Meeting zondag 25 juni, Soesterberg tussen de vliegtuigen.

Gestart door Ben, 10-05-2006 16:05:23

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Tja:

(Sorry, Ing)

(jammer dat m'n post in een witte balk valt :( )

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

fearless

fbm

Hylco

Was een supermiddag. Zeker de moeite van het doorgaan na een nachtdienst waard. Heb heel wat fototjes geschoten, maar ben nog bezig met kentekentjes verwijderen. Hier alvast 1 fototje, de rest komt er vanzelf bij.

http://www.kodakgallery.eu.com/I.jsp?c=9c0asqd.4nmknmy5&x=0&y=mzvtc5

FGG

DopdeDouwer

Coole velgen onder die 480. Als ik t goed heb passen die toch ook onder een '92 850. Sommige 480's hebben namelijk ook cetus velgen. Ben benieuwd welke velgen dat zijn. Zijn best mooie voor onder een 850 die beperkt is tot 4-gaats velgen.
Vierkant Rules

R o b

Vond het echt een geweldige dag, heb enkele van jullie gesproken maar veel te weinig. De volgende keer eens wat meer integreren haha......

Oja, dank je marc voor enkele foto's!

Deze wil ik jullie roffels niet onthouden (de mijne is de rechtse):

Edit: kentekens onherkenbaar!

mehn

Citaat van: Robbocop op 27-06-2006 09:01:47
Deze wil ik jullie roffels niet onthouden:

Zou je de kentekens onherkenbaar willen maken? Ik ga er maar van uit dat ze niet alle 4 van jou zijn.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

M a r c

Citaat van: mehn op 27-06-2006 09:03:12

Zou je de kentekens onherkenbaar willen maken? Ik ga er maar van uit dat ze niet alle 4 van jou zijn.

Waarom eigenlijk?  Maakt toch niks uit dat de kentekens te lezen zijn? Wie doet of kan daar nu wat mee?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: DopdeDouwer op 26-06-2006 23:10:02
Coole velgen onder die 480. Als ik t goed heb passen die toch ook onder een '92 850. Sommige 480's hebben namelijk ook cetus velgen. Ben benieuwd welke velgen dat zijn. Zijn best mooie voor onder een 850 die beperkt is tot 4-gaats velgen.

Past niet.  Een 400-serie heeft 4x100 en een 850 '92 heeft 4x108. De velgen zijn MASITALY en die fabriek is al lang failliet. Er is wel een ander wiel wat er 99% op lijkt en ook verkrijgbaar is in 4x108.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

FGG

Citaat van: M a r c op 27-06-2006 09:07:20
Citaat van: mehn op 27-06-2006 09:03:12

Waarom eigenlijk? Maakt toch niks uit dat de kentekens te lezen zijn? Wie doet of kan daar nu wat mee?

Tja, het zijn forumregels.
Aan de ene kant kan 't mensen in problemen brengen omdat het kenteken ze op een bepaald moment op een bepaalde plaats zet. Aan de andere kant, je kan er idd helemaal nix mee. Maar je weet nooit wat er achter of in mensen schuilt dus weghalen is idd beter.

(En ik denk dat ik na deze post maar niets meer post ;D)

Taranis

Waarom eigenlijk?  Maakt toch niks uit dat de kentekens te lezen zijn? Wie doet of kan daar nu wat mee?

Mee eens... je plakt je kenteken op die meeting toch ook niet af ? Er zijn op de weg elke dag duizenden mensen die je kenteken zien. So what?

Citaat van: FGG op 27-06-2006 09:13:15

Regels zijn er voor mensen die te dom zijn om zelf te denken :P

Rudy-M

Daarbij komt nog eens bij dat het géén roffels zijn ;)

Maar leuke foto's!

thuur

Citaat van: Taranis op 27-06-2006 09:16:41
Waarom eigenlijk? Maakt toch niks uit dat de kentekens te lezen zijn? Wie doet of kan daar nu wat mee?

Mee eens... je plakt je kenteken op die meeting toch ook niet af ? Er zijn op de weg elke dag duizenden mensen die je kenteken zien. So what?

Nee omdat je dan strafbaar bent. Hoeveel mensen ken jij die naast hun kenteken hun NAW gegevens op de auto hebben geplakt?

Je wilt echt niet weten wat voor informatie je kunt ophalen a.d.h.v. een kenteken. Om wat voor gezeur dan ook te beperken is besloten geen kentekeninformatie kenbaar te maken op dit forum. Punt.

Citeer

Wat een ontzettend ongenuanceerde uitdrukking zeg. Ik vind ook dat ik overal voorrang moet hebben, maar ik weet dat er nog veel meer mensen zijn die dat ook vinden. Nee, regels zijn er ook voor de inte-le-gente menschen onder ons.

Als je je niet aan de regels wilt houden moet je niet meedoen met het spelletje. Want dat verlies je namelijk altijd. :P

Gr ::)

Taranis

Citaat van: thuur op 27-06-2006 10:03:19
Citeer

Wat een ontzettend ongenuanceerde uitdrukking zeg. Ik vind ook dat ik overal voorrang moet hebben, maar ik weet dat er nog veel meer mensen zijn die dat ook vinden. Nee, regels zijn er ook voor de inte-le-gente menschen onder ons.

Als je je niet aan de regels wilt houden moet je niet meedoen met het spelletje. Want dat verlies je namelijk altijd. :P

Beide opmerkingen zijn ongenuanceerd, zowel die van mij als die van FGG, daar was ik me van bewust toen ik het neerzette (en ook dat ik zeker geen gelijk zou krijgen). Het was overigens absoluut niet arrogant bedoeld of wat dan ook, regels zijn er gewoon voor iedereen. Het gaat me alleen gewoon te ver om iets wat een regel is, dan ook maar meteen klakkeloos aan te nemen. Een klein beetje zelf nadenken over de mogelijke consequenties van het wel of niet volgen van de regels zou geen kwaad kunnen vind ik (ook in het verkeer, zou een hoop ongevallen schelen), en in dit geval verschillen wij gewoon van mening over de mogelijke gevolgen. Dat ik aan het kortste eind zou trekken weet ik ook wel, zeker nu de moderators laatste tijd nogal actief zijn  ::)