h1 of h7

Gestart door macdriver, 28-05-2006 10:40:08

Vorige topic - Volgende topic

macdriver

ik heb een s70 uit 97 en nu wil ik weten of dimlicht en grootlicht h7 lampen zijn of h1 lampen volgens het boekje type 98 h7 lampen klopt dit ook voor een 97er

mehn

Yep 97-er S70 heeft H7

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

macdriver

bedankt voor je reactie,ik twijfelde want in mijn 850 was het wel de h1 lamp. Ik ga nu maar eens kijken voor die xenonlook lampen heeft iemand daar nog ervaring mee?

Eugene

Ik zou er Philips Vision Plus lamepn in zetten. Die zijn beduidend beter dan origineel, en worden verkocht door de vakhandel en niet door van die Tell Sell achtiche Marktplaats types ;)

If it's not blown, it sucks...

Jeroentjuh

In mijn vorige auto had ik onderstaande lampen (dimlicht, grootlicht en mistlampen) waren gewoon 55watt en onwijs goed licht.......

macdriver

zijn dat die xenon look a like's?
lijkt me wel wat voor in mijn volvo.
Ik rij nog al veel door het donkere flevoland heen dus een beetje meer licht is altijd welkom.
is het niet voor de weg dan is het wel voor die (piep) reeen die zomaar oversteken zonder naar links of rechts te kijken.

MarcoV

Ik heb er Osram in zitten type Coolblue, super lichtopbrengst en veel "witter"dan standaard.

MarcoV 8)

Bas850

Citaat van: macdriver op 28-05-2006 22:33:17
Ik rij nog al veel door het donkere flevoland heen dus een beetje meer licht is altijd welkom.
is het niet voor de weg dan is het wel voor die (piep) reeen die zomaar oversteken zonder naar links of rechts te kijken.

Ik rij ook veel door de polder en heb ook die Philips erin zitten vind het al een stuk beter.

Ook uit Lelystad zie ik, ben je nog niet tegen gekomen.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

macdriver

ik heb de xenon look a likes binnen.
Als het wat is horen jullie het zo snel mogelijk en probeer ik een foto te plaatsen voor het resultaat.
He bas waar woon je dan in lelystad?

@®-

Van de week heb ik bij de Praxis H1 lampen gehaald met Xenon en Plasma erin  ???, resultaat perfect en beter licht ook beter dan de Philips Blue Vision lampen die ik had. Nog een leuke bijkomstigheid ze hebben een beetje blauw paarse gloed erin, en dat voor € 11,50

Frans Harkema

Philips Super Vision Plus voor het dimlicht (55W) en 80W ralleypitjes voor het groot licht. Perfecte combinatie.

Eugene

Citaat van: Frans Harkema op 03-06-2006 00:36:06
Philips Super Vision Plus voor het dimlicht (55W) en 80W ralleypitjes voor het groot licht. Perfecte combinatie.

Volkomen mee eens, al heb ik 100w grootlicht ;)

Zodra de heldere koplampen er zijn, komt er binnen niet al te lange tijd Xenon ;D

If it's not blown, it sucks...