Ik ben een nieuwe Roffelaar

Gestart door Patrick_24, 26-04-2006 22:12:39

Vorige topic - Volgende topic

Patrick_24

Beste lui,
Het doet mij deugd om 850-2.5i-20v-Lux-1995-eigenaar te zijn. Weliswaar moet er in mijn ogen nog een hoop gebeuren aan de auto, maar het begin is er: de aanschaf.
Mijn naam is Patrick Ouwerkerk, ik woon in Lelystad,ben office manager in Nunspeet. Dagelijks rij ik trouwens ook nog motor. Vastgoed en makelaardij gestudeerd, Rechten gestudeerd...maar dat mocht allen niet baten daar in Groningen.

Anyway, zie onderstaand, de foto die ik tijdens het testritje maakt.  Ik zal binnenkort een betere reeks maken. Zo ook van de nieuwe velgen en de nieuwe radio en de nieuwe speakers die ik allen zal vernieuwen. Overigens wil ik de auto ooit eens opnieuw laten spuiten, want de kleur staat me niet aan en de lak heb ik weleens mooier gezien. En dan het spuiten incl. bumpers als dat kan. Dat vind ik net iets mooier staan bij een auto. Geen idee wat ik er trouwens voor apart moet leggen....maar dat komt vast nog wel een keer.

Gegroet!

850 2.5i 20v Aut, Kawasaki ZZR600: 2 kanonnen

IRH

Welkom hier en een mooie wagen heb je.
Wat voor velgen komen eronder??

Patrick_24

Misschien het setje dat je zelf aanbiedt. Maar ik koop het liefst compleet met banden. Wat kun je regelen en bied je aan?  ;)

The Saint

Welkom Patrick, mooie wagen en mooie plannen heb je!

En voorstellen incl. foto, we hebben het minder gezien hier  ;)  :D
No shirt no shoes, no pinball

fbm

gefeliciteerd met je 850 ;D,goede keusen  :D :D

pwassink

Welkom Patrick

Mooie wagen, bouwjaar etc ? lak ziet er op t oog op deze foto nog vrij redelijk uit, van dichtbij minder of staat de kleur je niet aan  ?

pwassink
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Marc O.

Gefeliciteerd met de aanschaf, daar ga je vast geen spijt van krijgen. Welkom!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Bas850

Welkom mede Lelystedeling,

Mooie wagen, zal hem vast een keer tegenkomen.

Die foto is ook niet gemaakt in lelystad of ik ken de stad toch niet helemaal.

Groet,

Bas
"to finish first, you first have to finish"

teddy

welkom patrick

en dat je er maar veel fijne kilometers mee mag maken

why-not

welkom en veel plezier ermee

Patrick_24

De auto komt uit 1995. De kleur wil ik veranderen ten 1e omdat de lak niet meer helemaal op en top is op sommige plekken. Ten 2e omdat de kleur saai is. Vind ik dan.

De foto is inderdaad niet gemaakt in lely'gat', maar in Apeldoorn, waar de auto vandaan komt.

fbm

weet je wel wat dat kost ? OVERSPUITEN!

joost33

Ha Patrick,

Leuk, weer een plaatsgenoot actief op het forum. Wellicht zien we elkaar wel eens rijden in de stad, of heb ik je soms al gezien komend vanaf de "Landerijen" ? ::)

Geniet van je bolide!

Joost33

Patrick_24

@Joost,
Ik heb het nog nét niet zover geschopt dat ik op m'n 24e een huisje op de Landerijen heb....ik doe het sinds enkele maanden met een huisje op het Galjoen. Wie weet over 2 jaar op het nieuwe Galjoen-Project.

@FBM,
....uhm,nee ik heb geen idee wat het kost. Ik denk zo ongeveer €1500?

IRH

Citaat van: Patrick_24 op 29-04-2006 15:45:18

@FBM,
....uhm,nee ik heb geen idee wat het kost. Ik denk zo ongeveer €1500?

Wil je alleen de liggende delen gepoten hebben dan?