Wéér in de kreukels

Gestart door Taranis, 29-04-2006 22:11:54

Vorige topic - Volgende topic

Clapton

Onbegrijpelijk gewoon, beide heren komen kennelijk regelmatig  in het  wonderschone én van uitgebreide signalisatie voorziene België, maar beide heren denken dus geen aandacht te hoeven schenken aan dit typisch Belgisch fenomeen.    :eusa_wall: wel nu dan niet, f@ck de signalisatie en de madelief, nu tevreden....  :o

en oh ja, stichting  red de madelief zal ook wel niet bestaan.   :eusa_snooty: ;D

Taranis

Citaat van: Clapton op 21-10-2007 21:00:36
Onbegrijpelijk gewoon, beide heren komen kennelijk regelmatig  in het  wonderschone én van uitgebreide signalisatie voorziene België

Dit is inderdaad onbegrijpelijk ja. Het wonderschone deel van België is namelijk het Franstalige deel. Het Nederlandstalige deel is alleen een extra barrière om Wallonië te bereiken. En in het Franstalige deel is de bewegwijzering op z'n zachtst gezegd miserabel te noemen. Van een deel van België wat én wonderschoon is én van uitgebreide signalisatie voorzien, is tot op heden niets bekend.  :evil:

en oh ja, stichting  red de madelief zal ook wel niet bestaan.   :eusa_snooty: ;D

Wellicht zou u een sleutelrol kunnen spelen bij de oprichting van deze stichting?

Clapton

Citaat van: Taranis op 21-10-2007 21:06:27
Onbegrijpelijk gewoon, beide heren komen kennelijk regelmatig  in het  wonderschone én van uitgebreide signalisatie voorziene België

Dit is inderdaad onbegrijpelijk ja. Het wonderschone deel van België is namelijk het Franstalige deel. Het Nederlandstalige deel is alleen een extra barrière om Wallonië te bereiken. En in het Franstalige deel is de bewegwijzering op z'n zachtst gezegd miserabel te noemen. Van een deel van België wat én wonderschoon is én van uitgebreide signalisatie voorzien, is tot op heden niets bekend.  :evil:

en oh ja, stichting  red de madelief zal ook wel niet bestaan.   :eusa_snooty: ;D

Wellicht zou u een sleutelrol kunnen spelen bij de oprichting van deze stichting?

De contradixie welke u beschrijft bevestigd slechts datgene wat ik reeds maanden verkondig, de signalisatie in Vlaanderen is optiemaal, waarom ?, het is zaak alle noorderlingen zo snel mogelijk en zo veilig mogelijk van ons grondgebied te krijgen...  en dan uiteraard te laten verdwalen in het Franstalig deel..  Voorts ben ik uiterst gelukkig dat u Vlaanderen als niet wonderschoon betiteld, wat zou impliceren dat u er bijna nooit bent, blijft of komt, hetgeen op zich al een geruststellende gedachte is...

Op uw uitnodiging een sleutelrol te willen spelen bij oprichting van de stichting : red de madelief, moet ik u mededelen dat ik praktisch ontroostbaar ben van de grofheid waarmee u volkomen voorbij gaat aan de door uw monsterlijke machine geplette bloementjes welke onherstelbaar beschadigd zijn.. u vergeet madeliefjes hebben ook een hart, hiervan dient u goede nota te nemen.

Misha

Citaat van: Clapton op 21-10-2007 21:17:07
Citaat van: Taranis op 21-10-2007 21:06:27

De contradixie welke u beschrijft bevestigd slechts datgene wat ik reeds maanden verkondig, de signalisatie in Vlaanderen is optiemaal, waarom ?, het is zaak alle noorderlingen zo snel mogelijk en zo veilig mogelijk van ons grondgebied te krijgen...  en dan uiteraard te laten verdwalen in het Franstalig deel..  Voorts ben ik uiterst gelukkig dat u Vlaanderen als niet wonderschoon betiteld, wat zou impliceren dat u er bijna nooit bent, blijft of komt, hetgeen op zich al een geruststellende gedachte is...

