850 estate gekocht

Gestart door EMB, 31-05-2006 10:45:51

Vorige topic - Volgende topic

EMB

Vrienden,

Heb net mijn eerste 850 estate gekocht. Het is een groene uit 95 met 270 op de klok een 10v.
Mis alleen de spoiler achterop. Wil graag eentje hebben met een derde remlicht. Ook een bagage rek wil ik er nog inzetten. Ook het omhulsel van de uitlaat roest, maar dat zag ik bij meerdere 850 modellen. Wil hier een nette pot omheen zetten. Heeft iemand tips en prijzen voor deze aanschaffen???
Foto's volgen later

Gr emb

FGG

Allereerst: welkom op 't forum en heel veel plezier met je aankoop en uiteraard willen we wat fotootjes zien. :P

Uitlaateindstuk: 12 euro

Bagagerek: 145 euro bij Estate Services, montage ter plekke in 3 minuten, werkt met gasveren dus je kan een in 3 sec weg- of tevoorschijn klappen, ben er zeeeeer tevreden over.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Eugene

Welkom op het forum,

Spoiler kost bij de dealer rond de 210, en spuiten ongeveer 75. (ook bij estateservices misschien)

bij www.europeantuning.com hebben ze verschillende hele mooie uitlaatsierstukken, dus neem eens een kijkje op de website ;)

If it's not blown, it sucks...

elmarconi

Citaat van: FGG op 31-05-2006 11:34:07
Bagagerek: 145 euro bij Estate Services, montage ter plekke in 3 minuten, werkt met gasveren dus je kan een in 3 sec weg- of tevoorschijn klappen, ben er zeeeeer tevreden over.

Staat voor 165 op hun pagina?
--
Autogas Inside . . .

FGG

Citaat van: elmarconi op 31-05-2006 12:37:09

Klopt. :-[ Ik had nog een beetje (club)korting. :D Dan kwam ie op iets van 145 euri (165*10%=148,50)

IRH

Citaat van: FGG op 31-05-2006 13:00:23
Citaat van: elmarconi op 31-05-2006 12:37:09

Klopt. :-[ Ik had nog een beetje (club)korting. :D Dan kwam ie op iets van 145 euri (165*10%=148,50)
Ouwe handelaar....;D

FGG

Tja, je moet toch wat ;)

why-not

CiteerBagagerek: 145 euro bij Estate Services, montage ter plekke in 3 minuten, werkt met gasveren dus je kan een in 3 sec weg- of tevoorschijn klappen, ben er zeeeeer tevreden over.

even  off topic, ging een tijdje geleden naar de volvodealer in goes voor een nieuw koplampglas vroeg ik wat een bagagenet kost wat in je rugleuning oprolt, zat er bij mij niet in, keek ie in z´n computer verbleekte en zei oeps dat is wel erg veel ,komt op 300 euro :o :o
ik zei , laat maar :P
veel geld he voor zo´n netje :-\

pac

Gefeliciteerd met je Roffel!  Een bagagerek is idd de goedkoopste oplossing in vergelijking met een net. Rek is ook steviger en ziet er beter uit.  165 euro (en 145 met korting) is idd de laagste prijs waar je een nieuwe rek voor kunt krijgen. Etate services is idd een optie. Heb je geen zin om naar Noord Holland te rijden dan is hij ook bij de dealer te krijgen maar dan voor net onder de 200. Uitlaten zijn er in veel soorten en maten. Ik vind die van mij natuurlijk het mooiste... ;D ;D ;D

FGG

Citaat van: why-not op 31-05-2006 14:41:12
veel geld he voor zo´n netje :-\
De netjes zijn idd schreeuwend duur. En ik vind een bagagerek veiliger, steviger EN mooier. Is gewoon veel strakker.

Eugene

If it's not blown, it sucks...

FGG

ik vind rond toch mooier ;)

pac

Jeroentjuh

Citaat van: FGG op 31-05-2006 15:40:55
ik vind rond toch mooier ;)

Doe mij maar een 4kante.... ;D

)()()sT

Ik heb ook nog de originele ronde en hij roest vrij weinig :)

Ik vind hem alleen te "ielig" bij een 850 staan... Dus als ik een ander koop wordt het eentje met wat meer body  8)

Rond (90?);
Ovaal;
vierkant;

Ik weet het niet  ::)

Spoiler heb ik net binnen en komt er snel op!