Veerpootbrug monteren

Gestart door 850 T5 Freak, 28-05-2006 15:10:09

Vorige topic - Volgende topic

850 T5 Freak

hey,

ik heb een veerpootbrug van volvo origineel besteld en komt 11 juni binnen maar nu heb ik onder de motorkap gekeken en zag dat er een beugel en een stekker in de weg zitten :o oe kan ik dit oplossen iemand ideetjes en of fotos beschikbaar?

hopelijk past ut wel  :'(
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Jeroentjuh

Past zonder problemen  ;) staat ook in de montage beschrijving. Beugel komt op de veerpootbrug....

850 T5 Freak

hey dankje voor de foto  :D gelukkig past ut  ;D ;D ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Maarten

Zeg, kan iemand mij vertellen of het gerucht klopt dat een veerpootbrug niet zou passen op een V70 TDI???
Groet Maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

BasV70

Op mijn dieseltje past het gewoon. Wel moest er een steun aangepast worden door er een sleuf in te slijpen. Iets meer werk dan plug-and-play, maar het past wel!

M a r c

Bij sommige TDI's past ie zo en bij andere zit de steun van het brandstoffilter in de weg.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

rico

Vandaag even bij de Dealer een veerpootbrug besteld en waarschijnlijk komt hij morgen binnen.

Alleen even kijken hoe dit gaat passen bij de bijrijderskant i.v.m de Lpi die daar zit,zie foto.

Sven850

Ik heb zelf ivm gasbom een engelse veerpootbrug gemonteerd, misschien dat het helpt :)

Die loopt in een S-vorm ivm de rembekrachtiger op engelse varianten, is mij verteld tenminste ;D
XC40 T4 Recharge

pwassink

Citaat van: rico op 28-12-2009 16:58:35
Vandaag even bij de Dealer een veerpootbrug besteld en waarschijnlijk komt hij morgen binnen.

Alleen even kijken hoe dit gaat passen bij de bijrijderskant i.v.m de Lpi die daar zit,zie foto.

http://img689.imageshack.us/img689/9798/afb0014.jpg

Past wel ..

Even een klein randje uit de vialle steun vijlen , t geheel een tikkie zetten dan past hij er gewoon bij-onder ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

rico

Hij is gemonteerd en de Vialli steun heb ik gewoon bij de brug aan gemonteerd,straks ff testen.

daytonawim

kan je gelijk een foto maken :-)

rico

Hier foto was al beetje schemerig en telefoon foto!!
Zal morgen wel betere foto zetten.

jrs2k3

Ik heb zelf de stekker verplaatst naar de andere kant van de abs controler en de houder van de stekker er gehaald. Is even pielen maar dan zit die stekker ook weer mooi weg gewerkt.

themull

hoi,
wat is nu het effect van het monteren vandeze veerpoot brug? wat merk je met rijden?

Sven850

Citaat van: themull op 10-01-2010 19:08:51
hoi,
wat is nu het effect van het monteren vandeze veerpoot brug? wat merk je met rijden?

Je auto wordt er iets stugger van omdat je de veerpoten aan de bovenkant verbind.
XC40 T4 Recharge