Damn it's fast.

Gestart door M a r c, 26-05-2006 23:54:13

Vorige topic - Volgende topic

Rayman

Ik sprint niet zo gauw tegen porsches/etc...

'Een goede strateeg kiest pas de aanval nadat de winst verzekerd is'

(The art of war)

volvos60t5

Sinds de laatste upgrades eigenlijk weinig goeie sprintjes kunnen trekken maar vanavond (ruim een maand wachten :-X) was het eindelijk zover. Ik reed op de N59 en was niet aan het opletten toen er opeens (heeft zeker 2 km achter me gereden maar zat te bellen en dus niet op te letten) een subaru met wrx sti badge en zo'n 'holle bomen uitlaat' naast me kwam staan bij de stoplichten bij de afslag Den Bommel. Ik stond rechts en bij groen gingen we zo goed als tegelijkertijd vol weg. De soeb nam heel duidelijk de leiding maar bij het schakelen van 2 naar 3 was het gelijk op en tegen de tijd dat ik naar vier ging was ik echt een stuk uitgelopen ;D ;D Was me met de oude setup nooit gelukt maar nu dus wel!! Nu dus eindelijk het nut gezien van die mooie lineare opbouw want hij blijft gewoon maar trekken. En voor diegene die twijfelen of de soeb wel vol gas gaf: hij had (kort) wielspin bij wegtrekken en aan de lichten (of beter gezegd het duiken daarvan bij opschakelen) zag je goed dat hij hard aan het werken was. Ik kon de gezichten in de soeb niet zien maar kan wel raden!!!
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

Eugene

Citeer
Zullen we dan iets groter circuit nemen dan? Ligt wel iets verder weg dan Lelystad... ;D

Is ook een circuit dat de 850 iets beter ligt.

Iets minder korte scherpen bochten, maar iets meer rechte stukken en ruime high speed bochten  ;D

If it's not blown, it sucks...

FGG

Citaat van: volvos60t5 op 22-06-2006 00:29:44
hij had (kort) wielspin bij wegtrekken

Bij een 4-wiel aangedreven Soeb? ???

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

volvos60t5

Citaat van: FGG op 22-06-2006 08:32:35
[Bij een 4-wiel aangedreven Soeb? ???

Jazeker. De voorwielen sloegen heel kort door. Ik weet niet of zo'n soeb dan automatisch de krachten naar achteren gooit zodat het daarom maar heel even was maar je kon het zien en horen: geen twijfel over mogelijk. Was echt heel leuk want met de 16T heb ik ook een paar keer een poging gedaan maar dat lukte nooit en nu dus wel..

Eugene

Citaat van: FGG op 22-06-2006 08:32:35
hij had (kort) wielspin bij wegtrekken

Bij een 4-wiel aangedreven Soeb? ???

Als ie maar genoeg pk heeft, en de koppeling flink hard laat opkomen met geneog toeren krijg je ook een 4wd aant slippen hoor

If it's not blown, it sucks...

20kleppertje

ik vind de nieuwe velgen het mooiste aan de hele c70... ben benieuwd naar die nieuwe koplampen!!!

johan283

Sinds de laatste upgrades eigenlijk weinig goeie sprintjes kunnen trekken maar vanavond (ruim een maand wachten :-X) was het eindelijk zover. Ik reed op de N59 en was niet aan het opletten toen er opeens (heeft zeker 2 km achter me gereden maar zat te bellen en dus niet op te letten) een subaru met wrx sti badge en zo'n 'holle bomen uitlaat' naast me kwam staan bij de stoplichten bij de afslag Den Bommel. Ik stond rechts en bij groen gingen we zo goed als tegelijkertijd vol weg. De soeb nam heel duidelijk de leiding maar bij het schakelen van 2 naar 3 was het gelijk op en tegen de tijd dat ik naar vier ging was ik echt een stuk uitgelopen ;D ;D Was me met de oude setup nooit gelukt maar nu dus wel!! Nu dus eindelijk het nut gezien van die mooie lineare opbouw want hij blijft gewoon maar trekken. En voor diegene die twijfelen of de soeb wel vol gas gaf: hij had (kort) wielspin bij wegtrekken en aan de lichten (of beter gezegd het duiken daarvan bij opschakelen) zag je goed dat hij hard aan het werken was. Ik kon de gezichten in de soeb niet zien maar kan wel raden!!!

Geweldige actie, Je wilt toch altijd testen hoe je set-up het in het echt doet.

Hoeveel PK's en koppel heb je nu onder de motorkap zitten?

volvos60t5

Citaat van: johan283 op 29-06-2006 07:59:40
[
Geweldige actie, Je wilt toch altijd testen hoe je set-up het in het echt doet.

Hoeveel PK's en koppel heb je nu onder de motorkap zitten?

Was inderdaad echt een geweldige actie. Normaal is het daar overdag te druk om heel lang vol te kunnen gaan (en dan had ik dus verloren) maar zo laat was de weg helemaal leeg. Een zeldzame kans!!

Ik ga binnenkort met een paar anderen naar de rollenbank om mijn output te achterhalen. Ik weet dat dat allemaal niet precies is maar het geeft zeker een indicatie.
Rica en MTE claimen met mijn set-up (19T, grotere IC, dikkere slang, groene injectoren, 3" DP en ferrita) zo'n 340 pk en aan de goede zijde van 400 nm. Ik weet niet wat hier in het echt van overblijft. Voorlopig hou ik het erop dat er in ieder geval 320 paarden en 400 nm inzitten maar ik zal de print van de rollenbank hier plaatsen zodra ik deze heb.

M a r c

De C70 had in de afgelopen jaren toch wat kleine parkeerdeukjes en krassen opgelopen....  Nu de wagen wellicht (ik zeg wellicht...) in de verkoop gaat was het tijd 'm weer eens netjes strak te maken. Een auto verkopen met krassen en deukjes is namelijk niet mijn ding, moet gewoon strak zijn  :)  Eigenlijk moet Yvette gaan dieselen sinds ze van baan verandert is, ben alleen bang dat wanneer ze haar troetelkind binnenkort weer terugheeft dat ze 'm weer niet kwijt wil  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Ook aan de DriveE?

johan283

He wat doe je nou auto ligt helemaal uit elkaar ;)

innocenti

LPI inbouwen? Kan ze haar C70 blijven rijden

R o b

Als Marc LPI gaat inbouwen verlies ik al mijn geloof in de mensheid!  ;D