Project C70 2.5 Turbo

Gestart door 850 T5 Freak, 28-05-2006 17:59:22

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Staat erg mooi, 1 heel klein, maar dan ook heel klein puntje. Bestel voor de rechterkant ook ff een open rooster. Maakt het geheel nog iets netter.

Voor de rest super ding, erg strak geheel.  :eusa_clap:

M a r c

Super! Maar lose the spatleps...  ;D  Ziet er zo "ouwelullerig" uit eerlijk gezegd  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Rayman

Citaat van: M a r c op 13-08-2007 18:40:34
Super! Maar lose the spatleps...  ;D  Ziet er zo "ouwelullerig" uit eerlijk gezegd  ;)

Zei de ouwe....;D

-D©©©L-

Mooi hoor ! blijft toch wel een hele mooie kleur.  :eusa_clap:
En die spatlappen ? Helemaal goed, hij zakt achteraan optisch behoorlijk.

roop86

Nette wagen!!! kleur vind ik helemaal mooi alleen ben het wel beetje eens met marc haha

BenC70ES

Heel mooie 850, het front is echt super zo!  8)

Maar die spatlappen achteraan zijn gewoon afschuwelijk lelijk in mijn ogen  :eusa_hand:   Volledig in strijd met de gedane aanpassingen...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

-D©©©L-

Heb je nog een foto van de hele auto, verder af en genomen op normale oog hoogte ?

Emiel

Citaat van: M a r c op 13-08-2007 18:40:34
mee eens
Citaat van: BenC70ES op 13-08-2007 18:50:00
Maar die spatlappen achteraan zijn gewoon afschuwelijk lelijk in mijn ogen  :eusa_hand:   Volledig in strijd met de gedane aanpassingen...
mee eens

markwinterman

850 T5 Freak

;D hehe spatlappen blijven erop mannen, en foto's van het totaalplaatje komen nog als de rest binnen is en de auto gemequiarsd is  ;)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

fbm

Oh wat heb ik hier lang op gewacht Dave! ;D Ik wilde die T5 wel is met die Rspoiler(s) zien, nu nog op zijn kont die R vleugel ;)

Graag even een foto van de hele zijkant :eusa_pray: :eusa_pray: in combo met die velgen :eusa_dance:

Die achter lappen :eusa_think: minder, maar zo hou je je nieuwe achter bumper netjes en mooi ;)

8)

Black Magic

Strak geheel geworden hoor echt netjes  :eusa_clap: maar ik moet het met een paar eens zijn die spatlappen  :eusa_naughty: , dat is mijn mening

Joachim1

mooie foto,s man!lijkt wel een nieuwe  8) R bumper staat goed  :angel:
maar even de remklauwen in een donker kleurtje die spatlappen achter weg en die vreemde stiker  vloekt een beetje  :eusa_shhh:
+ er moeten V70 deurgreepjes op  :angel:

Volvo Felipe

Hoi Dave,

Mooi, heel knap gedaan.

:eusa_dance: :eusa_dance:

850 T5 Freak

Zo, de voorkant is voorlopig klaar  :) ben erg tevreden met het resultaat!!!  alleen nog de stadslichtjes vervangen door witlicht stralende lampjes, dan matcht het wat beter met de leds  :D en ik wil de kentekenplaat niet meer terug zetten  :P hij is zo mooi zo  :eusa_drool:

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica