Nieuwkomer

Gestart door goghcom, 04-06-2006 21:06:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

goghcom

Hallo hallo,

Net een 850 rijker, helemaal mijn droom auto. Vol leder, automaat, cd-wisselaar, 2 ton op de teller, nieuwe draagarmen en remschijven voor, olielek in motor gerepareerd (krukas? veel voorkomende kwaal? whatever), nieuw wiellager en wat andere kleine ongemakjes die verholpen zijn. Voorheen reed ik in een mondeo sedan. Mijn god, wat een saaie, lelijke en slome auto, ik begrijp nog steeds niet dat ik die ooit gekocht heb.

Op auto-gebied ben ik een absolute nono. Ik hoop toch wat aan kennisvergaring te gaan doen, anders voel je je zo een hapklare brok voor een gretige garagist. Nu ben ik nog wel een beetje nerveus. Zo een mooie bak, zal die het wel blijven doen en zo niet, wat moet dat dan wel niet kosten.

Enfin, meer heb ik vooralsnog niet te zeggen. Ik groet u en wens u het allerbeste.

G.

Turbobiker

Je bent toch niet in zoverre een 'nono' op autogebied dat je ons niet kunt vertellen welk type je hebt aangeschaft? En de jaargang? Kleur?

Welkom, en heel veel plezier met je nieuwe wagen.
De Tussenpaus

Eugene

Welkom en veel plezier met de Roffel.

Heb je ook wat foto's?

If it's not blown, it sucks...

)()()sT

Welkom....!

Zo te horen hebben ze in ieder geval al een aantal bekende kwaaltjes verholpen aan je 850...

Veel plezier ermee!

En idd.... foto's !!!

;)

FGG

Welkom op 't Forum en heel veel plezier met je 850......???

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

The Saint

Citaat van: goghcom op 04-06-2006 21:06:43
...Op auto-gebied ben ik een absolute nono...

Ach, dat is maar een relatief begrip hoor, ik wed dat je heel wat weet, vergeleken met mij...  :-[ ;D

Welkom hier!
No shirt no shoes, no pinball