Eindelijk

Gestart door spydi, 03-06-2006 03:37:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spydi

goede morgen roffelaars,

Bij deze wilde ik mij en mijn nieuwe aanwinst even voor stellen

Ik ben dus Friedrich en kom uit Drenthe
Mijn nieuwe aanwinst heet Volvo 850 en komt uit Zweden,31-5-2006 was het dan eindelijk zo ver eindelijk mijn eerste 850 (al jaren mijn droom auto) 's morgens 9.00 uur naar Tzummarum (inderdaad Friesland) na veel zoeken moest dat hem worden op wat schoonheids foutjes na plekjes in de lak e.d. technisch gezien wat beter als de rest geen lekkage's en dat soort trammelant,het is een 850 2.5i 10V sedan op LPG 325000 kilometer op de teller en het rijd net zo mooi,alleen zit ik met nog een paar probleempjes

iemand een idee waarom de mistlampen voor leeg zijn (lampjes zijn weg en alleen de aansluitstekker ligt er nog

iemand een idee wat het kost om een grote gastank te laten verwijderen en een ringtank weer in te bouwen

En de versleten daklijsten hebben wij misschien al een oplossing voor (gewoon goed af plakken en dan spuiten met mat zwarte auto lak

Nou allen hartelijk dank want ik heb veel aan dit forum gehad tijdens mijn zoektocht naar een 850 op LPG

groetjes Friedrich

Zippo

DAG DAG!
Welkom op 't forum.

Het kan aan mij liggen maar deze onderwerpen van jouw vraag zijn al eens aan de orde geweest.
Je kunt alles terugvinden bij

Ohja.......


M a r c

Citaat van: spydi op 03-06-2006 03:37:48
iemand een idee waarom de mistlampen voor leeg zijn (lampjes zijn weg en alleen de aansluitstekker ligt er nog

Kun je dat niet beter aan de vorige eigenaar vragen?

Maar welkom hier en veel rijgenot met je 850!  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

breakman

veel plezier met je roffel ik heb ook een 10 V ze doen er soms minachtend over maar het geeft je en hoop rijplezier!!! ;D

die mistlampen zullen niet de grote kost zijn het omwisselen van die tank heb ik geen verstand van bij niet echt voorstander van LPi hou het liever puur !

veel plezier ermee!  8)

Turbobiker

Welkom Spydi. Je bent heir aan het juiste adres als je een 850 liefhebber bent. Er zitten er hier nog een paar.

Die daklijsten heb je trouwens sneller losgehaald dan dat je er omheen afplakt.
De Tussenpaus

FGG

Citaat van: Turbobiker op 03-06-2006 12:34:01
Welkom Spydi. Je bent heir aan het juiste adres als je een 850 liefhebber bent. Er zitten er hier nog een paar.

Ik ben er volgens mij ook een paar tegengekomen, hier.

Welkom op 't Forum, Spydi. Heel veel plezier met je aankoop. (dit zeg ik altijd, hè?)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Niek

Welkom en gefeliciteerd met de aanschaf van de roffel.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

850blues

Spydi, welkom hier.

Voor die gastank: even rondbellen met wat 'gasboeren'.

Marc schreef het al, voor die mistlampen even bij de vorige eigenaar navragen.
Levert dit niets op dan kun je ze ook 2ehands scoren (volgens mij zijn er 2 typen, maar dat kunnen anderen hier je vast wel beter vertellen, anders even de zoek functie gebruiken ;)).
Voor 2e hands onderdelen kun je o.m. terecht bij huntervolvoparts te Gorredijk, Marans te Eindhoven, estateservices in Obdam, Elferink te Enter, Rima in Druten en Boy Geenacker in Nijmegen (Volgens mij verzenden ze allemaal door NL).

Veel plezier met/van je Roffel.

PS: leuk feestje gehad of was het een nachtdienst -> geplaatst op: Vandaag om 03:37:48
;D
2016 => ....      | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016   | 854 2.5 10v '96 | 118dkm --> 249dkm

mark71

Citaat van: spydi op 03-06-2006 03:37:48
En de versleten daklijsten hebben wij misschien al een oplossing voor (gewoon goed af plakken en dan spuiten met mat zwarte auto lak

Welkom hier Spydi,
die daklijsten kan je ook kaal maken staat ook wel leuk (Knoet heeft dat ook!!)

Ps. waar zijn de foto's

Eugene

Welkom en gefeliciteerd met de Roffel.

veel plezier ermee :)

If it's not blown, it sucks...

spydi

#10
Ja sorry had ik niet eens aan gedacht maar de foto's volgen zo snel mogelijk

groetjes Friedrich

en de moderator heeft weer gelijk,ik zal er aan denken volgende keer

mehn

Citaat van: spydi op 16-06-2006 12:35:44
Sorry,ik bedoel natuurlijk foto's

groetjes Friedrich


Je kunt je eigen berichten ook wijzigen ;)
Rechtsboven in je bericht staat de knop

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

DopdeDouwer

En al foto's gemaakt van je bolide?

We zijn allemaal erg benieuwd zoals je merkt. Is het een GLE, of een latere 10klepper?

Nogmaals veel roffelpelzier
Vierkant Rules