sportonderstel 1998 V70R AWD

Gestart door The Driver, 18-04-2006 11:54:34

Vorige topic - Volgende topic

The Driver

Ik ben aan het zoeken voor een beter ondertel voor de  V70R AWD. 

Tot nu toe is de enige die ik gevonden heb, die ook AWD compitabel is, een KW set. Alleen heb ik geen geld voor een KW set  :'(

Zijn er nog andere goede alternatieven die wel passen?

Weitec ultra GT en gele koni's passen ook niet.

Laserblue

Volgens mij heeft Rudi een ander onderstel  ;)

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

ed

De gele Koni's passen zeker aan de voorkant, achter zou wel eens een probleem kunnen zijn maar kunnen de AWD rijders beter vertellen.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Eugene

Gele Koni's aan de voorkant en achter een setje nieuwe originele dempers is al een hele vooruitgang. Samen met verlagingsveren. KW is stukken duurder, maar ook stukken beter ;D

If it's not blown, it sucks...

Laserblue

net gevonden ;)

Kalmar-union

For 850 estate cars and V70 with AWD we can supply a full uprated and lowered suspension package comprising of front uprated dampers and lowered uprated springs, plus lowered and uprated rear springs and matching uprated Nivomat self levelling dampers. This kit lowers an AWD estate by 30mm from standard factory suspension setting: it has no significant effect in the UK supplied V7R AWD with optional factory fitted sports suspension kit. 

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Enno

Een blik bij sachs (http://webcat.sachs.de/) levert op dat de schokdempers van het velrlaagde onderstel niet meer door hen leverbaar zijn. Ik had op www.autoteilebox.de gezien dat Sachs in ieder geval daar producten voor zou hebben maar die schijnen sinds juni 2005 uit productie te zijn. Het Sachs productnummer waar het om gaat is de 999 046 (achterzijde, performance-sport -nivormat).

Eugene

Citaat van: Laserblue op 19-04-2006 01:11:30
Kalmar-union

Dat is zonder verzending al even duur als KW. In dat geval zou ik zekerweten voor KW gaan, maar Hugo vroeg een goedkopere oplossing ::)

Enno

Het lijkt er op dat deze kit bestaat uit Sachs dempers (Nivomat). En de prijs zal zeker niet gering zijn. ;)

Eugene

Citaat van: V70Enno op 19-04-2006 11:45:26
Het lijkt er op dat deze kit bestaat uit Sachs dempers (Nivomat). En de prijs zal zeker niet gering zijn. ;)

851 pond, dat mag je dan nog eens x1,5 doen. En dan moet je het ook nog in huis krijgen.....

The Driver

Verdammt nochmal !!!!

Ik moet opel, peugeot en dat soort zut gaan rijden. Daar heb je tenminste goedkope spullen voor  :P  ::)

Rudi

Citaat van: Laserblue op 18-04-2006 12:06:23
Volgens mij heeft Rudi een ander onderstel  ;)

Heb gewoon dat stock verlaagde onderstel van volvo..heb dit topic weer even op gezocht,want wil eigenlijk ook KW hebben.Met mijn rijstijl is de huidige vering en nivomats niet echt leuk te noemen,hobbelend en springerig weggedrag.

Zit te twijfelen,of meer pk's of er een betere rijdersauto van te maken.Want je kan wel veel pk hebben,maar leuker is om de aanwezige pk's ook op de weg te krijgen...maar nou lees ik dat de veren ook vervangen moeten worden,loopt wel weer richting de 1500€ dan...dus zit nog te twijfelen ;D
Dr.Go-Fast...

Turbobiker

Citaat van: The V70R Driver op 19-04-2006 12:15:11
Verdammt nochmal !!!!

Ik moet opel, peugeot en dat soort zut gaan rijden. Daar heb je tenminste goedkope spullen voor  :P  ::)

Eh, we rijden hier geen Volvo om goedkoop te doen 8)
De Tussenpaus