Grille schoonmaken

Gestart door tdidude, 12-04-2006 13:48:51

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Citaat van: IRH 855 op 18-04-2006 17:10:10
Citaat van: pwassink op 18-04-2006 16:50:51

Ben nog op zoek naar een paar borg-ringetjes waarmee t volvo-logo vastzit, daar sneuvelden er een paar van , Iemand ??

pwassink

Probeer de Volvodealer eens...;D

De ijzerwarenhandel, is "gewoon" op voorraad........ ;)

@®-

Citaat van: big ben op 18-04-2006 20:40:41
Citaat van: IRH 855 op 18-04-2006 17:10:10
Citaat van: pwassink op 18-04-2006 16:50:51

Ben nog op zoek naar een paar borg-ringetjes waarmee t volvo-logo vastzit, daar sneuvelden er een paar van , Iemand ??

pwassink

Probeer de Volvodealer eens...;D

De ijzerwarenhandel, is "gewoon" op voorraad........ ;)
Ik heb het opgelost door een mooertje in een dopje te doen en zo proberen het moertje erop te draaien, dus eigenlijk gewoon schroefdraad tappen, dit gaat makkelijk want het is toch kunststof. En wanneer je je grill wilt overspuiten of wat dan ook kan je 'm er zo weer af draaien.

v70classic2000

http://217.149.222.43/bakker/index.htm

Hier zijn is de gril voor s/v70 Eur 30,90 ex BTW en verzendkosten. Is het dan nog rendabel al dat werk eraan te doen????
V70classic2000

Esveldt

Ja die heb ik ook. Verweerd snel hoor!!!

elianmars

Ik heb er ook een nepperd op zitten. Die ziet er na een jaar rotter uit dan de originele die er 9 jaar op zat..... ::)

@®-

Citaat van: elianmars op 18-04-2006 22:15:13
Ik heb er ook een nepperd op zitten. Die ziet er na een jaar rotter uit dan de originele die er 9 jaar op zat..... ::)
Daarom is die van mij nu ook zwart.

Maar een nieuwe originele voor een dikke 200 euro, dan kan je met een nepperd zeker 5 jaar voorruit en heb je elk jaar weer een mooie glimmende.

tdidude

Of voor +/- 40 euro je originele gril weer netjes laten maken zoals Pwassink aan het uitzoeken is en daarmee weer 5+ jaar glimmen.

Zwart spuiten is weglopen voor het probleem  ;)
Nieuwe (auto) kopen kan altijd nog  :P

In begin van draadje stond vermeld dat er ook zowel plastic als ook metalen grilletjes on omloop zijn.
Zou het kunnen zijn dat de neppert van echt plastic is en de originele van metaal.. ?

5 cilinders is meer dan 4

daytonawim

heb er een bij de sloop in friesland gehaald voor 40 euro, een hele knappe ook nog :-)

@®-

Citaat van: tdidude op 19-04-2006 12:49:43
Of voor +/- 40 euro je originele gril weer netjes laten maken zoals Pwassink aan het uitzoeken is en daarmee weer 5+ jaar glimmen.

Zwart spuiten is weglopen voor het probleem  ;)
Nieuwe (auto) kopen kan altijd nog  :P

In begin van draadje stond vermeld dat er ook zowel plastic als ook metalen grilletjes on omloop zijn.
Zou het kunnen zijn dat de neppert van echt plastic is en de originele van metaal.. ?

Mijn echte en mijn echte nepperd zijn beide van metaal.

pwassink

Kleine update van het grille-gebeuren.

De firma's die ik benaderde via het info@hunmail.com reageren dus gewoon niet, ga morgen eens bellen en ook daarover mopperen.

knopjes voor advies en informatie mailt u aan info@bedrijf.com zijn vlot gemaakt, iemand die dat account uitleest is vaak lastiger.  :P

Peter
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

pwassink

Laatste update:

Mijn grille blijft glad en vlekkerig vrees ik, beide bedrijven benaderd telefonisch. uitkomsten:

Electrochemisch polijsten verandert de structuur die aangetast is niet, dus geen optie.

Bedrijf wat aangaf ook kunstof te verchromen doet dat niet meer ivm "veel problemen" zoals
een medewerker aangaf per telefoon, die  was zeker geen verkoper en was erg duidelijk daarin..

pwassink
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