Meeting zondag 25 juni, Soesterberg tussen de vliegtuigen.

Gestart door Ben, 10-05-2006 16:05:23

Vorige topic - Volgende topic

ThijsRrrr

Wij gaan rijden vanaf Arnhem naar Soesterberg, zijn er nog meer mensen die daar vandaan vertrekken of er langs op komen.

Groeten Thijs

Geert-Jan

Jammer :(

Maar wij parkeren dan wel buiten de poort.
Wij willen toch komen met het gezin van uit Zeeland.
2 vol en 3 kids.

Zijn er nog die ook van deze kant komen?

Volvo850Club lidnr.0504409

sidecarracing

Mag ik me nog aanmelden voor op de reserve-lijst?

Citaat van: Ben XC70 op 19-06-2006 21:42:16
Update:

Er zijn nu 100 aanmeldingen.
Daarmee is het maximum bereikt.
Nieuwe aanmeldingen alleen nog als er afmeldingen zijn.

Je kunt natuurlijk wel op het 'gewone' parkeerterrein gaan staan.

Ben

Update

Ik heb vandaag opnieuw contact gehad met het museum.

Als we 'netjes' parkeren passen er ongeveer 120 auto's op het binnenterrein.
daarnaast is er, net buiten de slagboom en op 50 meter van het binnenterrein, een 'gewoon' parkeerterrein. Dat wordt met lint voor ons afgezet en dient als overloop vanaf het moment dat het binnenterrein vol is.

Dus: kom maar gewoon

Remon

We vertrekken dus om 11 uur vanaf zwolle en hopen om 11:15 afslag `t HARDE te nemen om de andere mensen op te pikken. Dus wie vanaf het harde wil aansluiten moet onder aan de oprit wachten, dan komen we daar vanzelf langs. Dickertjedap van het volvo40forum heeft mijn nummer voor onderling contact en staat daar met z`n v40.
Ohw, wat vout om met een s40 op een 850 forum te komen ;-)

Ben

Update: 110 deelnemers.

Hier volgens verder geen mededelingen meer over dit evenement.

Kijk voor alle informatie op: DEZE LINK

Praten over de meeting kan op: DEZE LINK

Kijk even goed na of je op de lijst staat. Wijzigingen alleen in DIT TOPIC

Emiel

Ben? Kan ik een plekje precies voor de F15 krijgen? Kan ik mooie foto's maken.... ;D

Kom het Volvo-forum niet meer op... :P

Ben

Citaat van: Emiel op 22-06-2006 21:42:25
Ben? Kan ik een plekje precies voor de F15 krijgen? Kan ik mooie foto's maken.... ;D

Kom het Volvo-forum niet meer op... :P

Als je helpt wegzetten ben je als eerste binnen :D

Volvo-forum moet je gewoon beter je best doen :D

face.flava

Citaat van: ThijsRrrr op 21-06-2006 08:57:26
Wij gaan rijden vanaf Arnhem naar Soesterberg, zijn er nog meer mensen die daar vandaan vertrekken of er langs op komen.

Groeten Thijs

Hallo Thijs,

Als het goed is ga in zondag ook, ik kom ook uit Arnhem...... hoe laat wegrijden?

face.flava

Jah ik heb me niet aangemeld. Ik heb de auto pas, dus niet veel bijzonders een plekje op de gewone parkeerplaats is okay.

fearless

Wat ik mij afvroeg. We moeten in collone het terein op. Maar als je weg wilt. Mag je dan wel gewoon het terein af rijden of moet dat weer met alle auto's tegelijk ?? Ik moet namelijk misschien wat eerder weg. En anders parkeer ik wel gewoon op de normale parking.

FGG

Citaat van: fearless op 23-06-2006 10:15:31
Wat ik mij afvroeg. We moeten in collone het terein op. Maar als je weg wilt. Mag je dan wel gewoon het terein af rijden of moet dat weer met alle auto's tegelijk ?? Ik moet namelijk misschien wat eerder weg. En anders parkeer ik wel gewoon op de normale parking.

Ik neem toch aan dat je weg kan wanneer je wilt.

Toch? ???

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

FGG

Idd:

Uitrijden:
Vertrekken mag altijd als je uitgekeken bent op de Volvo's en het museum. De beveiliging doet dan de slagboom voor je open. Ook bij het uitrijden geldt dat je alleen stapvoets over het terrein mag rijden.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ben

Aanvulling: let bij het parkeren even op dat je niet ingebouwd wordt waardoor je niet weg zou kunnen rijden. De wegzetters houden daar wel rekening mee maar let er zelf ook even op.