even voorstellen

Gestart door luuk, 07-05-2006 15:34:38

Vorige topic - Volgende topic

luuk

Ik zal mij nu eindelijk voorstellen ik ben Luuk te Brake , 19 jaar en kom uit winterswijk.
ik heb wel een volvo alleen is dat mijn graafmachine :). mijn eigen auto is een renault clio 1.2, maar ben op zoek naar een volvo 850 die aan mijn wensen voldoet. maar er staat gelukkig wel een volvo op de oprit een volvo 850 glt 2.5 20v '93 aut , die is van mijn vader.

gr luuk   

ps. weet iemand hoe ik fotos kan te voegen?? 

Eugene

Welkom,

Kijk eens onder de rubriek Algemeen. Daar staat bovenaan een topic "hoe krijg ik een foto op het forum" :)

If it's not blown, it sucks...

mehn

Citaat van: eugene op 07-05-2006 16:09:33
Kijk eens onder de rubriek Algemeen. Daar staat bovenaan een topic "hoe krijg ik een foto op het forum" :)

Ja? Waar dan?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

luuk

elianmars

Citaat van: mehn op 07-05-2006 17:32:39
Citaat van: eugene op 07-05-2006 16:09:33

Ja? Waar dan?

Ik wilde de link ervan ook al hier neerzetten, maar volgens mij is het topic foetsie  ???

Luuk, je moet een foto wel linken van een site (bijvoorbeeld imagestation), kan niet vanaf je computer.

En welkom hier!  ;D

mehn

Citaat van: elianmars op 07-05-2006 17:45:11
Ik wilde de link ervan ook al hier neerzetten, maar volgens mij is het topic foetsie ???

Klopt, de topicstarter heeft het topic verwijderd ::)

edit: ik heb inmiddels een nieuw topic hierover geplaatst ;) http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=13191.msg212887#msg212887

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

luuk

luuk

Even uitleg bij de foto's de  volvo heeft 290.000 km gelopen. en heeft alle opties ( aardig wat voor een 93er ) zoals      airco automaat volleder elctr vestelbare stoelen spiegels en ramen, cruise control enz.  de clio is simpel '92 1.2 rn
en het kleine autoje is mijn hobby dat is een TVR Tuscan (leuk speelgoed).

gr luuk 

Eugene

Citaat van: mehn op 07-05-2006 17:48:05
Citaat van: elianmars op 07-05-2006 17:45:11
Ik wilde de link ervan ook al hier neerzetten, maar volgens mij is het topic foetsie ???

Klopt, de topicstarter heeft het topic verwijderd ::)

Was de topicstarter toevallig een "oude bekende" ?

If it's not blown, it sucks...

elianmars

Citaat van: luuk op 08-05-2006 22:53:26
ik hoop dat ik nu alles goed gedaan heb zie hier de foto's
http://www.mijnalbum.nl/Album=QWEENUJK
http://www.mijnalbum.nl/Album=QWEENUJK

gr luuk

Hier is de foto van je vaders Volvo:

De TVR:

En jouw Clio:

Wil je weten hoe je ze op deze manier hier neer zet, klik dan bij deze post even op de knop "citeer". Dan zie je het vanzelf  ;)

elianmars

Oh ja. Nog even dit: Als je de link van een bepaalde foto neer wilt zetten, de foto aanklikken met de rechter muisknop. Eigenschappen aanklikken, dan het webadres kopiëren en plakken tussen de woorden die verschijnen als je deze knop ---> aanklikt.

haRtV70R

Ha Luuk. Mooie TVR!! Van welk merk is dat? Heb deze kap nog nooit gezien... :o HPI ofzo? Ben zelf ook veel bezig met dat spul.
Heb momentheel een HPI Savage LE  :P

Gr Huib
[move][/move]

luuk

Citaat van: haRtC70 op 09-05-2006 20:59:43
Ha Luuk. Mooie TVR!! Van welk merk is dat? Heb deze kap nog nooit gezien... :o HPI ofzo? Ben zelf ook veel bezig met dat spul.
Heb momentheel een HPI Savage LE  :P

Gr Huib

ja klopt het is een HPI RS4 EVO met een paar extras er op.
De kap is een TVR Tuscan ook van HPI, wil ook nog een 850 btcc alleen is die van Tamiya.
Savage is ook mooi !!!

Gr Luuk

haRtV70R

850 btcc heb ik! is alleenheel weinig meer van over :'( Is een electro auto met ,net als de echte, voorwielaandrijving. Ligt compleet uitelkaar en kap is nix meer. Vraag me af of die kappen nog te koop zijn (nabestellen).
Heb nog wel fotos van alle modellen die ik heb/gehad, maar dat vinden ze
niet echt geweldig als we dat hier doen... :-X

Hmmm, we kunnen hier wel een modelbouwtopic openen ;D ,grapje ;)

Gr Huib :)
[move][/move]