Project C70 2.5 Turbo

Gestart door 850 T5 Freak, 28-05-2006 17:59:22

Vorige topic - Volgende topic

Joachim1

Die achterbumper is idd wel heel mooi  ;D gaat er ckers strak uitzien als het spul onder roffel hangt  8)

elianmars

Was je huidige achterbumper niet goed (meer) dan?

850 T5 Freak

Nee niet echt nee  :-\ de vorige eigenaar heeft ergens tegenaan gezeten  :eusa_doh:

rare deuk  :eusa_eh:

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Duell

:-X :-X niet een klein beetje, nu snap ik waarom jij toch die achterbumper wou  ;)

elianmars

Was een nieuw bovendek niet voldoende?

Eugene

Citaat van: elianmars op 06-07-2007 20:02:14
Was een nieuw bovendek niet voldoende?

Jup, maar raad eens wat daar aan vast zat ;)

If it's not blown, it sucks...

850 T5 Freak

achterbumper is 1 geheel en dan nog het gelakte gedeelte had ook wel zijn beste tijd gehad  ;)

elianmars

Citaat van: 850 T5 Freak op 06-07-2007 20:04:27
achterbumper is 1 geheel en dan nog het gelakte gedeelte had ook wel zijn beste tijd gehad  ;)

Echt waar? Oeps..... niet zo gek dus, dat ik maar geen nieuw bovendek kan vinden voor onze bumper. Dat is niet zo mooi meer, dus ik dacht dat gedeelte dan maar een keer te vervangen.
Die vlieger gaat dus niet op......  :eusa_shifty:

Ik heb twee weken geleden de bumper er af gehad voor de trekhaak, maar eigenlijk helemaal vergeten te kijken hoe dat ding in elkaar zat.. :eusa_think:

Taranis

Citaat van: elianmars op 06-07-2007 23:09:08
Ik heb twee weken geleden de bumper er af gehad voor de trekhaak, maar eigenlijk helemaal vergeten te kijken hoe dat ding in elkaar zat.. :eusa_think:

Had je nochtans alle tijd voor als je er 4 uur over gedaan hebt om de trekhaak te vervangen  :eusa_whistle:

:P

850 T5 Freak

elianmars

Citaat van: Taranis op 06-07-2007 23:11:26
Citaat van: elianmars op 06-07-2007 23:09:08

Had je nochtans alle tijd voor als je er 4 uur over gedaan hebt om de trekhaak te vervangen  :eusa_whistle:

:P

Neu... ik had 't veel te druk met kruipolie spuiten....  :P

fbm

He Dave, dit is dus zo'n voor in kleur gespoten achter bumper? Heel mooi, wel erg deur!

prettige vakantie en hou hem heel!

850 T5 Freak

Zo metertje 2 heeft zijn plekje gevonden  :) morgen nog even aansluiten op het werk  :eusa_dance:

Het T-5 petje heeft ook zijn plekje gevonden  ;D

Ronbroek

Petje ligt achterstevoren  :P

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Esveldt

Hij ligt er en dat is belangrijk!

:eusa_clap: