De neus ligt eraf!!!!!!!!

Gestart door volvos60t5, 16-05-2006 22:55:13

Vorige topic - Volgende topic

volvos60t5

Vandaag de bolide bij ET afgegeven voor wat groot onderhoud ;D. Binnen notime haalde Tom de hele neus er af:

Zal mij benieuwen wat die nieuwe IC gaat doen. Er kwamen trouwens nog een paar IC's binnen. Lijkt wel of er een virus rond gaat........

Ook de nieuwe bilsteins eronder:

De nieuwe 19T gaat er morgen nog op met waar nodig nieuwe slangen etc. en de 25ste komen de "R injectoren" en de remap. Uiteraard zal ik verslag doen van de ontwikkelingen en niet te vergeten de prestaties.
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

Johann

Heb je ook betee foto's van die IC?

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

volvos60t5

Bedankt Marc. Met twee linker IT handen lukt het mij niet om grotere foto's te plaatsen dan die hierboven. Heb je nog foto's van de 19T?

Eugene

nice ;D

Is dit niet meer iets voor in Tuning?

If it's not blown, it sucks...

volvos60t5

Citaat van: eugene op 17-05-2006 11:24:32
nice ;D

Ik zat idd in twijfel maar omdat het een S60 is mag dat volgens forumregels toch niet?

Eugene

Citaat van: volvos60t5 op 17-05-2006 11:26:06
Citaat van: eugene op 17-05-2006 11:24:32
nice ;D

Ik zat idd in twijfel maar omdat het een S60 is mag dat volgens forumregels toch niet?

daar moet ik je gelijk in geven :)

Maarja, ik zag 19T en IC en dat zijn ook mooie upgrade's voor een 850 :P

volvos60t5

Citaat van: eugene op 17-05-2006 11:27:30
Maarja, ik zag 19T en IC en dat zijn ook mooie upgrade's voor een 850 :P

Ik dacht dat ook ja maar als ik al die IC's en de nog veel dikkere turbo's dan de 19T haarfohn hier langs zie komen is het eigenlijk niet eens zo bijzonder meer ::) ::). Ik ga in ieder geval eerst hier maar weer eens een tijd van genieten (en de aanslag op de bankrekening te boven komen  ;D) en dan zien we wel weer verder. Ben ook benieuwd hoe de bilsteins aanvoelen. De vorige schokbrekers zaten er al 200.000 km op dus er zal toch wel een verschil merkbaar moeten zijn.

Eugene

Klopt, dat er wel een aantal projecten zijn die een 19T degraderen tot een haarfohn, maar het blijft een leuke turbo waar velen alleen van kunnen dromen en hij levert toch een lekker aantal PK's ;D

Hoeveel weegt een S60 T-5 eigenlijk?

Het verschil in schokbrekers ga je zekerweten merken :)

mehn

Citaat van: eugene op 17-05-2006 12:54:06

Deze mag weer zonder streepje Eugene. Vanaf de V70 Classic is het streepje weer weg ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Eugene

Citaat van: mehn op 17-05-2006 12:59:37
Citaat van: eugene op 17-05-2006 12:54:06

Deze mag weer zonder streepje Eugene. Vanaf de V70 Classic is het streepje weer weg ;)

haha, tis me wat met die streepjes :P

Johann

Detail..  ;D

Lijkt er op dat deze koeler met 3 kleine aanpassingen ook wel in een R past.  8)

M a r c

Aansluitingen van de koeler zijn ook gegroeid van 55 naar 60mm  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

volvos60t5

Nu net terug van ET gereden (alsof er een doos eieren onder mijn gaspedaal zat). De auto voelt goed aan maar ik kan nog nix over vermogen etc. zeggen tot volgende week donderdag de software in orde is. Het voelt alsof je gewoon zou kunnen rijden zonder dat er een aanpassing nodig is maar met max 1/3 gas kan je daar nix over zeggen. De 19T was toch geen één op één wissel want de koelvloeistofslang was toch anders. Ik moet zeggen dat Marc en Tom dat mooi profi hebben opgelost met een geperste slang ofzoiets. Zag er in ieder geval goed en vooral stevig uit. De intercooler is netjes weggewerkt en Tom heeft de boel netter vast gezet dan de dealer toen laatst de condensor vervangen was.

De Bilsteins voelen wel super aan. Veel zekerder en straffer zonder dat het stuiterig is. Echt precies goed voor diegene die wel strakker willen maar niet aan comfort willen inboeten. Wat een verschil met de oude. Een drempel, en daar zijn er nogal wat van in Moergestel (Marc doe daar eens wat aan), voelt heel anders aan. Één beweging omhoog en één beweging omlaag en dan stil: echt super!!

Tom en Marc bedankt voor het mooie werk en de foto's natuurlijk.

fearless

Heel mooi, misschien ook wel wat voor mij voor na de 850.  ;D