Een blondje in een witte

Gestart door ira, 02-06-2006 19:30:14

Vorige topic - Volgende topic

ira

Naar aanleiding van het topic over het aantal vrouwelijke forumleden nu toch maar lid geworden. Ik ben Ira, 36 jaar, woonachtig in Hengelo en ik heb een witte Volvo 850 Estate GLT. Ik lees al een tijdje mee op het forum.
Ik/we heb(ben) de Roffel sinds december en er nu zo'n 14.000 km mee gereden. Ik kan zeggen: met plezier gereden. Mijn Suzuki Alto van 20 jaar oud zou de keuring niet meer halen en toen moest er iets anders komen. Aangezien we redelijk wat prive-km maken, wilde ik wel iets groter dan m'n altootje. En dat is gelukt  :D
We zijn ondertussen naar een minimeeting in Enschede geweest, we hebben een kijkje genomen in Lelystad en al diverse andere forumleden gesproken.
Onze witte Roffel is ook al wat aangekleed: gastank erin, trekhaak erachter en een bagagerek geplaatst. Binnenkort komen er ook andere veren in.
Ik ben al diverse keren gespot in en rond Hengelo, en in Noord-Holland waar we ook regelmatig zijn. En ik kijk elke andere 850 na of er een sticker op zit.

Vertigo

Citaat van: ira op 02-06-2006 19:30:14
Naar aanleiding van het topic over het aantal vrouwelijke forumleden nu toch maar lid geworden. Ik ben Ira, 36 jaar, woonachtig in Hengelo en ik heb een witte Volvo 850 Estate GLT. Ik lees al een tijdje mee op het forum.
Ik/we heb(ben) de Roffel sinds december en er nu zo'n 14.000 km mee gereden. Ik kan zeggen: met plezier gereden. Mijn Suzuki Alto van 20 jaar oud zou de keuring niet meer halen en toen moest er iets anders komen. Aangezien we redelijk wat prive-km maken, wilde ik wel iets groter dan m'n altootje. En dat is gelukt :D
We zijn ondertussen naar een minimeeting in Enschede geweest, we hebben een kijkje genomen in Lelystad en al diverse andere forumleden gesproken.
Onze witte Roffel is ook al wat aangekleed: gastank erin, trekhaak erachter en een bagagerek geplaatst. Binnenkort komen er ook andere veren in.
Ik ben al diverse keren gespot in en rond Hengelo, en in Noord-Holland waar we ook regelmatig zijn. En ik kijk elke andere 850 na of er een sticker op zit.
Welkom Ira, heb je ook foto's?  :P (van de witte)

M a r c

Waar doe je die veren dan in?  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

ira

Citaat van: M a r c op 02-06-2006 19:34:44
Waar doe je die veren dan in? ;D
Voor jou een vraag, voor mij een weet. En ik weet nu dat ze er niet in, maar onder komen. :-[

M a r c

Citaat van: ira op 02-06-2006 19:50:41
Voor jou een vraag, voor mij een weet. En ik weet nu dat ze er niet in, maar onder komen. :-[

Tenzij het de klepveren zijn  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

ira

Citaat van: M a r c op 02-06-2006 20:03:04

Tenzij het de klepveren zijn ;)

Oh ja, die gaan we ook vervangen. De nieuwe liggen al klaar. Wel zo praktisch ivm spoiler.

Marc O.

Citaat van: ira op 02-06-2006 20:04:43
Citaat van: M a r c op 02-06-2006 20:03:04

Tenzij het de klepveren zijn ;)

Oh ja, die gaan we ook vervangen. De nieuwe liggen al klaar. Wel zo praktisch ivm spoiler.

:D
...The Nile isn't just a river in Africa...

big ben

Hallo Ira welkom  ;) Ik heb je al wel een keer ontmoet ;D  :-X :)

Mooie auto heb je!!

Eugene

Welkom op het forum,

Dit is goed voor de verhouding m/v ;D

If it's not blown, it sucks...

zopa

welkom welkom,

ik kan niet wachten tot je er foto's van heb, een witte met klepveren, voor de achterspoiler zie je niet zo vaak in het wild  ;D

have fun hier en laat je niet gek maken door de techneuten hier, die hebben ook geen verstand van mascara moet je maar denken.

Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud

fearless

Hey welkom op het forum, en jullie hebben zeker een schitterend mooie 850. Heb er leuke herinneringen aan, heb er vaak met veel plezier in gereden.  ;D

Citaat van: zopa op 02-06-2006 21:09:01
ik kan niet wachten tot je er foto's van heb, een witte met klepveren, voor de achterspoiler zie je niet zo vaak in het wild  ;D

Voor foto's kijk hier maar eens.... http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=11796.msg187093#msg187093   ;D

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

ira

welkom welkom,

have fun hier en laat je niet gek maken door de techneuten hier, die hebben ook geen verstand van mascara moet je maar denken.

Inderdaad, om lid van het forum te hebben, hoef je geen techneut te zijn. Iedereen heeft wel weer ergens verstand van. Omdat meteen weer in mannen- en vrouwendingen te verdelen gaat me trouwens wel ver. Zoveel verstand van mascara heb ik ook niet  ;)
Enne ondanks dat ik geen techneut ben, heb ik toch al onder de auto gelegen (inkoppertje voor reacties, ik weet het).

Vertigo

Citaat van: ira op 03-06-2006 11:48:47

Enne ondanks dat ik geen techneut ben, heb ik toch al onder de auto gelegen (inkoppertje voor reacties, ik weet het).
Dan zal ik 'm maar inkoppen.
De titel moet dus eigenlijk "Een blondje onder een witte" zijn ;)

FGG

ik kan niet wachten tot je er foto's van heb, een witte met klepveren, voor de achterspoiler zie je niet zo vaak in het wild ;D

Eerst lopen ze te klagen dat er te weinig vrouwen op 't forum zijn en dan komen ze een keer kijken.....;)

't Is trouwens T-5R, geen T5R ;D (ik was je voor, Maikel)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: