Wat is nu de volgende logische stap?

Gestart door volvos60t5, 30-05-2006 12:37:23

Vorige topic - Volgende topic

volvos60t5

Hoe denken de experts hier over de op deze site aangeboden fresh air intake pipe?

http://www.wothrline.com/Buy_sale/index_netshop.htm
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

Eugene

Die inlaatpijp aanpassen staat ook hoog op mijn lijstje. Nast die restrictie is het ribbeltjes design nou ook niet echt goed voor de flow.

If it's not blown, it sucks...

volvos60t5

Citaat van: Johann op 30-05-2006 21:57:26
Kleine stappen, de restrictie in de kunststof buis tussen MAF en turbo er uit halen. Dit is waar de carter ontluchting op de buis komt. Laat voor deze buis een mooie Alu buis lassen met alle aansluitingen maar zonder de restrictie. Turbo en MAF kant moet je dan twee samcotjes op zetten.

Koeling naar de airbox kun je eventueel iets verbeteren met een slang onderlangs. Kan op de zomerdag wel iets doen.

R Spruitstuk kun je doen maar winst is niets t.o.v. de kosten. Eigenlijk alleen doen als de oude scheuren heeft.

Zaterdag komt er naast de remmenupgrade ook een extra aanzuigslang op de airbox. Ook zo'n buis van de MAF naar de turbo is in bestelling en komt waarschijnlijk deze maand binnen. Ook in bestelling is het R uitlaatspruitstuk, weet nog niet wanneer die binnen komt. Het plan is om deze met die buis er na de zomervakantie op te zetten.

Als Marco van MTE weer in Nederland is komt er dan ook nog een aquamistsysteem op ;D ;D Volgens mij zijn er niet veel op het forum met dit systeem dus ik zal verslag doen van mijn bevindingen. Als alles een beetje meezit ben in dan in september klaar......

Weet nu wel zeker dat het tuningvirus hard is toegeslagen ;)
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

fearless

Citaat van: volvos60t5 op 04-07-2006 21:02:45
Als Marco van MTE weer in Nederland is komt er dan ook nog een aquamistsysteem op ;D ;D Volgens mij zijn er niet veel op het forum met dit systeem dus ik zal verslag doen van mijn bevindingen.

Gaaf, reed in duitsland (Alsfeld) ook een S60 met een systeem van Aquamist. Zat er erg netjes op gebouwd.