Stabilisatorstangrubbers?

Gestart door elianmars, 28-04-2006 22:50:15

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Owja, mocht je de stabilisatorstangrubbers vervangen, is 't blijkbaar nodig om opnieuw uit te lijnen  ::)

elianmars

Ik wacht nog even met uitlijnen. Hoogstwaarschijnlijk komen ook de QBM bushings voor de draagarmen er onder. Moet-ie wéér worden uitgelijnd......

Taranis

Ik ging er vanuit dat het niet nodig was na de FCP Groton rubbers d'r in gefrot te hebben. Blijkbaar wel dus, m'n banden slijten bijzonder vreemd af... dus zaterdagochtend voor 't werk sta ik nog snel ff (hoop ik) bij de bandenboer  ;)

Eugene

Citaat van: elianmars op 07-09-2006 20:48:36
Ik wacht nog even met uitlijnen. Hoogstwaarschijnlijk komen ook de QBM bushings voor de draagarmen er onder. Moet-ie wéér worden uitgelijnd......

Heb jij die QBM draagarmbussen al besteld?

If it's not blown, it sucks...

Enno

QBM draagarmbussen.....ik zie ze op dit moment niet in het leveringsprogramma staan bij Quickbrickmotorsports.

IPDUSA had ze staan....maar het artikelnummer was gewoon van febi bilstein bussen...

Ik zou niet weten waar ik op dit moment niewe bussen moet vinden.

Enno

Heb vandaag net de orginele draagarmen binnen....Made in germany & geleverd door FCP Groton....totale kosten EUR 195 + 48 EUR BTW + inklaring.....EUR 243 voor 2 originele volvo draagarmen....

elianmars

Citaat van: V70Enno op 07-10-2006 01:30:05
Heb vandaag net de orginele draagarmen binnen....Made in germany & geleverd door FCP Groton....totale kosten EUR 195 + 48 EUR BTW + inklaring.....EUR 243 voor 2 originele volvo draagarmen....

En zijn mijn spullen er ook?  :eusa_shifty:

Enno

nee.....zending 2....zit ik op te wachten..........zal wel bij douane liggen...hoe lang kan dat duren die douane????

Eugene

Duurt normaal niet zo lang.

Zending 2 zijn de bushings en endlinks van QBM? :D

elianmars

Citaat van: V70Enno op 07-10-2006 10:26:06
nee.....zending 2....zit ik op te wachten..........zal wel bij douane liggen...hoe lang kan dat duren die douane????

De spullen die ik bij FTP Grotton had besteld hebben er zo'n 5 weken over gedaan om bij mij te komen.

Doordat ze de zending in twee dozen hadden verstuurd, heb ik twee keer een naheffing moeten betalen  :eusa_wall: :eusa_wall:
Kreeg de ene doos zo'n vier dagen later dan de andere.

Ik wacht 't wel af, Enno  ;)

@Eugene: Voor mij zijn het de endlinks van QBM, ja. Achteraf had ik beter ook gelijk de bushings kunnen bestellen  ::)
Mocht ik besluiten ook die te gaan bestellen, dan gaat er ook gelijk een bestelling voor Lars mee  8)

Eugene

Die bushings worden niet meer los verkocht. Er is veel gedoe met kraken en speling. Die dingen vreten die bijgelevere teflon shims als lunch :o

Elke maand flink invetten met kopervet is echt nodig om kraken tegen te gaan. Ik heb nu alu shims gekregen. Hopen dat die het langer uithouden en zonder speling hun werk doen.

Ik heb ze nu, en geen zin om nieuwe draagarmen te kopen, maar tenzij je kan leven met een kraak en piep op zijn tijd en elke maand de boel uit elkaar halen en opnieuw invetten zou ik ze niet kopen. De endlinks daarintegen zijn echt een goeie onderhoudsvrije opgrade. Alleen ff afwachten hoe ze de winter doorkomen ::)

Taranis

Citaat van: Eugene op 08-10-2006 17:20:13
Die bushings worden niet meer los verkocht. Er is veel gedoe met kraken en speling. Die dingen vreten die bijgelevere teflon shims als lunch :o

Ze kraken alleen als ik maximaal instuur... lekker belangrijk, het stuurt een stuk scherper en daar was het me om te doen :)

thuur

Citaat van: Taranis op 08-10-2006 20:15:52
Citaat van: Eugene op 08-10-2006 17:20:13

Ze kraken alleen als ik maximaal instuur... lekker belangrijk, het stuurt een stuk scherper en daar was het me om te doen :)

Dat zullen de stuurstops zijn...

Gr ;)

Eugene

Citeer

Wist niet dat jij ook QBM Delrin bussen in je draagarmen had :P

Taranis

Citaat van: Eugene op 08-10-2006 20:28:44
Wist niet dat jij ook QBM Delrin bussen in je draagarmen had :P

Om eens on-topic te blijven, het ging hier over stabilisatorstangrubbers, en niet over draagarmbussen :P

@ thuur: dan zal ik die eens invetten binnenkort, kijken of het over is...