Weer terug!

Gestart door Tom5R, 20-05-2006 22:44:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tom5R

Nu ruim een jaar 'vreemd' geweest met een Audi A4 Avant 2.5Tdi Quattro (ook leuk trouwens), maar nu toch weer de ouwe trouwe T-5R Estate van stal gehaald, had ik nog steeds geen afscheid van genomen.... De rammeltjes (achterklep etc) vallen wel weer extra op, maar wat IS het toch een heerlijke auto!

Kost trouwens wel een hoop tijd weer wat bij te lezen op het forum.....

Groeten,

Tom

Rad

Hee Tom,

Ik ga nu een half jaar vreemd met een A6 2.5 TDI
Heb de T5 ingeruild. Hoe is het met de automaat?

Tom5R

Hee Rad! Da's leuk! Ja best, wat schakelt ie netjes na de flush-beurt! Vorige week weer voor de APK geweest: afgekeurd..... Hoofdremcilinder kaduuk. Inmiddels gemaakt en goedgekeurd. Geen problemen met je nokkenassen in de Audi? Ik heb er 4 nieuwe in moeten (laten) zetten, schijnt een kwaaltje te zijn.... Vaak olie verversen hoor!

Ga je weer eens zien!

Groet'n

Tom

Rad

Nokkenassen? Ongelooflijk slecht! Sinds een maand zitten er bij mij ook 4 nieuwe in...
Was er van op de hoogte, heb gelukkig wat met de garage kunnen regelen...

Eugene

welcome back :)

die nokkenassen, heeft dat te maken met de voorgeschreven olie .... 0W30 ? (beetje dun naar mijn idee)

If it's not blown, it sucks...

V70R AWD


M a r c

Ik dacht even op het Audi-forum terecht te zijn gekomen  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Tom5R

Ha! Dat voelt weer (bijna) als thuis!

@ Eugene: daar zeggen ze niet veel van bij de dealer, want komt bijna nooooit voor.... O ja, vandaar dat er toen nergens nokkenassen waren te krijgen..... Volgens mijn VAG-kennis was het niet zo goed extra long te rijden op de zgn LongLife olie, kennelijk gaan de dopes toch wat minder worden!

@RRemco T5R: Foto's van mijn Estate staan al lang in het album, alleen weet ik ook niet meer goed waar ik dat kon vinden  :-[

@M A R C:  ;D ;D enne: er zijn echt (nog) meer mooie auto's dan de onze hoor! Mijn ouwe Audi (oeps) cabriolet verschaft ook nog steeds een berg plezier! 8)

Turbobiker

Citaat van: Tom5R op 21-05-2006 16:38:26
@M A R C:  ;D ;D enne: er zijn echt (nog) meer mooie auto's dan de onze hoor! Mijn ouwe Audi (oeps) cabriolet verschaft ook nog steeds een berg plezier! 8)

Trap onder zijn hol en nogmaals afvoeren. Probeer het volgend jaar nog eens Tom... :-X


Maar welkom terug op het nest. Blijft toch een echte karakterbak zo een Volvo 8)
En die afwijking krijgen we er nog wel uit. En zo niet: we hebben hier een Audi praatgroep (Rudi, TheV70Driver...), kun je af en toe je hart luchten ;)
De Tussenpaus