Zou de bolide nu dan toch echt klaar zijn.......

Gestart door volvos60t5, 21-04-2006 14:52:06

Vorige topic - Volgende topic

volvos60t5

Toen ik de bolide kocht was ik erg onder de indruk van de prestaties. Na het chippie kon ik mij niet voorstellen dat je meer vermogen nodig kan hebben. Na de chip en luchtfilter kwam er toch een 3" DP en een ferrita uitlaat maar ook dat was niet voldoende. Aangezien de 16T er inmiddels 200k op heeft zitten gaat die er dus in mei uit en komt er een 19T voor in de plaats met groene injectoren. Heb heel lang zitten dubben (Marc moet wel gek zijn geworden van al die vragen) over de aanschaf van een grotere intercooler maar ook die gaat er in mei onder samen met de bilsteins (weer niet op vakantie dit jaar). Moet zeggen dat ik wel erg nieuwsgierig ben naar de prestaties na al deze ingrepen. Ik hou er in ieder geval rekening mee dat de koppeling (gaat ook al 200k mee) er snel mee op gaat houden en dan komt er een Spec koppeling stage 3+ in. Zou de bolide dan toch eindelijk klaar zijn..........................
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

JCviggen

betwijfel het  :P

Het wordt ook minder leuk als ie ooit 100% "af" zou zijn
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

volvos60t5

Citaat van: JCviggen op 21-04-2006 14:53:44
betwijfel het  :P

Het wordt ook minder leuk als ie ooit 100% "af" zou zijn

Dat is natuurlijk waar maar ik denk wel dat ik voor de standaardtuning nu dan toch wel aan het eind zit.

Johann

Ik zou nog maar eens 3x nadenken alvorens voor de Spec te gaan..

De T5 koppeling kan het zat hebben, heb zelf ook nooit problemen gehad met de S60 met 19T en die deed 1.5 bar...  :o

volvos60t5

Citaat van: Johann op 21-04-2006 15:00:53
Ik zou nog maar eens 3x nadenken alvorens voor de Spec te gaan..

De T5 koppeling kan het zat hebben, heb zelf ook nooit problemen gehad met de S60 met 19T en die deed 1.5 bar...  :o

Jij had met deze setup toch tegen de 320 pk? Wat deed jij qua koppel?
Het lijkt me dat de grotere intercooler nog wel een beetje extra grunt geeft......

Johann