Project C70 2.5 Turbo

Gestart door 850 T5 Freak, 28-05-2006 17:59:22

Vorige topic - Volgende topic

850 T5 Freak

is gewoon een rol tape michiel van Motip, is iets van 10 meter voor 4 euro ofzo. ik zou wel de 6 mm dikke nemen de bredere maten zijn lastiger om te plakken. ik heb ze bij BREZAN gekocht. (automaterialenzaak)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

michiel

Thx, ga ik daar eens mijn licht opsteken.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Jeroentjuh

Citaat van: 850 T5 Freak op 24-12-2007 12:58:01
is gewoon een rol tape michiel van Motip, is iets van 10 meter voor 4 euro ofzo. ik zou wel de 6 mm dikke nemen de bredere maten zijn lastiger om te plakken. ik heb ze bij BREZAN gekocht. (automaterialenzaak)

Zo'n rol tape ligt hier ook al maanden, wou het in de wintermaanden eens proberen op 1 velg, kijken hoe het staat, maar nog steeds nix van gekomen.....

850 T5 Freak

:) heb weer inkopen gedaan voor de Coupe  ;D kon het niet laten liggen voor dat geld, zeker niet in deze nieuwstaat  :o

complete achterbank met zijpanelen

voorpanelen compleet

en de stoelen zelf voor, maar nog geen tijd gehad om deze over te zetten.

het overige beige ga ik zeker nog vervangen, dus als iemand nog een dashboard heeft liggen of a stijlen of gordels etc etc... LET ME KNOW!!!  ;)

innocenti

Zo is die kerel op marktplaats zn interieur eindelijk kwijt. Stond al erg lang te koop

Staat mooi

Sbv

Je gaat lekker zo. Je had het al verteld, het ziet er erg mooi uit zo. Nu nog de stoelen en de vloerbedekking.
Ben je er al uit wat je met het stuur gaat doen ?

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

850 T5 Freak

ik ging het stuurwiel veranderen, maar wist nog niet wat! en nu nog steeds niet  ;D

fearless

Zo interieurtje is veel mooier zo, maar dat dashboard kan nu echt niet meer.  ;D   ;)

-D©©©L-

Oeh, dat is een mooi stukje interieur !  :eusa_drool:  :eusa_clap:

Volvo Felipe

Hey Dave,

Dat heb je netjes gedaan zeg, nu de vloerbekleding nog en de daschbord nog en de andere delen.

Proficiat  :eusa_clap: :eusa_clap:

J a a p

Jammer van het beige, maar over smaak valt niet te twisten. Beige en blauw exterieur is mischien idd niet de meest optimale combi.
Wannabe C70 rijder.

Black Magic

Zeer fraai interieur  :eusa_clap: :eusa_clap:( iets waar ik ooit naar op zoek was maar wat vrijwel niet te krijgen was)

fbm

Dat ziet er als nieuw uit :eusa_clap: donker intrieur is toch wel stuk mooier!