electrische ramen 850 2.5i

Gestart door spydi, 28-05-2006 12:04:05

Vorige topic - Volgende topic

spydi

Goede morgen mede Volvo fanaten

Ik weet dat dit onderwerp al vaker aan de orde is geweest maar ik kan nou niet echt een antwoord vinden voor mijn situatie,dus daar gaat ie dan,

Ik sta op het punt een 850 2.5i te kopen van begin '94,en dat gaat volgende week ook zeker gebeuren,maar nou is mijn vraag er zitten geen electrische ramen in maar slingers aan de deuren,echter er zitten wel knopjes in de midden console voor de bediening van de ramen voor en achter,dus mijn vraag is kun je dit achter af makkelijk veranderen dus dat de kabels al van de knopjes naar de vier ramen toe lopen of zit er alleen maar een bedieningspaneeltje zonder bekabeling

Iemand hier ervaring mee

speedyT5

Lijkt me typisch een antwoord door Thuur te geven..
;D
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

spydi

Nou en nu maar even wachten op Thuur dan,ik ben zeer benieuwd

Roger B.

allereerst vreemd dat er ZOWEL slingers op de deuren als bedieningsknopjes in de middenconsole zitten.

Lijkt me dat er dus ooit iets gewijzigd is aan deze auto.  Je zult altijd een gat houden (of afdekdop daarop) waar je raamslingers nu zitten, daar kun je weinig aan veranderen.

In hoeverre de volvo is voorbereid voor achteraf alsnog in te bouwen electrische ramen weet ik niet.

thuur

Had ik daar niet een verhaaltje over gepost ??? :P

Iedereen roept dat de kabeltjes er al liggen, maar die lagen er bij mij toch echt niet ::) Paneeltje kun je zo erin (of eruit) klikken. Misschien was ooit de spiegelbediening defect en kon hij alleen zo snel aan dit paneeltje komen.

Als knoppen en kabels klaar zijn moet je nog 2 panelen voor in de deuren, van de mechanismen zelf hebben. Nee, je kunt niet alleen het motortje omzetten.

Gr 8)

DD

het zou natuurlijk kunnen dat de vorige eigenaar ellende heeft gehad met de raammotoren en voor een goedkopere oplossing heeft gekozen en er handbediend van gemaakt heeft.

Ik ben voor mijn vader zijn 440 eens naar de dealer gestapt om te vragen wat een ruitmechanisme handbediend kost en daar wordt je niet vrolijk van, 80 euro laat staan wat een electisch raam mechaniek moet opbrengen.