Potenza's met korting

Gestart door b0nkolok, 27-04-2006 08:28:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

b0nkolok

Dames en heren, ik kwam dit tegen op internet:

http://ssl.delti.com/cgi-bin/details.pl?Country=NL&ID=Newsletter_0601_bridgestone225&typ=R-103808

Dit is geen reclame maar louter informatief
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Enno

Als ik me niet vergis heb ik recentelijk de potenza's maar dan zonder A in de maat 215/45 voor 140 per stuk met montage laten monteren.

er vergelijking

http://ssl.delti.com/cgi-bin/details.pl?Country=NL&ID=Newsletter_0601_bridgestone225&typ=R-103808

Eugene

Pzero's kosten daar 118 zonder montage. Bij mn bandenboer krijg ik ze voor 115 incl montage ;)

Die Potenza's waren 135 incl. montage

Monteren enz. kost normaal 12,50 per band.

Dus zo goedkoop is autobandenmarkt helemaal niet. Gewoon ff goed zoeken ;)

If it's not blown, it sucks...

llinssen

Zeker waar. Ik heb ze vandaag laten monteren, voor 145 incl montage en stikstof (had voor mij niet gehoeven,maar ach).
Ze deden goed werk. Na elk stukje lood weer opnieuw meten. Dat doet lang niet iedereen.

Rondbellen loont en ook onderhandelen. Zeker als je ze de prijzen van autobandenmarkt noemt, is men tot veel bereid.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Eugene

Citaat van: llinssen op 28-04-2006 12:16:46
Rondbellen loont en ook onderhandelen. Zeker als je ze de prijzen van autobandenmarkt noemt, is men tot veel bereid.

Eerst zeiden ze: Autobandenmarkt koopt met heel veel tegelijk in, dat soort prijzen kunnen wij niet leveren. Toen ik zei dat ik de banden dan bij autobandenmarkt zou bestellen en bij hun zou laten aankomen zodat zij ze mochten monteren, waren ineens goedkoper ;D

If it's not blown, it sucks...

denkweb

Als je een aangesloten bandenboer rechtstreeks benaderd voor een prijsopgave dan ben je vaak al een stuk goedkoper uit ;)

llinssen

Citaat van: denkweb op 02-05-2006 20:12:10
Als je een aangesloten bandenboer rechtstreeks benaderd voor een prijsopgave dan ben je vaak al een stuk goedkoper uit ;)

Dat heb ik bij nieuw walden andersom meegemaakt (voor yokohama voor de toyota corolla van mijn vriendin. Duurder dan via bandenmarkt en ook niet tot zakken bereid toen ik ze bij bandenmarkt wilde bestellen.

Maar bij handelaren die niets met autobandenmarkt te maken hebben was met wel tot zakken bereid.
Zeer goede ervaringen (ook met balanceren: na elk loodje opnieuw meten) bij Peet Borst in Nieuwegein.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

The Driver

CiteerEerst zeiden ze: Autobandenmarkt koopt met heel veel tegelijk in, dat soort prijzen kunnen wij niet leveren. Toen ik zei dat ik de banden dan bij autobandenmarkt zou bestellen en bij hun zou laten aankomen zodat zij ze mochten monteren, waren ineens goedkoper   

Slimme truuk. Maar eigenlijk kan je zoiets niet maken.


Eugene

Citaat van: The V70R Driver op 03-05-2006 13:15:46
CiteerEerst zeiden ze: Autobandenmarkt koopt met heel veel tegelijk in, dat soort prijzen kunnen wij niet leveren. Toen ik zei dat ik de banden dan bij autobandenmarkt zou bestellen en bij hun zou laten aankomen zodat zij ze mochten monteren, waren ineens goedkoper

Slimme truuk. Maar eigenlijk kan je zoiets niet maken.


tja, moet iedereen zelf weten. Ik wil mijn spullen graag zo goedkoop mogelijk. Dus ik vraag gewoon of er iets van korting in zit. En als dat niet het geval is, dan is dat jammer. MAar vaak genoeg krijg je de spullen wel goedkoper ;)

If it's not blown, it sucks...

llinssen

Citaat van: eugene op 03-05-2006 14:14:59
Citaat van: The V70R Driver op 03-05-2006 13:15:46
CiteerEerst zeiden ze: Autobandenmarkt koopt met heel veel tegelijk in, dat soort prijzen kunnen wij niet leveren. Toen ik zei dat ik de banden dan bij autobandenmarkt zou bestellen en bij hun zou laten aankomen zodat zij ze mochten monteren, waren ineens goedkoper

Slimme truuk. Maar eigenlijk kan je zoiets niet maken.


tja, moet iedereen zelf weten. Ik wil mijn spullen graag zo goedkoop mogelijk. Dus ik vraag gewoon of er iets van korting in zit. En als dat niet het geval is, dan is dat jammer. MAar vaak genoeg krijg je de spullen wel goedkoper ;)

IDEM.

Dat is nu net een van de voordelen van internet. Prijsdoorzichtigheid.

Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

The Driver

natuurlijk is het verstandig prijsbewust te shoppen.

Maar ik doel eigenlijk op het eten van 2 walletjes. Dus wel goedkoop aanschaffen, maar ondertussen wel beroep doen op de diensten van het bedrijf.

Eugene

Citaat van: The V70R Driver op 04-05-2006 00:37:57
natuurlijk is het verstandig prijsbewust te shoppen.

Maar ik doel eigenlijk op het eten van 2 walletjes. Dus wel goedkoop aanschaffen, maar ondertussen wel beroep doen op de diensten van het bedrijf.

Ze kunnen toch nee zeggen. En als ze dat doen ga ik naar een andere bandenboer, ze mogen zelf bepalen ;)

If it's not blown, it sucks...

llinssen

Citaat van: eugene op 04-05-2006 01:37:30
Citaat van: The V70R Driver op 04-05-2006 00:37:57
natuurlijk is het verstandig prijsbewust te shoppen.

Maar ik doel eigenlijk op het eten van 2 walletjes. Dus wel goedkoop aanschaffen, maar ondertussen wel beroep doen op de diensten van het bedrijf.

Ze kunnen toch nee zeggen. En als ze dat doen ga ik naar een andere bandenboer, ze mogen zelf bepalen ;)

Helemaal mee eens. Waarom zou je niet op zoek gaan naar de goedkoopste oplossing. Je zou eens moeten kijken hoe een gemiddelde middenstander inkoopt.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Eugene

Citeer
Helemaal mee eens. Waarom zou je niet op zoek gaan naar de goedkoopste oplossing. Je zou eens moeten kijken hoe een gemiddelde middenstander inkoopt.

En dan klagen ze ook nog dat alles zo duur is ;D

If it's not blown, it sucks...

Roy V70R

Ik begrijp helemaal wat Hugo bedoelt.
Bij ons op de zaak komen mensen met een bepaald artikel onder de arm binnenlopen en dan doodleuk vragen of wij het willen monteren........ja. daaaaaag.
Wij werken er zo mee af, koop je het artikel bij een ander, dan moet ie het ook maar monteren.

Heel soms helpt het wel als ik zeg dat als ze het terugbrengen en bij ons weer aanschaffen, dat ik het dan gratis monteer.

Ik begrijp trouwens niet hoe mensen het durfen te vragen. :-\
Ik zou me ddodschamen in ieder geval...... :-[
850 GLT - 855 T5 - V70R