NOAWZZ Rulez!!

Gestart door Johann, 07-11-2002 19:11:10

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Gaat errug hard!!

Rene

Hihihihih, leuk.

Errug snel  [smiley=cwm28.gif]    ;D

Dennis

Heeft iemand wel eens geprobeerd om nitrious te installeren in zijn Volvo ? of is dit te risky ? Schijnt wel aardig wat pk's te geven :D

Mellow_yellow

Het kan wel en er zijn ook systemen voor, maar ook vrij prijzig! Het nadeel is dat je het alleen kunt gebruiken tussen 5000 en 7000 toeren om de motor heel te houden.

Harm_T5

hmmm
ik zou de tank omdraaien en aansteken :P
heb je raketaandrijving gaat ie nog harder  ;D ;D ;D [smiley=cwm27.gif] [smiley=cwm27.gif] [smiley=cwm27.gif]
Keep on roffeling :D

Reitse

De nieuwe MG schijnt met nitroglyceryne te werken 965 PK.... kon je overigens niet constant gebruiken.... ;D

Walter

Zal idd hard lopen, die MG. Staat stukje in de AutoKampioen, nog ff lezen. Mooie foto Johann!

Heb eens meegereden met een Chevy Camaro met een 427 cui Corvette blok, alles opgefokt en nitro. Gewoon eng ;D ;D ;D ;D Nitro niet gebruikt, want het was normaal al moeilijk dat ding op de weg te houden. En het risico dat de kleppen door de motorkap naar buiten komen  :-/ :-/
Sorry, maar het brullen van een Amerikaanse V8 blijft lekkerder dan de roffel van een 850, al volgt die op heeeele korte afstand

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Mellow_yellow

CiteerDe nieuwe MG schijnt met nitroglyceryne te werken 965 PK.... kon je overigens niet constant gebruiken.... ;D

Uh, ik neem aan dat je vloeibaar nitrous-oxide bedoelt? Glycerine kun je voor andere dingen gebruiken...  :P

Reitse

Hmm.. in de AK hadden ze het toch echt over nitroglycerine, het vloeibare dynamiet... Misschien dat zij het verkeerd begrepen hebben, het verkeerd geschreven hebben of dat het bij mij ergens foutloopt... hoe dan ook 965 pk is wel beetje heel errug veel... Stoplichtsprints gaan dan veeeel rubber kosten vrees ik  :D :D