Kenwood DDX-7025 dubbeldin!

Gestart door MarcoV, 19-05-2006 12:00:37

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Johann op 20-05-2006 14:29:48
Vies he, zo'n klapperding...

Die Kenwood is gewoon tig keer beter..

Spiet mie donders maar het is gewoon zo. Maar daar moet je wel voor betalen.  ;)

:'( :'( Dank je wel......

Maar idd, net wat je zegt. Alle waar naar z'n geld.

En zoals ik een paar posts geleden al zei: die Kenwood is gewoon mooi spul!  ;)

Laserblue

Yup mooi spul!

(de nieuwe heeft trouwens een nòg groter scherm)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

MarcoV

Zoals beloofd hier de foto's na inbouw. Wat een gaaf apparaat zeg, speelt werkelijk alles af en met een super geluid, zelfs met de standaard volvospeakers al beter dan met de hu1205.

MarcoV :D :D :D

Esveldt

Erg mooi!

Maar ben toch ook erg gek met de orginele look van de 850 radio.

Paul

MarcoV

ja, ik ook maar ik wilde een systeem waarmee ik alles kan afspelen en navigeren dus is dit denk ik één van de mooiste oplossingen. en als het systeem uit gaat kantelt het scherm weer recht terug ( je kunt de kijkhoek instellen) en ziet het er zeer strak uit.

MarcoV ;D

Eugene

En hoe zit het met diefstalgevoeligheid. Ik neem aan dat je het scherm blijft zien als het uit staat, en dat hij geen (gedeeltelijk) afneembaar front heeft?

If it's not blown, it sucks...

MarcoV

Deze heeft inderdaad geen afneembaar front, dus je blijft het zien.
Enige voordeel is dat er een code opzit en dat hij maar in een paar auto's past dus we hopen maar dat ie blijft zitten hé.

MarcoV ;)

elianmars

Hmmmmm........ Ik vind mijn spul toch mooier, hoor......  :-\

Dus niet!!!
Mooi hoor!!! Staat echt heel goed en over het goede geluid heb ik geen twijfels.  8)

fearless

Erg mooi systeem, laatst nog met een klant van mij over dit systeem gehad. Hij heeft het nu een klein poosje in zijn bezit en bevalt hem erg goed.

Lijkt mij ook wel wat. Echt waar erg mooi.

MarcoV

Ben er erg blij mee, geluid is echt subliem. Vandaag nog twee speakers inbouwen in de achterdeuren, daarmee in totaal 8 speakers die meedoen, ben benieuwd.
Donderdag de navigatiecomputer er in en dan zaterdag richting Zuid-Frankrijk voor drie weken ;D

MarcoV

MarcoV

Gisteravond mijn VDO-Navigatiecomputer ingebouwd, wat een super combinatie met de kenwood.
Gewoon met de Ab van de vdo via infrarood van de kenwood de route instellen, en ook het beeld is superscherp. Morgenavond richting Zuid-Frankrijk es kijken of ie echt goed werkt!
Tot over 3 weken,

MarcoV ;D

onnaj

me = very jalous!!!

super mooie combinatie hoor! En dan ook nog in zo'n smeuïge 2.5 lpt! Je bent een echte levensgenieter dat zie ik wel :D

konniekip

mooi hoor, maar ik zou wel schrik hebben hier in Amsterdam met die junks.

Johann

Citaat van: MarcoV op 02-06-2006 20:08:54Morgenavond richting Zuid-Frankrijk es kijken of ie echt goed werkt!
Tot over 3 weken,

MarcoV ;D

Kijk wel evn na of "prive wegen gebruiken" wel aan staat mocht je de tolwegen gaan rijden anders kon je wel eens gek worden..  ;)

Ik had trouwens de Kenwood Navigatie er bij, heb je geen AB nodig maar gewoon touch screen.