je incognito tegenwoordig Rayman?!

Citeer

Eh.. de mijne ook ;D, kan dus zonder problemen.

Volvo850Club lidnr.0504409

Esveldt

Hahahahahahahaha,

Daar gaan we!!

We komen allemaal uit de kast.

Hahahahaha

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FGG

Ik denk ook dat 't te maken heeft met een stuk vrlegenheid. Met name voor de nieuwe forummers (zoals ik). :-\
Je mengt je dan ook niet zomaar in een gesprek met van die doorgewinterde forummers :-[
Als je dan ook nog eens onzeker over jezelf bent, helpt dat ook niet echt. Ik moet wel zeggen dat ik destijds in Zwolle leuk contact had met een aantal leden.
Misschien helpt 't ook als de leden in hun profiel wat duidelijker zijn over hun woonplaats. Ik weet nu van een aantal dat ze bij mij uit de buurt komen maar volgens mij zijn er nog veel meer. Het lijkt me dat 't toch geen kwaad kan dat je je woonplaats even invult. ???

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

animalT5R

Citaat van: FGG op 14-04-2006 08:26:20
Ik denk ook dat 't te maken heeft met een stuk vrlegenheid. Met name voor de nieuwe forummers (zoals ik). :-\
Je mengt je dan ook niet zomaar in een gesprek met van die doorgewinterde forummers :-[
Als je dan ook nog eens onzeker over jezelf bent, helpt dat ook niet echt. Ik moet wel zeggen dat ik destijds in Zwolle leuk contact had met een aantal leden.
Misschien helpt 't ook als de leden in hun profiel wat duidelijker zijn over hun woonplaats. Ik weet nu van een aantal dat ze bij mij uit de buurt komen maar volgens mij zijn er nog veel meer. Het lijkt me dat 't toch geen kwaad kan dat je je woonplaats even invult. ???
We zijn allemaal nieuw geweest ;)
Er word echt niet raar gekeken als je er bij gaat staan,en meestal word er dan ook wel gevraagd wie je bent en welke auto van jou is,TADAA ijs gebroken ;) ;D

Voor wat betreft de woonplaats aanduiding in je profiel,das voor ieder voor zich,ik heb het bijvoorbeeld wel,mij maakt het niet uit.

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

FGG

Tja. ik heb ze al aan de deur gehad thuis (BigBen ;D). Aangezien ik ook regelmatig in Heerhugowaard kom zou ik zomaar eens een bakkie kunnen komen doen bij je :P
Eergisteren nog bij Willow geweest. Ik heb nu de smaak te pakken. ;)

The Saint

Ik ga mijn nickname eg niet inleveren, maar iedereen mag weten dat mijn echte naam Rudy Kiewitt is hoor  :) Omdat ik een grote jongen geworden ben noemt me(h)n  ;) mij ook wel Ruud.

Alles is geaccepteerd als ik maar begrijp dat je mij bedoelt  :D
(R zijn wel meer Rudy's/Rudi's hier dus dat is lastig.)

Net als Animal stel ik me op meetings ook voor met mijn echte naam EN mijn nick.

Mensen ontmoeten/aanspreken in een groep/op een bijeenkomst is voor sommigen lastiger dan voor anderen. Dat zal wel altijd zo blijven, maar feit is wel dat het veel makkelijker wordt als je weet dat de anderen dezelfde interesse hebben!

Wees gewoon nieuwsgierig wie die anderen zijn en hoe ze heten op het forum. Vraag R naar en vraag dan natuurlijk ook meteen welke auto van hen is! Ik denk dat niemand dan zijn mond kan houden  ;D

Over de herkenbaarheid van forumleden: Geert-Jan, jij weet toch van het bestaan van de Elandgroet!:

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=5287.0

;D ;D ;D

@Frans: Zonder die Russische berenmuts herken ik jou niet hoor  ;)

Vriendelijke Elandgroeten van The Saint, die nicknames juist een deeltje van de pret vindt.
No shirt no shoes, no pinball

animalT5R

Citaat van: FGG op 14-04-2006 08:39:30
Tja. ik heb ze al aan de deur gehad thuis (BigBen ;D). Aangezien ik ook regelmatig in Heerhugowaard kom zou ik zomaar eens een bakkie kunnen komen doen bij je :P
Eergisteren nog bij Willow geweest. Ik heb nu de smaak te pakken. ;)

Is geen probleem toch,zolang het maar niet op een maandag-woensdag of vrijdag ochtend is.
Off-topic:
Dan ben ik me tijd aan het verspillen met onzinklusjes op de werkplaats van me (nog)huidige werkgever,dit omdat ze geen passend werk voor me hebben.
Als je in de buurt ben,of het zit in de planning om in deze buurt te zijn,PB me maar.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

willow

Het is vaak zo dat men bij streek-genoten blijft hangen, dat is mijn ervaring en ik heb veel meetings mee gemaakt ( oldtimers )

FGG

Citaat van: Claudia op 14-04-2006 10:08:57
Nou.....toen we allemaal bij je wilden komen eten....bij wijze van ontgroening, stond je toch niet echt te springen! ;D
Ik kan me niet herinneren dat ik daar negatief tegenover stond. ???
Bij ons kun je altijd mee-eten. :) De hoeveelheid hangt echter wel af van 't aantal personen en van wat we op dat moment in huis hebben.
Ik had je ondertussen al verwacht eigenlijk. ;D Moet voor jou om de hoek zijn, lijkt me.

IRH

Ben gewoon in de Volvo 850 chatroom gaan rondhangen en mede hierdoor ken ik nu al aardig wat personen. Het vergemakkelijkt het contact maken op een bijeenkomst, omdat je al e.e.a. met diverse forumleden besproken hebt. ;)

FGG

Citaat van: Claudia op 14-04-2006 10:15:02
Wat eten we vanavond?
Een of andere boemboe met rijst. Meestal errug lekker. Als je geen moeilijke eter bent zal 't geen probleem zijn. Mijn vrouw kan bijzonder lekker koken :P

FGG

Citaat van: IRH 855 op 14-04-2006 10:15:27
Ben gewoon in de Volvo 850 chatroom gaan rondhangen en mede hierdoor ken ik nu al aardig wat personen.
Ik kwam er wel achter dat in de chatroom de nicknames niet altijd overeen komen, dat maakt 't dan weer wat lastiger.