Op uw uitnodiging een sleutelrol te willen spelen bij oprichting van de stichting : red de madelief, moet ik u mededelen dat ik praktisch ontroostbaar ben van de grofheid waarmee u volkomen voorbij gaat aan de door uw monsterlijke machine geplette bloementjes welke onherstelbaar beschadigd zijn.. u vergeet madeliefjes hebben ook een hart, hiervan dient u goede nota te nemen.

Ophouden nou hoor !

Madeliefjes moeten dood, tenzij in uw eigen achtertuin, waar u ze waarschijnlijk eens in de 3 weken bruut doodmaait.
De staat van de wegen ismeer dan voldoende reden voor iedereen om zo snel mogelijk weg te  willen zijn: de signalisatie is echter zo slecht dat dat nimmer lukt..

Aan de andere kant : volgens mij hebben de Duitsers in 1940 de snelwegen aangelegd, en is er daarna nooit meer iets aan gedaan. Het kan dus ook niet veel gekost hebben aan belastingen :  en de huidige vernieuwingen worden betaald door een mega-bizar tolsysteem voor buitenlanders...
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Clapton

Sehr Geerhrte Herr Misha,

Jawohl wird sind die leute, entschudige, wij zijn die lui die in Belgiê de wegen hebben aangelegd, dat wij hiervoor in samenspraak met unsere Belgische freunden, een mega bizar tolsysteem wensen in te voeren voor Auslander, is een logisch gevolg van onze sterke samenwerking met Brussel.

Waarom: de fietsen welke wij hebben meegenomen tijdens onze korte bezoek enige tijd geleden zijn aan vervanging toe, en iemand moet dat betalen, nicht wahr.

Uw vaststelling dat madeliefjes ook in mijn achtertuin om de drie weken dood gemarteld worden is incorrect, onze tuinman komt iedere week...  en derhalve weten wij nichts von martelingen en onze tuinman doet allen maar aftragen uitvoeren nichts mehr...   

Misha

Citaat van: Clapton op 21-10-2007 21:29:41
Uw vaststelling dat madeliefjes ook in mijn achtertuin om de drie weken dood gemarteld worden is incorrect, onze tuinman komt iedere week...  en derhalve weten wij nichts von martelingen en onze tuinman doet allen maar aftragen uitvoeren nichts mehr...   
:eusa_clap:  :eusa_clap:

Hier heb ik niets meer aan toe te voegen, of -beter nog- van af te breken..

(bovendien bevestig je mijn gelijk..)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Taranis

Ik had gehoopt dat bovenstaande berichten een lollig einde van een vervelende weblog zouden zijn, maar helaas :eusa_wall:
Op zich gaat het hartstikke goed, alleen m'n linkerbeen wil niet altijd :-\
In 2004 is dat been enige tijd verlamd geweest, maar ging eigenlijk steeds beter. Tot we in april dit jaar in Stockholm gingen mountainbiken. Ik ben toen zo dom geweest om zonder kniebrace te gaan mountainbiken, terwijl ik die anders altijd nodig heb. Die had ik helaas thuis laten liggen, het idee om te gaan mountainbiken was eigenlijk spontaan opgekomen. Daarna staan we in de file en krijg ik de koppeling niet meer ingedrukt, been reageerde gewoon totaal niet meer. Helaas durfde de bijrijder het stuur niet over te nemen in het centrum van Stockholm en dwang is ook niet echt zinvol, dus met wat stuntwerk toch nog de auto de stad uit weten te loodsen ::)
Daarna een maand of 2 aan het sukkelen geweest met alleen de knie, het been zelf deed het prima (naar omstandigheden).
Begin oktober luisterde het been weer een keer niet. Toevallig (of niet? :eusa_think: ) weer in de auto in de file. Maar weer een afspraak bij de dokter gemaakt, vrijdag geweest. Zenuwcontact is onvoldoende doordat de zeer bekwame (NOT! >:( ) arts in het ziekenhuis in Goes in 2004 in paniek 2 langgerekte wonden in het onderbeen gemaakt heeft om de druk van het compartimentssyndroom te verlichten. Hierbij heeft ie dermate veel kapot gesneden dat afvalstoffen onvoldoende afgevoerd worden. Dat klopt op zich wel, eind vd dag is het been altijd dik en gevoelig. Lang stil staan of zitten probeer ik zoveel mogelijk te vermijden, soms met de smoes dat ik naar het toilet moet, zodat je even een stukje kunt lopen.

