850 verslaafd binnen en dag :)

Gestart door marijn20v, 27-04-2006 20:33:41

Vorige topic - Volgende topic

marijn20v

hee hallo ik ben marijn.
heb gister eindelijk dan eens een echte auto onder me kont. het is weliswaar geen t5 of t5r, maar 170 pk vind ik toch ook wel leuk om mee te beginnen. Ik heb een rooie 850 sedan gekocht uit 92. Me broer heeft een tijdje een 850 station gehad vandaar dat ik er bijna verslaafd aan was, alleen het geluid al zo mooi. Ik hoop vele tips te kunnen ontvangen van iedereen want ik wil nog wel het 1 en het ander er aan doen.

groetjes marijn
goes like a train (glt)

FGG

170pk's volstaan prima. (voorlopig ;D). Zal ik 't maar zeggen dan?

Heb je foto's?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Claudia

Citaat van: FGG (Florian) op 27-04-2006 20:44:23

Heb je foto's?

Tssss, Floor.....dat vráág je toch niet.....meteen! ::) :)

Welkom Marijn!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Turbobiker

Welkom Marijn, maar vertel nog eens wat meer: kilometers, moet er nog wat aan gebeuren etc.
De Tussenpaus

fbm

hee maar ik moest het eerst ruim 4jaar met 140pk doen,dus 170pk is zeker geen probleem voor de eerste komende tijd ;)

marijn20v

oke meer meer meer haha

altijd van een oud vrouwtje geweest binnen gestaan blabla

oke ff serieus

hij heeft 240.000 gelopen maar rijd echt nog als een trein, de lak is net een schoolbord dus daar moet zeker wat aan gebeuren (sugesties zijn welkom) ik wil hem graag nog verlagen en wat grotere velgen erop.

dus wou ik graag weten wat een goeie manier is om hem te verlagen ( moet niet te duur maar moet wel gewoon knap gebeuren) en hoeveel ik hem kan verlagen, wat voor velgen er op kunnen dus hoeveel inch, en of ik hem in de toekomst nog wat kan tunnen.

owja en waarom me stoelverwarming het niet doet de zekering is namelijk goed.!!
goes like a train (glt)

Turbobiker

Effe kort een inburgeringscursus: 240.000km IS van een oud vrouwtje geweest, dat is werkelijk nog maar net ingereden, daar ga jij nog veel plezier van hebben... ;) ;D

Waarschijnlijk heb je velgen met vier bouten, lastig daar veel anders voor te vinden, maar het bestaat wel. 17" past prima bij 215 breedte, 18" moet ook kunnen, maar 225 breedte wordt te veel. Verlagen: verlagingsveren: effe kijken op de website van European Tuning, maar je kunt ze ook bij veel andere bedrijven bestellen. 3 á 4 cm er af staat heel mooi.
Je kunt je uitlaat wat meer herrie laten maken, maar meer vermogen wordt moeilijk of peperduur...

Lak kan je laten polijsten, heb ik ook gedaan, werkt goed, kost wel wat...
De Tussenpaus

The Saint

Citaat van: marijn20v op 27-04-2006 21:00:17
hij heeft 240.000 gelopen maar rijd echt nog als een trein,

Als een trein? Hij vertrekt dus niet waar jij woont, komt niet aan waar jij naar toe moet en je hoort constant: kedeng..kedeng..kedeng alsof je op die Belgische betonplaten rijdt?  ;D ;)

Welkom Marijn, en gefeliciteerd met je 850. Ik kan je niet helpen met je technische vragen maar op dit forum staat genoeg informatie!

No shirt no shoes, no pinball

FGG

Citaat van: Turbobiker op 27-04-2006 21:10:03
Lak kan je laten polijsten, heb ik ook gedaan, werkt goed, kost wel wat...
Je zou eens kunnen beginnen om er zelf eens een poetsmachine over te halen. Eerst met een polijstmiddel en vervolgens met een was. Kun je prima zelf, kost je alleen een paar uur werk.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

marijn20v

zo heb nu me hele auto behandelt met cleaner, wat een briljant spulletje is dat joh.

1 deur zat er nieuw in dus daar was de lak perfect van maar de rest was echt onwijs dof.
hopla beetje cleaner everover smeren ff lekker in de wax zetten en hij is weer als nieuw je ziet het verschil amper met die nieuwe deur.

goes like a train (glt)

haRtV70R

AAAaaahhhh... FO-TO  FO-TO  FO-TO   ;D ;D

(zijn hier allemaal foto-geil dus ja..... :-X)

Maar, veel pleziere er mee!
[move][/move]

fbm

nog geen foto? ???...............................................geintje ;D ;D ;D

marijn20v

foto's komen eraan

heb zelf geen camera dus moet ik eerst ff langs me ouders die hebben wel z'n ding denk ik haha.

ff geduldt dus :o
goes like a train (glt)