Slang naar flametrap

Gestart door robinw, 30-05-2006 02:01:59

Vorige topic - Volgende topic

robinw

Hoi,

Effe een vraagje, de slang naar mijn flametrap haalt het niet meer, waarschijnlijk heeft de eigenaar voor mij besloten dat het niet nodig is om die aangesloten te laten..

Ik vanochtend nog gekeken of de dop niet van het blok wordt geblazen (jiggle test?) omdat hij constant olie op het blok gooit (ringentje van de dop een paar dagen geleden vervangen)..

De dop bleef echter strak op het blok liggen, nu weet ik dus ook waarom..

Bij het dichthouden van deze slang gaat de dop licht 'dansen' op het blok..

Was een week hiervoor al bij de dealer hier in de buurt geweest omdat ik steeds maar olie op het blok vond.
conclusie - koppakking lek/ scheurtje in de kop = vervangen 1100 eurotjes minimaal..  :'(
Oplossing - 2.26 euro in de vorm van een rubberring (met dank aan dit forum  ;D)

Robin..

PS weet niet of ik juist zit, heeft met olie te maken, anders sorry...

thuur

Ik zou dus nooit meer naar die "dealer" van je gaan..... Sorry hoor, maar dat mag geen monteur over het hoofd zien. En dan een erg voorbarige conclusie trekken.... ::)

Fijn dat het is opgelost 8)

Maar wat is je vraagje nu ??? Die slang kun je gewoon aansluiten met een andere slang (slangklemmen, grotere diameter, kleinere diameter, even creatief zijn). Maak meteen even de vlamdover schoon als je toch bezig bent daar!

Gr ;)