FF voorstellen

Gestart door FolkerT5, 04-05-2006 17:39:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FolkerT5

Hallo, mijn naam is folkert en ben sinds dinsdag ook eindelijk in het bezit van een volvo 850 t5,
die is omgebouwd naar een t5-r.
de auto zelf is hier op het forum al bekent, ik heb hem overgekocht van forumlid Baxie.
ik ben echt superblij met deze mooie auto en hoop er nog lang plezier van te hebben ( wat ongetwijfeld wel gaat lukken ;)
nieuwe foto's volgen nog anders ff zoeken op baxie, kan je hem wel al zien!! hahaha ;)

Jimbo

Welkom Folker,

Veel plezier met je t5 (r)

Eugene

Welkom op het forum, veel plezier met de T-5 :)

If it's not blown, it sucks...

fbm

ff foto'tje bekeken en moet zeggen ziet er goed uit! En er is ook al het nodige aan gedaan door Baxie. Veel plezier ermee

FolkerT5

ja idd, is zo goed als helemaal af al, wil er nog wel wat dingen aan veranderen maar dat komt met de tijd.
zo wil ik nog graag de 18" pegaus velgen en een keertj een grotere turbo ofzo, maar dat is zoals gezegd nog ff toekomstmuziek  ;)
zoals ie nu is ben ik voorlopig wel tevreden!!

gr. FolkerT5

baxie

Hee Folkert gefelicteerd met je aankoop! Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan zal hebben als ik!!!
Bij deze ben ik dus volvo af na 2,5 jaar en heb mezelf nu een zeer mooie bmw 535i aangeschaft uit 1998.:)



Turbobiker

Citaat van: baxie op 07-05-2006 19:27:41
Bij deze ben ik dus volvo af na 2,5 jaar en heb mezelf nu een zeer mooie bmw 535i aangeschaft uit 1998.:)


Kan niet. Punt uit.



;)
De Tussenpaus

FolkerT5

hehe, ik ben er wel blij mee hoor, daardoor kan ik nu mooi in de 850 rijden!! ;D
en moet zeggen dat het me super bevalt!!!!!
maar de bmw van baxie is toch ook wel een hele mooie wagen om te zien hoor, ook eentje waar je veel plezier mee kan beleven ;)

Turbobiker

Citaat van: FolkerT5 op 07-05-2006 20:38:07
hehe, ik ben er wel blij mee hoor, daardoor kan ik nu mooi in de 850 rijden!! ;D
en moet zeggen dat het me super bevalt!!!!!
maar de bmw van baxie is toch ook wel een hele mooie wagen om te zien hoor, ook eentje waar je veel plezier mee kan beleven ;)

Jij maakt hier geen goede start Folkert.... ;)
De Tussenpaus

FolkerT5

hahaha, mag het toch wel een mooi auto vinden? maar rij wel in een 850 ;) lol

The Saint

Welkom FolkerT5 !

Jammer voor Baxie, als ie spijt krijgt heeft ie pech hoor  ;)
No shirt no shoes, no pinball

big ben

hoi, hoi

(even gekeken)
dat ziet er heeel goed uit!!  :o

heeft zeker een goed baasje gehad! ;)

FolkerT5

als ik alles goed doe is hier een fototje van mijn roffel ;)


sas

Citaat van: FolkerT5 op 08-05-2006 18:07:34
als ik alles goed doe is hier een fototje van mijn roffel ;)



Leuk voor jou! Ziet er top uit zo op de foto, zelfs met origineel schuifdak?
Van zo'n auto naar een bémwé, je snapt het niet he?
Het mooiste zou zijn als je hem onderweg tegenkomt en hem je kont laat zien! (van je auto he? ;))

Succes ermee


FolkerT5