Dat ik het in het voorjaar en najaar heb is normaal, het schijnt dat je bloedvaten dan soms vernauwen onder invloed van het weer. Het zal wel, ik ben geen arts gelukkig ::) Het is alleen wel vreemd dat ik er voorgaande jaren geen last van heb gehad.
Voorlopig het advies meegekregen om meer te bewegen (geen idee hoe, ik zit nooit lang achter elkaar, loop veel op het werk, sport 2 tot 3 avonden per week en pak zoveel mogelijk de fiets als ik in de buurt moet zijn) en een glas alcohol per dag te drinken zodat m'n bloed wat dunner is. Volgens mij ben ik met een kluitje in het riet gestuurd, maar goed ::)
Wel de waarschuwing meegekregen dat ik op moet passen dat ik m'n knie nu niet een handje help als het been een keer niet zo reageren onder het lopen (wegdraaien). Best wel een vervelende gedachte. Over 4 weken terug, dan gaat ook de neuroloog zich er tegenaan bemoeien. Ben benieuwd...

Verder gaat het gelukkig wel heel goed, schouder kan ik weer 90% gebruiken zoals ie ooit bedoeld was, hoofdpijn wordt steeds minder (zolang ik me maar rustig hou), hand is 99% weer in orde... alleen nek blijft nog een kritiek punt, toch wel een serieuze whiplash opgelopen maar ook dat gaat steeds beter 8)
Ooit komen we d'r wel ;)

M a r c

wow wat een verhaal....  klote zeg  :-\  Ik hoop dat het uiteindelijk zo goed mogelijk afloopt, succes!
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

viking_in_shorts

Misschien eens een ander standje in bed proberen? Krijgen die botten / gewrichten weer wat beweging die ze tijdens een werkdag niet krijgen ...

(of, is de sex het probleem niet)

Black Magic

Inderdaad een indrukwekkend verhaal zeg , jij zal nogal veel vertrouwen hebben gekregen in artsen , NOT , hoe ze af en toe je lichaam kunnen vern**ken zeg . Wat betreft de whiplash waar je heel erg veel last van kan hebben (zelf ook gehad) , zelf ben ik na 4 jaar intensieve chiropractie vrijwel van de pijn verlost. Maar sterkte gewenst!

Emiel

Die chirurg had dezelfde LOI cursus gevolgd als mijn neuroloog zo te lezen... :eusa_eh:

Marc O.

Klote man. Hopen dat er in ieder geval weer (snel) een stijgende lijn in komt en blijft. Ga je nu nog steeds in Antwerpen naar het ziekenhuis voor onderzoeken, of heb je die voorlopig niet meer?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Claudia

Klinkt wel een beetje als kluitjes in riet.....
En dat je daar vervolgens ook nog 4 weken in moet wachten!

En ja, je komt er ooit wel! ;)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Ben

Dank voor de update Ronald,
en als je nou een automaat neemt heb je geen problemen meer in de file  :P

BartusKN

Citaat van: Ben op 02-11-2008 20:10:58
Dank voor de update Ronald,
en als je nou een automaat neemt heb je geen problemen meer in de file  :P

Wil best ruilen......:angel: