carkit

Gestart door DD, 29-05-2006 21:33:59

Vorige topic - Volgende topic

@®-

Citaat van: ed op 02-06-2006 14:42:36
Is die externe antenne niet juist bedoeld om de straling uit de auto te houden? De ontvangst blijft volgens mij wel hetzelfde zonder externe antenne.
Om al deze redenen koester ik nog steeds mijn 6310i. Ik hoor teveel problemen met de nieuwe generatie telefoons.
Nee, om het ontvangst bereik van de telefoon groter te maken. Er zijn weinig telefoons die op de carkit de interne antenne onderbreken, wel dot de Nokia 6110, 6210 en 6310 dat in combinatie van de CK-91

Citaat van: oldostofjas op 02-06-2006 15:10:14
Citaat van: ed op 02-06-2006 14:42:36
Is die externe antenne niet juist bedoeld om de straling uit de auto te houden?

Inderdaad. En dat ding dat ik heb doet dat dus niet volledig.
Dit blijft ook al heb je een buitenantenne. Wat je kan doen om dit te voorkomen is de telefoon verder van je radio te plaatsen, omdat ie nu te dichtbij zit.

oldostofjas

Citaat van: @®- op 02-06-2006 15:28:56
Dit blijft ook al heb je een buitenantenne. Wat je kan doen om dit te voorkomen is de telefoon verder van je radio te plaatsen, omdat ie nu te dichtbij zit.

Nou, ik vind het niet zo erg. Ik ga hem ook niet verplaatsen, want dan hem ik die ellendig dure optimount-steun voor niks!
There is no place like 127.0.0.1

Roger B.

De storende GSM-brom tijdens het gesprek kun je oplossen met een music-mute box, deze verbreekt tijdens het gesprek de verbinding tussen radio en speakers (en verbind de carkit met de speakers(voor))

Je radio is niet goed genoeg afgeschermd, daardoor is ie gevoelig voor de gsm signalen.