Waar zou toch................

Gestart door 850Tim, 02-05-2006 23:14:10

Vorige topic - Volgende topic

850Tim

mijn oude, JoenesT5 en Zippo's oude maar o zo mooi en super snelle

HL-ZZ-.. gebleven zijn ???

Ik zit net wat fotos te kijken op de PC....

'k heb een beetje heimwee geloof ik.................................... :'(

Tim
Simply the best.......

Jeroentjuh

Kwam nog een oude foto tegen op me pc.....

Zippo

Johann

J. Hoeksema

Tijdje geleden heb ik hem nog gespot in Dronten, voor de deur van de lokale Volvo dealer Jakob Schaap  ::)

850Tim

Simply the best.......

Bas850

Citaat van: J. Hoeksema op 03-05-2006 08:45:43
Tijdje geleden heb ik hem nog gespot in Dronten, voor de deur van de lokale Volvo dealer Jakob Schaap ::)

En in Lelystad heb ik hem ook eens bij Schaap gespot.
"to finish first, you first have to finish"

Joenes T-5

J. Hoeksema

Citaat van: Bas850 op 03-05-2006 15:06:01
Tijdje geleden heb ik hem nog gespot in Dronten, voor de deur van de lokale Volvo dealer Jakob Schaap ::)

Toen ik hem in Dronten zag, reed er een zo'n Nico figuur in. (eigen huis en tuin)!!!!  :-X
Je weet wel een kabouterbaartje, een buikje en een ruitjes overhemd, nog net geen tuinbroek.  ;D
Ik weet overigens niet of dat de huidig eigenaar was, maar de auto leek me iets te snel voor dit type berijder  :-\

(Misschien heeft ie gedacht, lekker veel pk's voor het trekken van mijn sleurhut naar Benidorm (spanje) deze zomer.  :P  :P  ;D )

Bas850

Citaat van: J. Hoeksema op 03-05-2006 15:59:04
Citaat van: Bas850 op 03-05-2006 15:06:01

Toen ik hem in Dronten zag, reed er een zo'n Nico figuur in. (eigen huis en tuin)!!!!  :-X
Je weet wel een kabouterbaartje, een buikje en een ruitjes overhemd, nog net geen tuinbroek.  ;D
Ik weet overigens niet of dat de huidig eigenaar was, maar de auto leek me iets te snel voor dit type berijder  :-\

(Misschien heeft ie gedacht, lekker veel pk's voor het trekken van mijn sleurhut naar Benidorm (spanje) deze zomer. :P :P ;D )

Toen ik hem zag reed er een monteur in.
"to finish first, you first have to finish"

850Tim

:)

;D

Als ie eenmaal begon............................ ;D
Simply the best.......

850Tim

Nou nog eentje dan...........

:-X
Simply the best.......

Emiel

Citaat van: Johann op 03-05-2006 08:43:06

Die dikke rode kabel aan de accu was de voeding van de brandstofpomp? Toch? ;D ;)

Johann

Daar zat een ionisator aan welke in het inlaat kanaal zat. Dit gaf een homogener mengsel dus nog betere verbranding zowel in de motor als achter de auto..  :P

Emiel

Citaat van: Johann op 03-05-2006 20:08:32
Daar zat een ionisator aan welke in het inlaat kanaal zat. Dit gaf een homogener mengsel dus nog betere verbranding zowel in de motor als achter de auto..  :P

::) ;D