turbo druk metertje linksboven bij 850 ? ?

Gestart door thiest5, 28-11-2006 22:23:31

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Maar daar zit ie origineel niet op aangesloten....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Ludo

M a r c

Meestal zit ie op 1 van de aansluitingen op het spuitstuk nét achter de gasklep. Maar dat zal dus wellicht per bouwjaar wel verschil maken?

info@europeantuning.nl

-D©©©L-

Citaat van: M a r c op 29-11-2006 23:01:28
Meestal zit ie op 1 van de aansluitingen op het spuitstuk nét achter de gasklep. Maar dat zal dus wellicht per bouwjaar wel verschil maken?

Als ik op dat tekeningetje loer, zit dat daar idd net zo. Op de "kerstboom", net voorbij de gasklep  :eusa_think:.
Toe aan weekend marc ?!

M a r c

Er zitten nog 3 aansluitingen na de gasklep naar voren gericht, rechtstreeks in het spruitstuk...  Maar weekend is altijd leuk.  :-*

info@europeantuning.nl

Ludo

Citaat van: M a r c op 01-12-2006 11:38:48
Er zitten nog 3 aansluitingen na de gasklep naar voren gericht, rechtstreeks in het spruitstuk... 

dat zal dan ook wellicht verschillen per bouwjaar, ik heb er 2, waarvan 1 rechtstreeks naar de turbo toe.

Johann

Citaat van: Ludo op 01-12-2006 12:04:35
Citaat van: M a r c op 01-12-2006 11:38:48
Er zitten nog 3 aansluitingen na de gasklep naar voren gericht, rechtstreeks in het spruitstuk... 

dat zal dan ook wellicht verschillen per bouwjaar, ik heb er 2, waarvan 1 rechtstreeks naar de turbo toe.

De circulatie klep van de turbo zit meestal op een eigen aansluiting op het spruitstuk.
Zal wel zijn om 'm directer te laten werken denk ik.

thiest5

nou me turbo metertje werkt perfect zoals ik al eerder had gezegd. en ik heb het idee dat de auto nu beter loopt omdat er geen vacuum weglekt dus volgens mij word turbo nu beter aangestuurd. maarja het jeukt allemaal ik heb een volvo filmpje gezien met dumpvalve. reed. ook een T5 is dit nou ook aan te sluiten op dit zelfde kleppenblok ?
Of moet ik hiervoor een dumpvalve in mijn turboslang zetten ( de slang die over de motor heen loopt aan de bovenkant. en dan de stuurslang van de ( vacuum ) op de dumpvalve zelf een gaatje met een nippeltje maken na de gasklep. want hij word toch open getrokken voor vacuum van het dichtvallen van de gasklep. ????

Johann

Effe zoeken, gaat een draadje op dit forum helemaal en alleen over de dumpklep!!  :eusa_dance:

thiest5

ja inderdaad ik heb een hoop gevonden hierover, van mij part kan dit topic dicht. bedankt voor de reacties.