Mijn mooie blauwe.......

Gestart door topcat, 18-04-2006 15:16:37

Vorige topic - Volgende topic

topcat

Beste mensen,
Ben sinds vandaag in bezit van een heuse 850 t5 2.0 estate. Vanochtend de auto opgehaald uit omgeving Utrecht en naar Amsterdam gereden. Wat een genot!!! Ik reed tot nu toe alleen in 240's en een keer een uitstapje naar een 740 turbo diesel (altijd estate). Maar ik ben nu 37 en na 10 jaar lekker rustig tuffen wil ik ook wel eens wat meer. Dus dit is wel andere koek! Hoop veel te hebben aan dit forum.
Nog even wat kenmerken en later wellicht een fotootje. Kleur is blauw. staat 160000 op de teller; binnenkleur chique zwart/antraciet. Een plaatje.....

Eugene

Hoi Topcat,

Welkom op het forum! Je zult er zekerweten alles vinden wat maar iets te maken heeft met je 850 ;)

Veel roffelplezier toegewenst.

Maar wij willen wel graag een paar foto's zien ;)

If it's not blown, it sucks...

animalT5R

Hey,nog een Noord-Hollander en een italiaanse T-5...
Ben ook wel benieuwd naar de foto's,maar die komen tzt las ik al  :D

Veel veilige km's toegewenst.

Gr Johan

[edit]
Ge edit voor FGG
[edit]
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

)()()sT

Citaat van: FGG (Florian) op 18-04-2006 15:49:33
Citaat van: animalT5R op 18-04-2006 15:47:33
Hey,nog een N-H en een italiaan.
???

N-H -- U t r e c h t  -  A m s t e r d a m
Italiaan --  2 . 0  T 5

;)

Welkom overigens, en tja foto's zijn ALTIJD welkom  :)

Frans Harkema

Citaat van: topcat op 18-04-2006 15:16:37
Maar ik ben nu 37 en na 10 jaar lekker rustig tuffen wil ik ook wel eens wat meer.

Wacht maar totdat je 47 wordt, het gaat van kwaad tot erger!           ;D

topcat

Beste mensen,
Wordt tijd dat ik mezelf maar eens voorstel. Mijn naam is Thomas, ben 38 jaar, heb een vriendin en een dochter (van 7).
Heb de 850 T-5 nu een half jaar en ik heb er een haat/liefde verhouding mee. Als ik eerlijk ben, kan ik alleen  maar pluspunten opnoemen, maar ik heb zo'n heimwee naar de 240. Dat is eigenlijk mijn auto. Daar heb ik jaren in gereden. De laatste was een donkergrijze glt 245. En ik blijf dat een hele stoere bak vinden. Rationeel moet ik bij deze 850 blijven. Maar het gevoel doet af en toe lastig. Ook heb ik erg veel last van een zware rechtervoet en (heb nu nog geen snelheidsovertredingen aan mijn broek hangen - ff afkloppen) maar vroeg of laat gebeurt dat natuurlijk.
De auto is een italiaantje, dus 211 pk met een 2.0 liter. Nog geen 2 ton mee gereden. En van binnen geen rammeltje (alleen als ik de bagagerolhoes er af haal; anders wel rammeltje....)
Ik weet het: zonder pics is deze treath worthless!!!! dus dat commentaar kunnen jullie achterwege laten...

)()()sT

Welkom op het forum!!

Hij ziet er supermooi uit, dus houden die kar!  :police:

Miscchien een nette 240 erbij :)

Domaso

Mooie roffel! Nog geen 2 ton gereden is wel een understatement; pas 159 dkm. (nog niet ingereden  ;)) Vooral niet verkopen. Ik ben wel benieuwd naar de precieze kleur; heb je ook een kleurcode?

groeten, Jean-Pierre
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

breakman

erg mooie wagen en 159 K is echt nog ma net ingereden !!!

en zo snel al foto's erbij schitterend gewoon !  :laugh:

Claudia

Da's een mooie blauwe!

Welkom Thomas.
Moet toegeven, we voeden ze tegenwoordig goed op, de nieuwkomers.
Meteen met foto's erbij...top! :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Fritzie

Welkom welkom......

Ik heb ook een 240 (estate) gehad een deze auto heeft ook zonder meer een plekje in mijn hart verworven....daar komt niemand aan!
Maar, sinds een week een V70 TDi en ik moet zeggen....zonder de 240 teklort te willen doen....superauto!!
Kortom, Thomas, het went........meer dan dat.........

Fritzie

Citaat van: Claudia op 09-11-2006 16:00:00
Da's een mooie blauwe!

Welkom Thomas.
Moet toegeven, we voeden ze tegenwoordig goed op, de nieuwkomers.
Meteen met foto's erbij...top! :)

En kijk goed, Claudia, da's nou een blauwe!!! ;D

llinssen

Ook hier een paar 240s op mijn naam staan voordat het de 850 familie werd. Als ik toch een grote schuur had, dan zouden er toch nog een 240 en een 740 in staan. En wat 850's op voorraad.

Mooie auto. Ziet er goed uit!

Een Italiaan. Zelf geïmporteerd?
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Eugene

Welkom op het forum,

Mooie roffel, veel plezier ermee :)

If it's not blown, it sucks...